Hehehequote:Op zondag 10 juni 2012 15:51 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
je mag zeggen over mij wat je wil" maar ik ben geen hoer of een slet" dat is gewoon asso!
Geluktquote:Op zondag 10 juni 2012 15:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Niet op reageren, hij zit je uit te lokken.
Karina heeft het juist beantwoord!quote:
Ook 15?quote:
Wat bedoel je met "heeft hele vrouwelijke handen"? (jouw ondertitel)quote:Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
19Ik maakte het laatst mee in de sportschool... En toen zag ik 2 koppies synchroon naar rechts kijken, dat zag er erg grappig uit.
Dat mijn handen erg vrouwelijk zijn denk ik.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef just_agirl het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "heeft hele vrouwelijke handen"? (jouw ondertitel)
Purrrquote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
hahahahah poessie poessie "kom hier"
Nou, je weet wat er nu komt hè?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mijn handen erg vrouwelijk zijn denk ik.
Als in, klein?quote:Op zondag 10 juni 2012 15:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat mijn handen erg vrouwelijk zijn denk ik.
jha niet normaal...dat ik een dikke reet heb hoef je er niet perse op te slaanquote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
17,
maar dat willekeurige mannen haar op haar bil spanken...
Dat scheelt niet veel qua gedrag.quote:Op zondag 10 juni 2012 15:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
17,
maar dat willekeurige mannen haar op haar bil spanken...
Aha, achja je moet het gewoon als iets schattigs benaderenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
19Ik maakte het laatst mee in de sportschool... En toen zag ik 2 koppies synchroon naar rechts kijken, dat zag er erg grappig uit.
Doe ik het wel weer...zucht....PICS!quote:
Nee, gadverdammequote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat scheelt niet veel qua gedrag.![]()
Wel klagen maar je zou het zelf ook wel willen hè?![]()
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 16:00 schreef cookie-monstaa het volgende:
[..]
jha niet normaal...dat ik een dikke reet heb hoef je er niet perse op te slaan
okee, klinkt wel vrouwelijk inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als in, lange vingers, en relatief lange wijsvinger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |