That's the spirit! Denk aan '88 Skjoe!quote:
Nou..... duitsland tg portugal was ook geen drol aanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat Nederland gaat winnen van Duitsland.
Nu al er vanuit gaan dat Nederland niet kan winnenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat Nederland gaat winnen van Duitsland.
EK en WKquote:
Dat, overig voetbal boeit me geen reet.quote:
Als ze niet heel snel hun arrogantie kwijt raken niet nee.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu al er vanuit gaan dat Nederland niet kan winnen
Ik zie echt het probleem niet waarom iedereen zo loopt te zeurenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze niet heel snel hun arrogantie kwijt raken niet nee.
Ik hoop voor je dat ze winnen, dan zijn die kroeggangers tenminste een beetje vrolijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga woensdag Nederland - Duitsland kijken in een kroeg in Amsterdam met een ajacied van fokdat wordt nog wat
Ik zeur sowieso, of ze nu winnen of niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet waarom iedereen zo loopt te zeuren
Ze hebben de tegenstander slecht ingeschat, ze dachten dit doen wij wel even en nu hebben ze op hun lazer gehad, ik heb het liever dat het nu gebeurd dan later als we verder komen ... nu weten ze weer dat ze scherp moeten zijn ipv er te makkelijk over nadenken
Ik hoop t ookquote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze winnen, dan zijn die kroeggangers tenminste een beetje vrolijk.
Dit!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze hebben de tegenstander slecht ingeschat, ze dachten dit doen wij wel even en nu hebben ze op hun lazer gehad, ik heb het liever dat het nu gebeurd dan later als we verder komen ... nu weten ze weer dat ze scherp moeten zijn ipv er te makkelijk over nadenken
Niet mee eens. Ze hadden super veel kansen. Denemarken had 1 kans en heeft hem benut. NL kon het niet afmaken. Imho waren ze er niet laks onder want de eerst 20 minuten van zowel 1ste als 2de helft maakten ze echt mooi voetbal. Maar als ze het niet kunnen afmaken; is er toch meer aan de hand.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Robbe was ander behoorlijk bezig om zelf een goal te maken, ook als de medespelers beter voor het doel stonden, en dat geldt ook voor een paar andere. Als hij netjes over had gepeeld was er grotere kans geweest dat er een goal was gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze hadden super veel kansen. Denemarken had 1 kans en heeft hem benut. NL kon het niet afmaken. Imho waren ze er niet laks onder want de eerst 20 minuten van zowel 1ste als 2de helft maakten ze echt mooi voetbal. Maar als ze het niet kunnen afmaken; is er toch meer aan de hand.
Maar goed; zo keek ik er dus tegenaan.
Enige hoop die ik heb is dat duitsland en portugal ook bagger voetbal leverden waardoor NL ze wellicht toch meer zulllen kunnen uitspelen (en hopelijk nu wél kunnen afmaken...).
Komt er toch op neer dat ze nu gewoon moeten knallen dus ik hoop maar dat het woensdag een goeien wedstrijd wordt; mét winst
Ik moest googlen waar Sprimont lagquote:Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Priem, heb jij toevallig nog aanbevelingen voor een hotel in Sprimont in belgie?
Haha okayquote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moest googlen waar Sprimont lagMaar ik ben niet bekend in luik helaas
Je weet me te vindenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Wij moeten echt eens gaan praten na de 20 weken-echo![]()
Ze (de tekeningen én de meisjes hier natuurlijk ook) zijn ook echt heel liefquote:Op zondag 10 juni 2012 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Ooh, dankjulliewel allemaal over die tekeningLief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik was de geit zat en had geen nieuwe leuke foto's, dus dan maar zoquote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze (de tekeningen én de meisjes hier natuurlijk ook) zijn ook echt heel lief
Leuk dat je 'm ook op je feestboek heb gezet
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik durf niet meer bij dat BonPrix te bestellen nadat ik Mss d'r jurkje zag
I.v.m. die crappy stof enzo.Ik vind hem heel leuk! Is die stof alleen niet heel warm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang doe je daar nou over om te maken? (exclusief inspiratie opdoen uiteraardquote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was de geit zat en had geen nieuwe leuke foto's, dus dan maar zo
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind hem heel leuk! Is die stof alleen niet heel warm?ik vind 'm ook superleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stof is wel warm ja, maar het is niet echt een zomerjurk en ik ben een koukleum dus dat is prima voor mijIk denk (hoop) dat de stof beetje mooi afkleedt.
Leuke jurk! Schijnt de bovenkant niet door?
Lijkt me leuk met rode lipstick enzo
Weet je al welke schoenen je erbij aan doet? Ik vind dat altijd zo moeilijk voor mezelf in ieder geval
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ehm, ik heb hier denk ik... 2/3 avonden aan gewerktquote:Op zondag 10 juni 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang doe je daar nou over om te maken? (exclusief inspiratie opdoen uiteraard)
Maak je een foto als je hem hebt? Voor op FB ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind 'm ook superleuk
Stof is wel warm ja, maar het is niet echt een zomerjurk en ik ben een koukleum dus dat is prima voor mijIk denk (hoop) dat de stof beetje mooi afkleedt.
Leuke jurk! Schijnt de bovenkant niet door?
Lijkt me leuk met rode lipstick enzo
Weet je al welke schoenen je erbij aan doet? Ik vind dat altijd zo moeilijk voor mezelf in ieder geval
Zal dan over een maandje zijn, maar zal ik doenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maak je een foto als je hem hebt? Voor op FB ofzo?
Nee, het is katoenig en vrij dik, niet de stof van de onderkant ofzo, dus het ziet gewoon leuk uit![]()
Ik doe denk ik een zwarte panty aan en dan zwarte sleehakken, omdat ik gewoon geen pumps aankan, ook niet met mijn enkelRode lippenstift is wel een goede, ga ik proberen
Morgen de hele dag de tijd
Nee, dat was iemand anders denk ik D Misschien voor mijn verjaardag vragen... Ik heb wel veel andere rode kleurenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal dan over een maandje zijn, maar zal ik doen
Sleehakken lijken mij ook leuk erbij
En je had toch die geile Chanel lippenstift? Morgen lekker uitproberen
Ik ga even douchen, zo naar een zooi vriendinnen toe, lekker eten en kletsen
Pull and bearquote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toffe jurk ren! Waar heb je m vandaan?
Ja, klopt! Mijn moeder d'r vriend kan nu wel, gelukkig!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Der is echt een last van m'n schouders, niet normaal...![]()
Ren wanneer was je diplomauitreiking? Dinsdag toch?
Zo erg?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Diconnected het volgende:
Als ik m'n eerste salaris heb ga ik een nieuwe laptop kopen, deze begint steeds meer te falen
Ja zo ontzettend langzaam enzo. Ik zat net die ebooks te downloaden en True Blood te kijken en toen *plop* viel ie uitquote:
Fail.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend langzaam enzo. Ik zat net die ebooks te downloaden en True Blood te kijken en toen *plop* viel ie uit
Ja en hij is gewoon zwaar. En kut. En ik wil gewoon een nieuwe ook voor school straks, aangezien ik ook elke dag laptop moet meenemenquote:
hoeveel ga jij wel niet verdienen dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:14 schreef Diconnected het volgende:
Als ik m'n eerste salaris heb ga ik een nieuwe laptop kopen, deze begint steeds meer te falen
Netbooks beginnen rond de 250 ...quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel ga jij wel niet verdienen dan?
Hoe weinig verdien jij nu dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoeveel ga jij wel niet verdienen dan?
En dat tikt aan zonder extreem veel lasten.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook geen netbook, maar gewoon een normale laptopen ik ga best wat verdienen aangezien ik 36u ga werken in de week
JE hebt ook netbooks die tobo formaat hebben van normale laptop.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:40 schreef megamandy het volgende:
Als ik op het netbook van mijn vader typte zat ik altijd met mijn vingers op de verkeerde toetsendat klopte niet met mijn systerm om blind te typen
Welja joh, daar kun je een leuke laptop van kopenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:42 schreef Diconnected het volgende:
Ik wil ook geen netbook, maar gewoon een normale laptopen ik ga best wat verdienen aangezien ik 36u ga werken in de week
Ik wilde net zeggen, mijn netbook verschilt qua tobogrootte weinig van m'n oude laptop.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE hebt ook netbooks die tobo formaat hebben van normale laptop.
Ooh ik ben nog altijd heel tevreden met mijn macbook, is nu 4 jaar en is niets aan. Alleen laatst een nieuwe accu erin moeten zetten.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:45 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
JE hebt ook netbooks die tobo formaat hebben van normale laptop.
nee, en ik verdien genoeg. Maar ik dacht dat dico een bijbaantje had, vandaarquote:Op zondag 10 juni 2012 17:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe weinig verdien jij nu dan?![]()
Jij hebt natuurlijk vaste lasten ed? er blijft dus niet extreem veel over zeker?
Mja hoe lang wil je dat dat ding meegaat? Je kunt wel een aidslaptop voor 400 euro kopen maar daar krijg je spijt vanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:47 schreef Diconnected het volgende:
Yeah wil echt max 500 uitgeven der voor. Kan je best een aardig ding voor kopen lijkt me, heb geen superspecs nodig enzo
ik wil nietquote:Op zondag 10 juni 2012 17:58 schreef Stormqueen het volgende:
Laten we zeggen dat 75% van de inkomsten naar vaste lasten en gewone boodschappen gaan. Hurray for growing up
Alsof dure laptop meteen 10 jaar meegaanquote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja hoe lang wil je dat dat ding meegaat? Je kunt wel een aidslaptop voor 400 euro kopen maar daar krijg je spijt van
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mja hoe lang wil je dat dat ding meegaat? Je kunt wel een aidslaptop voor 400 euro kopen maar daar krijg je spijt van
dellquote:Op zondag 10 juni 2012 18:10 schreef Stormqueen het volgende:
Wij hebben een Dell, ding is nu 3,5 jaar oud en op de accu na werkt ie nog perfect
Dellquote:
Jij bent fan van Apple, dan heb je niet het recht om commentaar te hebben op andere fabrikantenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja, dat vind jijik vind dat dus niet
met mijn dell is gewoon niks misquote:Op zondag 10 juni 2012 18:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
mja, dat vind jijik vind dat dus niet
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:19 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Jij bent fan van Apple, dan heb je niet het recht om commentaar te hebben op andere fabrikanten.
Zie jequote:Op zondag 10 juni 2012 18:25 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Alleen die Apple gebruikers... pffff![]()
.
Fixed.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
Welnee, niks mis met Apple producten hoor
Naja, Apple bedrijf doet wat (Amerikaanse) bedrijven doen. Veul geld verdienen over de rug van hun klantenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:26 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Fixed.
Apple producten zijn awesome
Apple bedrijf is kut
props voor microsoftquote:Op zondag 10 juni 2012 18:30 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Naja, Apple bedrijf doet wat (Amerikaanse) bedrijven doen. Veul geld verdienen over de rug van hun klanten.
why not?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:35 schreef megamandy het volgende:
Het enige wat is mis nu ik de macbook heb is dat ik niet de originele roller coaster tycoon 1 kan spelen
Gewoon in een VMquote:Op zondag 10 juni 2012 18:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind die niet voor de mac? En heb geen zin om daarvoor windows erop te zetten
Ik wil ook een badquote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Bad.
Met mijn ondertussen zwaar gedateerde 1st gen iTouch.
Deze laptop heb ik nu ook 4 jaar en die was 380. Dus gok dat ik voor 500 euro wel wat leuks kan vindenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik profiteer ervan zolang het kan.quote:
Ja snap ikquote:Op zondag 10 juni 2012 19:12 schreef Incantrix het volgende:
Oh, en mag ik even zeggen dat het weer van vandaag me enigzins hoop heeft gegeven voor onze kampeervakantie zeer binnenkort?
Wj ook jaquote:Op zondag 10 juni 2012 19:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja snap ik! Hopen dat het lekker meezit tijdens de vakantie
.
Nog proficiatquote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef milka82 het volgende:
Burpp! Bbq aangehad,net nog een stuk taart naar binnen gewerkt en een mooi tshirt van mijn broers gehad ( I just turned 30 and all I got was this lousy Tshirt met achterop een trollmeme en Problem?) Heerlijk feessie!
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:18 schreef milka82 het volgende:
Burpp! Bbq aangehad,net nog een stuk taart naar binnen gewerkt en een mooi tshirt van mijn broers gehad ( I just turned 30 and all I got was this lousy Tshirt met achterop een trollmeme en Problem?) Heerlijk feessie!
Dr zitten ook een boel leukies op de tribune heb ik al gezienquote:
Theheh vrouwmens die vooral naar de spelers kijkt ipv nr et voetbalquote:Op zondag 10 juni 2012 19:32 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dr zitten ook een boel leukies op de tribune heb ik al gezienEn Navas natuurlijk
Is dat het systeem dat je windows dan in een "venster" hebt? Daar ben ik te blond voorquote:Op zondag 10 juni 2012 18:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Gewoon in een VMDan hoef je mac ook niet te rebooten om windows op te starten
RCT1
Nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Theheh vrouwmens die vooral naar de spelers kijkt ipv nr et voetbal![]()
Ik ben nu met The Wire begonnen, moet alleen de laatste aflevering van het eerste seizoen kijkenquote:
Oja schijnt ook goed te zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben nu met The Wire begonnen, moet alleen de laatste aflevering van het eerste seizoen kijkenNu net seizoen 2 naar binnen gehaald
![]()
Is True Blood niet ook van HBO of ben ik dan in de war met een andere serie
the wire. Beste serie ooit.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik ben nu met The Wire begonnen, moet alleen de laatste aflevering van het eerste seizoen kijkenNu net seizoen 2 naar binnen gehaald
![]()
Is True Blood niet ook van HBO of ben ik dan in de war met een andere serie
Ja ik moet alleen wel echt goed oplettenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:33 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
the wire. Beste serie ooit.
true blood wordt na een tijdje zoooo slechtquote:Op zondag 10 juni 2012 20:30 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Oja schijnt ook goed te zijneven op m'n lijstje zetten
![]()
Ja True Blood is ook van HBO, ben maandag begonnen met seizoen 1 en zit nu bij seizoen 2 episode 10
Zo jammer.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
true blood wordt na een tijdje zoooo slecht
Nou en. Mooie mannenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
true blood wordt na een tijdje zoooo slecht
Pull and bearquote:Op zondag 10 juni 2012 21:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
Muggen
Ren waar had je trouwens die jurk gehaald van vanmiddag? Nadat ik het vroeg kapte internet ermee
Omdat buy ALL the dressesquote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom vroeg ik waar je die gehaald had
Hoe was je zalando jurk trouwens?quote:
Like... ugly. Veel te groot. De ruches zaten echt op de meest verkeerde plek ever.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 10 juni 2012 21:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Like... ugly. Veel te groot. De ruches zaten echt op de meest verkeerde plek ever.
Mneeh... allemaal net niet wat ik zocht.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:19 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
HerkenbaarOok snel retour dus... I had a dissapoint
Daarentegen nu wel leuken rok voor terug (en shirt)
En je andere spulletjes waren wel goed?
Gewoon heul veul rijden.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef Mss het volgende:
Auto sloeg honderdmiljoenmiljard keer af. Ook onder een slagboom.
Ik reed het parkeervak uit en had hem blijkbaar niet goed in zijn achteruit gezet. En toen keek ik echt van 'dafuq gebeurt er?'.. En ik zat op een gegeven moment tegen de stoep aan geschuurd
.
Maar mn vriend zei ook wel dat-ie wel een beetje lomp was geweest. Maar het was ook wéér een andere auto, dus weer wennen. Komt wel goed.
was het een diesel?quote:Op zondag 10 juni 2012 21:42 schreef Mss het volgende:
Auto sloeg honderdmiljoenmiljard keer af. Ook onder een slagboom.
Ik reed het parkeervak uit en had hem blijkbaar niet goed in zijn achteruit gezet. En toen keek ik echt van 'dafuq gebeurt er?'.. En ik zat op een gegeven moment tegen de stoep aan geschuurd
.
Maar mn vriend zei ook wel dat-ie wel een beetje lomp was geweest. Maar het was ook wéér een andere auto, dus weer wennen. Komt wel goed.
Jep, maar het aangrijpingspunt was minder duidelijk. Hij trilde veel minder hard dan mn lesauto of die van mijn vader. Kan dat komen omdat het al een wat oudere bak is?quote:
of optrekken......quote:Op zondag 10 juni 2012 21:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En in veel verschillende auto's rijden is niet onnuttig. Een andere auto dan mijn Ka zal ook zes keer uitvallen voor ik 'm doorheb.
Zeker wanneer ik regelmatiger ga rijden.quote:
Ik trek op als een petje in een golf.quote:
Zolang je veilig aan het kutten bent, is er niks aan het handje.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
Ik maak me ook geen zorgen hoor. Ik kreeg wel te horen dat ik heel goed keek, en dat is belangrijker denk ik.
jup, moet je dus veeeeel meer toeren maken. Ik trap een diesel altijd naar 3000 toeren voordat ik opschakel.quote:Op zondag 10 juni 2012 21:58 schreef Mss het volgende:
[..]
Jep, maar het aangrijpingspunt was minder duidelijk. Hij trilde veel minder hard dan mn lesauto of die van mijn vader. Kan dat komen omdat het al een wat oudere bak is?
Skjoe voelde het koppelpunt gewoon niet zo. Het is een oude Golf....gas geven en zo snel mogelijk in de tweequote:Op zondag 10 juni 2012 22:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik trek op als een petje in een golf.
Wat wel weer verbaasde blikken oplevert, want veel mensen verwachten dat niet bij een Ka.
Wedstrijdje bij het stoplichtquote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
Hoe (hehehehe) trekt een petje op? Snel en luidruchtig?
alsof de polizei achter ze aan zit.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
Ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:01 schreef Mss het volgende:
Dat!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof de polizei achter ze aan zit.gierende banden, hand uit het raam, petje op. Stoel in de slaapstand.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:02 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Skjoe voelde het koppelpunt gewoon niet zo. Het is een oude Golf....gas geven en zo snel mogelijk in de twee
Ik heb alleen geen petje en geen hand uit het raam, de rest: check.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
alsof de polizei achter ze aan zit.gierende banden, hand uit het raam, petje op. Stoel in de slaapstand.
Niet eens met je elleboog uit het raam? Tegenvaller IJsquote:Op zondag 10 juni 2012 22:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen petje en geen hand uit het raam, de rest: check.
Ik trek 'm meteen door naar de twee. Maar die trek ikweer lang door voor ik naar de drie ga. pwoaaaaaaaap!!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet juist niet meteen door naar twee, late schakelaar.
Nee man, linkerhand op 1 uurquote:Op zondag 10 juni 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet eens met je elleboog uit het raam? Tegenvaller IJs.
Jawel, goed gedaan want ik zie dat ze een winkel in Rotterdam hebben en daar wil ik binnenkort heenquote:Op zondag 10 juni 2012 21:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
Waarom vroeg ik waar je die gehaald had
Ik gooi liever mijn airco aan dan mijn raampjes open. Geen elektrische ramen, jeweetz.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:07 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet eens met je elleboog uit het raam? Tegenvaller IJs.
Hand op half zes is ook wel relaxed.quote:
zo vroeg al naar de 3quote:Op zondag 10 juni 2012 22:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik gooi liever mijn airco aan dan mijn raampjes open. Geen elektrische ramen, jeweetz.
Schakelen gaat redelijk normaal, bij 15-20 naar 2, 40 naar 3, 60 naar 4. Vindt vroem het prettigst.
nou, ja, maar voor de rest ging het best goed voor iemand met mijn rijervaring, vond ik zelfquote:
Zo extreem vroeg is dat niet hoor.quote:
quote:
die van mij beginnen te sputteren dan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef megamandy het volgende:
[..]
Moet ik ook hoor, anders maakt hij teveel toeren.
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb drie jaar automaat gereden, you lose the hang of it
afremmen voor het verkeerslicht is dan leuk... als je weer in een schakelbak rijdt.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:16 schreef Stormqueen het volgende:
En ik heb drie jaar automaat gereden, you lose the hang of it
Onee, ik kan zelfs iets onder de 40 zakken in de 3 (bij een zijstraat ofzo) dan heeft hij het misschien heel even moeilijk met optrekken maar het gaat makkelijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
die van mij beginnen te sputteren dan.
Cruisecontrol op 140 en gaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef Stormqueen het volgende:
En wij hebben een vrij luxe auto, weinig skills nodig om die te laten rijden
Die van mij wordt vooral heel onzuinig.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
[..]
die van mij beginnen te sputteren dan.
Dit exact.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Onee, ik kan zelfs iets onder de 40 zakken in de 3 (bij een zijstraat ofzo) dan heeft hij het misschien heel even moeilijk met optrekken maar het gaat makkelijk.
Alleen zou ik niet weten op hoeveel toeren ik dan precies zit want ik heb geen toerenteller.
Ik vind dat juist eng als ik in de automaat van mijn opa rijquote:Op zondag 10 juni 2012 22:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
afremmen voor het verkeerslicht is dan leuk... als je weer in een schakelbak rijdt.Ik mis een automaat vooral in de file.
de oto van muh schoenmoeke ook niet. Als het stuur begint te trillen als ik 90 rij in z'n 3 weet ik dat ik op moet schakelen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef megamandy het volgende:
[..]
Onee, ik kan zelfs iets onder de 40 zakken in de 3 (bij een zijstraat ofzo) dan heeft hij het misschien heel even moeilijk met optrekken maar het gaat makkelijk.
Alleen zou ik niet weten op hoeveel toeren ik dan precies zit want ik heb geen toerenteller.
rijdt jij ook wel eens in de 5 in de bebouwde kom?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die van mij wordt vooral heel onzuinig.(en herrie)
Ja, de koppeling mis je dan echt wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik vind dat juist eng als ik in de automaat van mijn opa rijik rem veel af op de motor + schakelen. Maar bij een automaat moet je echt zelf remmen enzo
Dat doet mijn paquote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rijdt jij ook wel eens in de 5 in de bebouwde kom?
Moet je eens proberen om iets meer gas te geven. En dan de koppeling op te laten komen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef Stormqueen het volgende:
Het is echt uit stilstand wegrijden... ik heb moeite het aangrijppunt te vinden. Als de auto eenmaal rolt gaat het prima
Dat kan ik niet eens al zou ik het willen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:20 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
rijdt jij ook wel eens in de 5 in de bebouwde kom?
Ik schakel ook altijd door naar de 5quote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat doet mijn pade auto zit dan ver onder zijn toeren maar hij gaat bij 50 soms gewoon al naar de 5, en daar mag je dan ook niets van zeggen
ja ach, ik rij gelukkig niet dagelijks in de auto van puckzzzquote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je eens proberen om iets meer gas te geven. En dan de koppeling op te laten komen.
Maar jij hebt een diesel of wat? Dan is het toch ook "officieel" dat je tussen de 2000 en 2500 moet schakelen en bij een benzine tussen de 2500 en 3000?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik schakel ook altijd door naar de 5
De rotonde vrij hebben en in de 3 nemenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef Mss het volgende:
Ik rijd nog echt veel te langzaam soms. Maar mij is ook aangeleerd om in ieder lullig bochtje terug naar de twee te gaan. Dat haalt de vaart er wel uit.
Mijn instructrice deed vaak 'wheeeeee' als ik een bocht nam.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:24 schreef megamandy het volgende:
[..]
De rotonde vrij hebben en in de 3 nemen
Ik rij sowieso best hard door bochten en allesen het commentaar van mijn instructeur was altijd dat ik wel snel deed optrekken en laat afremde
![]()
geweune benzinequote:Op zondag 10 juni 2012 22:23 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maar jij hebt een diesel of wat? Dan is het toch ook "officieel" dat je tussen de 2000 en 2500 moet schakelen en bij een benzine tussen de 2500 en 3000?
Mijn pa doet dat in een benzine
ja nee, das lekker voor je koppelingsplatenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Moet je eens proberen om iets meer gas te geven. En dan de koppeling op te laten komen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja ach, ik rij gelukkig niet dagelijks in de auto van puckzzz
boeiend.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ja nee, das lekker voor je koppelingsplaten.
Ik word doorquote:Op zondag 10 juni 2012 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn instructrice deed vaak 'wheeeeee' als ik een bocht nam.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn instructrice deed vaak 'wheeeeee' als ik een bocht nam.
heul niet boeiend. Ik moet die betalen als SQ ze sloopt. Tis imho prima om te laten slippen bij hellingtrekken. Maar voor de rest liever nietquote:Op zondag 10 juni 2012 22:26 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
boeiend.![]()
je slaat in ieder geval niet meer af.
wat voor een waggie rij je dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik schakel overigens vrij vroeg, anders zuipt dat ding van ons als de buurtalcoholist
Bij 50??quote:Op zondag 10 juni 2012 22:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik schakel ook altijd door naar de 5
Dat scheelt wel echt veelquote:Op zondag 10 juni 2012 22:27 schreef bleiblei het volgende:
Ik schakel overigens vrij vroeg, anders zuipt dat ding van ons als de buurtalcoholist
Ik wou net zeggen, liever een keer afslaan dan koppelingsplaten vervangen.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heul niet boeiend. Ik moet die betalen als SQ ze sloopt. Tis imho prima om te laten slippen bij hellingtrekken. Maar voor de rest liever niet.
Mijn motto in de auto is altijd 'zo min moelijk remmen' geweestquote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor de rest valt het best mee met wild rijden, alleen die bochten.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef bleiblei het volgende:
[..]
heul niet boeiend. Ik moet die betalen als SQ ze sloopt. Tis imho prima om te laten slippen bij hellingtrekken. Maar voor de rest liever niet.
sure, soms 60.quote:
sq en ik rijden een v40 2.0T .quote:Op zondag 10 juni 2012 22:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat voor een waggie rij je dan?
Wauw. Dat kan ik niet, als ik naar z'n 4 schakel voor de 70 ga ik automatisch 70 rijden. Of harder. Dan klopt het toerental beter ofzoquote:
geen idee, maar is mij verteld dat vervangen errrrg duur is, dus dat voorkom ik liever. Ding kost geld zat met mijn snelweg avonturen de laatste tijdquote:Op zondag 10 juni 2012 22:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
slijten ze snel dan?![]()
Ik heb vroeger wel geleerd hoe je op de handrem weg kan rijden op een helling. Al zou ik het nu niet zo snel meer proberen.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
sq en ik rijden een v40 2.0T .
Op zijn zuinigst met veel snelweg is dat 1 op 12. Scheuren met veel binnen de bebouwde kom 1 op 7 a 8.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wauw. Dat kan ik niet, als ik naar z'n 4 schakel voor de 70 ga ik automatisch 70 rijden. Of harder. Dan klopt het toerental beter ofzoerg onhandig, ik heb het geprobeerd met dat nieuwe rijden, maar ik ben er niet voor in de wieg gelegd
Oeh dat is wel heel veelquote:Op zondag 10 juni 2012 22:32 schreef bleiblei het volgende:
[..]
sq en ik rijden een v40 2.0T .
Op zijn zuinigst met veel snelweg is dat 1 op 12. Scheuren met veel binnen de bebouwde kom 1 op 7 a 8.
De auto vindt het gewoon niet chill, gaat 'ie doortrekken enzo. Stapvoets moet ook echt in 1, anders rij ik binnen no time veel te hard op het erf. Niet wenselijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Wauw. Dat kan ik niet, als ik naar z'n 4 schakel voor de 70 ga ik automatisch 70 rijden. Of harder. Dan klopt het toerental beter ofzoerg onhandig, ik heb het geprobeerd met dat nieuwe rijden, maar ik ben er niet voor in de wieg gelegd
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
geen idee, maar is mij verteld dat vervangen errrrg duur is, dus dat voorkom ik liever. Ding kost geld zat met mijn snelweg avonturen de laatste tijd.
Nee, dat is idd sowieso al lastig. Ik rij in het weekend vaak in Den Haag en dan is het overal wel druk ja.. Doordeweeks pak ik eigenlijk bijna altijd de fiets, da's meestal snellerquote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Als het heel druk is werkt het niet. Want dan kan je hem niet uit laten rollen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:37 schreef IJsdraakje het volgende:
OEH, ik kan de 30e testen hoe hard ik kan met meerdere mensen in de auto. Iets zegt me dat 'ie 130 hard zat gaat vinden.
Dat is het ja! Mijn auto doet het! Op de snelweg ook altijd, als ik niet oplet gaat 'ie zo 160quote:Op zondag 10 juni 2012 22:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De auto vindt het gewoon niet chill, gaat 'ie doortrekken enzo. Stapvoets moet ook echt in 1, anders rij ik binnen no time veel te hard op het erf. Niet wenselijk.
I shit you not, als ik het gaspedaal los laat in 2 kart 'ie zelf verder. Moeders is getuige.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is het ja! Mijn auto doet het! Op de snelweg ook altijd, als ik niet oplet gaat 'ie zo 160
Dat heb ik ook altijd in de station van mijn ouders, als ik daarmee op de autosnelweg zit moet ik echt goed opletten op de km-teller en niet op mijn gevoel rijdenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat is het ja! Mijn auto doet het! Op de snelweg ook altijd, als ik niet oplet gaat 'ie zo 160
Ik geloof het wel hoor, het zal er waarschijnlijk best mee helpen dat een auto op een bepaalde manier is opgevoed. Net als met schakelen, ik schakel extreem snel en dat kunnen de meeste auto's ook niet aan. Heel jammer..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
I shit you not, als ik het gaspedaal los laat in 2 kart 'ie zelf verder. Moeders is getuige.
Al-frigging-tijd, als ik niet oplet dan ga ik automatisch 160 rijden. Of 80, binnen de bebouwde komquote:Op zondag 10 juni 2012 22:39 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd in de station van mijn ouders, als ik daarmee op de autosnelweg zit moet ik echt goed opletten op de km-teller en niet op mijn gevoel rijden
Zeker de combinatie als je na een lange tijd snelweg weer de bebouwde kom ingaatquote:Op zondag 10 juni 2012 22:41 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Al-frigging-tijd, als ik niet oplet dan ga ik automatisch 160 rijden. Of 80, binnen de bebouwde kom
Jaaa, slecht verhaal.. En je maar in moeten houden omdat alles zo enorm langzaam gaatquote:Op zondag 10 juni 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker de combinatie als je na een lange tijd snelweg weer de bebouwde kom ingaat
Gmta.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:42 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zeker de combinatie als je na een lange tijd snelweg weer de bebouwde kom ingaat
Herkenbaar, maar dan op de ring. Mis je net de groene golf.quote:Op zondag 10 juni 2012 22:44 schreef megamandy het volgende:
Bij ons staat op zo een punt een flitspaalSnel snel optrekken, oooh ik rij al 50
Bwehehehequote:Op zondag 10 juni 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Maar verder rij ik heel veilig hoor![]()
Alleen zo jammer dat Stef al helemaal doorheeft hoe ik in de auto zit. Maar ik krijg een deja vu, dus volgens mij heb ik dat al eens gepost
Hij scheld te pas en te onpas mensen uit voor 'stomme mevrouw!' of 'stomme meneer!' want dat doe ik ook altijdalleen scheld hij dpze dan uit omdat ze de bocht omgaan, of hij gaat tegen willekeurige fietsers brullen dat ze op moeten schieten
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:45 schreef Incantrix het volgende:
Maar verder rij ik heel veilig hoor![]()
Alleen zo jammer dat Stef al helemaal doorheeft hoe ik in de auto zit. Maar ik krijg een deja vu, dus volgens mij heb ik dat al eens gepost
Hij scheld te pas en te onpas mensen uit voor 'stomme mevrouw!' of 'stomme meneer!' want dat doe ik ook altijdalleen scheld hij ze dan uit omdat ze de bocht omgaan, of hij gaat tegen willekeurige fietsers brullen dat ze op moeten schieten
Alleen de stomme mevrouw/meneer roep ik meestal met een rood hoofd ter verbetering van wat ik eerst zeiquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:47 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Alleen de stomme mevrouw/meneer roep ik meestal met een rood hoofd ter verbetering van wat ik eerst zei
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Maar deze stomme mevrouw gaat maar eens slapen jadarlings!
quote:Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Ik scheld alles en iedereen uit voor homo tegenwoordig. Nawee van de NoT.
Ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 22:51 schreef Mss het volgende:
Ik scheld alles en iedereen uit voor homo tegenwoordig. Nawee van de NoT.
Bij mij is het altijd godver/godverdomme/kut/mijn godquote:Op zondag 10 juni 2012 22:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Ergens wel makkelijk dat ik met relatief onschuldige woorden scheld. Minkukel en knurft vallen nog wel mee.
Slaap zequote:Op zondag 10 juni 2012 22:50 schreef Incantrix het volgende:
Maar deze stomme mevrouw gaat maar eens slapen jadarlings!
Op mijn werk doen we het ook allemaal. De helft is gayquote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookincl. mijn gay best friend en dat voelt nog het meest awkward
SORRY ik bedoelde het niet zo
Of ook niet ongebruikelijk: wat de... en OI!quote:Op zondag 10 juni 2012 22:52 schreef megamandy het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd godver/godverdomme/kut/mijn god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |