Mooie fotoquote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef Compliment het volgende:
Ahoy paintbazen en -bazinnen,
Paint hier hoe het met deze boot afloopt
[ afbeelding ]
Succes.
de voc mentaliteit moet terugquote:
Whehe.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:49 schreef Sanddr het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou ook onderduiken als ik Merkel in bikini zou zien.
?quote:Op zondag 10 juni 2012 19:51 schreef einzeinz het volgende:
Zo één of ander Afghaan in die toren op de achtergrond
quote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Neroje het volgende:
We moeten dat ding wel op een Nederlandse manier onklaar maken
[ afbeelding ]
Die is echt mooi gemaakt.quote:
Je bent geslaagd in je taak man. Ik viel oprecht van mijn stoel.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef Bitterlemon het volgende:
Ik toon mijn paintskills weer even (die normaal mensen van hun stoel doen vallen omdat ze zo afschuwelijk slecht geweldig zijn) :
[ afbeelding ]
Ik mis een explosie op het eind.quote:
Mijn plaatje is ©©©©©©quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juni 2012 12:03 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Mijn plaatje is ©©©©©©Het klonen van Duitsers is ook verbodenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 juni 2012 20:07 schreef Weka het volgende:
Diepe buiging voor HaJee en Sanddr en menig ander paintposter hier.
Zie nu pas dat deze ook animated gif is ...quote:
quote:
Op de een of andere manier looped ie niet. Ben niet zo goed met after effectsquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:36 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Zie nu pas dat deze ook animated gif is ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Op de een of andere manier looped ie niet. Ben niet zo goed met after effects
Ik loop helaas ook de hele tijd op tegen een max. van 5 MB (via tinypic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schijt aan het leven
Schijten is het enige dat moet,
Dus het is de stront die er toe doet
Zo is ie beterquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:02 schreef DeSamenvatting het volgende:
[..]
Ik loop helaas ook de hele tijd op tegen een max. van 5 MB (via tinypic)
hehequote:Op woensdag 13 juni 2012 13:50 schreef DeSamenvatting het volgende:
Nog eentje voor je topic... vanwege gebrek aan MB's helaas behoorlijk "over de top"...![]()
[ afbeelding ]
Idd zo loopt ie soepel!quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Zo is ie beter![]()
[ afbeelding ]
Je kunt dus veel beter renderen met photoshop ipv after effects. Veel betere kwaliteit en nog geen 2mb
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |