welke manier van dragen??quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het niet helemaal... Ik weet het ook moeilijk te benoemen maar er is wel een soort manier van het ''dragen'' van de boezem die ik erg aantrekkelijk vind.
Ow?quote:
Nu ben ik benieuwd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is het niet helemaal... Ik weet het ook moeilijk te benoemen maar er is wel een soort manier van het ''dragen'' van de boezem die ik erg aantrekkelijk vind.
grrrr...ik heb een dikke reet, en dunne buik "ongemakkelijk"quote:Op zondag 10 juni 2012 16:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik kijk als ik een meisje zie lopen over straat wel altijd even na of der kont ook fatsoenlijk is.
Dat dan weer wel.
Dat je de bovenkant van de borsten een beetje kunt zien, ik hoef er verder niet tussendoor te kijken ofzo. Het mag wel strak zitten zegmaar.quote:
jha tuurlijkquote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ow?
Valt wel mee denk ik, mischien iets verhullendere kleding dragen?
Maar dan nog? Een klein beetje kijken mag toch wel?
Het hoeft niet eens zichtbaar te zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 16:44 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Al kijk ik zelf nooit zo naar borsten eigenlijk.
Meestal omdat de vrouwen maar mee ik praat geen enorm decolleté hebben.
Straks vindt hij je nog leuk...quote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
grrrr...ik heb een dikke reet, en dunne buik "ongemakkelijk"
hahah okkiiquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat je de bovenkant van de borsten een beetje kunt zien, ik hoef er verder niet tussendoor te kijken ofzo. Het mag wel strak zitten zegmaar.
Vind je die dikke kont vervelend en waarom eigenlijk?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
grrrr...ik heb een dikke reet, en dunne buik "ongemakkelijk"
ik heb toevallig een trui aan met een losse, brede kraag die je moet omslaanquote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens zichtbaar te zijn....de ogen zakken toch wel af naar die hoogte, ook al draag je een coltrui.
Aha, gewoon de achterborsten dus.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:48 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik kijk als ik een meisje zie lopen over straat wel altijd even na of der kont ook fatsoenlijk is.
Dat dan weer wel.
het valt opquote:Op zondag 10 juni 2012 16:51 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Vind je die dikke kont vervelend en waarom eigenlijk?
waarom "neee"??quote:Op zondag 10 juni 2012 16:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
"frieten" "frietenpan"
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Dan ben ik denk ik gewoon vreemd.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:50 schreef trovey het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens zichtbaar te zijn....de ogen zakken toch wel af naar die hoogte, ook al draag je een coltrui.
Je hebt gewoon een zandloperfiguur, niets mis mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |