minder dan het minimumloon mag niet hequote:Op zondag 10 juni 2012 16:45 schreef Metalfrost het volgende:
Minder dan het minimumloon, maar tegelijkertijd genoeg om jezelf elk weekend lazarus te zuipen.
Ik zou een hondenuitlaatservice beginnen. Verdien je meer mee!quote:16 jarige verdient minimaal ¤ 2,84
Voor 5 euro als 20 jarige gaan werken, dan moet je wel erg dom zijn.quote:20 jarige verdient minimaal ¤ 5,07
Van wat ik aan werkhouding zie bij de meeste 20 jarigen is dat nog minimaal 4 euro per uur te veel.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik zou een hondenuitlaatservice beginnen. Verdien je meer mee!
Wat een grap overigens:
[..]
Voor 5 euro als 20 jarige gaan werken, dan moet je wel erg dom zijn.
Wie gaat er nou werken bij de McDonald's? Je broertje of jij?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef Loll het volgende:
godsamme dat is wel damn weinig ik denk dat ik nog liever wc ga schoonmaken verdien je bijna nog meer mee.
Oeps!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wie gaat er nou werken bij de McDonald's? Je broertje of jij?
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Loser topics gaan toch altijd over "een vriend", "mijn broertje" of "iemand die ik ken"...?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
We hebben het over een 16-jarige. Wat heeft dat met carrière te makenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef Mallet het volgende:
Dat stukje "Carrière maken bij McDonalds" ook! Functies variëren van crewlid tot restaurantmanager! Wat zou daar tussen zitten? Hoofd kassa, Hoofd milkshake, Hoofd McDrive? Hoofd parkeerplaatsprikker?
Bij de C-1000 verdien je amper een euro meer, dus wat zou dat dan nog uitmakenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef quo_ het volgende:
[..]
Maar als mijn zoon van 15 het in zijn hoofd haalt om voor 2,50 per uur zich te laten uitbuiten door een miljarden bedrijf als MD zijn de rapen wel gaar, ik trek hem hoogstpersoonlijk door het macdrive loket naar buiten.
Ga maar huiswerk maken voor dat geld, daar heb je meer aan.
Dat is per restaurant verschillendquote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef Loll het volgende:
Ik heb ook gesoliciteerd![]()
Maar mijn broertje wil nu ook om dat ie hoorde dat je 50% off kreeg op het hele assortiment![]()
![]()
De dikzak
Dat is ook de hele bedoeling van het lage loon. Jongeren naar school sturen. Als je al 15 jarige gelijk het volwassenminimum loon verdiend zullen meer mensen school verlaten om geld te verdienen. Zij hebben namelijk geen vaste kosten, omdat mamma en pappa alles betaald.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:29 schreef quo_ het volgende:
Actuele getallen voor 2012:
[ afbeelding ]
Ik ben er wel voorstander van dat jonge mensen leren aan te pakken en wat geld verdienen. Maar als mijn zoon van 15 het in zijn hoofd haalt om voor 2,50 per uur zich te laten uitbuiten door een miljarden bedrijf als MD zijn de rapen wel gaar, ik trek hem hoogstpersoonlijk door het macdrive loket naar buiten.
Ga maar huiswerk maken voor dat geld, daar heb je meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |