That's the spirit! Denk aan '88 Skjoe!quote:
Nou..... duitsland tg portugal was ook geen drol aanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat Nederland gaat winnen van Duitsland.
Nu al er vanuit gaan dat Nederland niet kan winnenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat Nederland gaat winnen van Duitsland.
EK en WKquote:
Dat, overig voetbal boeit me geen reet.quote:
Als ze niet heel snel hun arrogantie kwijt raken niet nee.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu al er vanuit gaan dat Nederland niet kan winnen
Ik zie echt het probleem niet waarom iedereen zo loopt te zeurenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze niet heel snel hun arrogantie kwijt raken niet nee.
Ik hoop voor je dat ze winnen, dan zijn die kroeggangers tenminste een beetje vrolijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga woensdag Nederland - Duitsland kijken in een kroeg in Amsterdam met een ajacied van fokdat wordt nog wat
Ik zeur sowieso, of ze nu winnen of niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet waarom iedereen zo loopt te zeuren
Ze hebben de tegenstander slecht ingeschat, ze dachten dit doen wij wel even en nu hebben ze op hun lazer gehad, ik heb het liever dat het nu gebeurd dan later als we verder komen ... nu weten ze weer dat ze scherp moeten zijn ipv er te makkelijk over nadenken
Ik hoop t ookquote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze winnen, dan zijn die kroeggangers tenminste een beetje vrolijk.
Dit!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze hebben de tegenstander slecht ingeschat, ze dachten dit doen wij wel even en nu hebben ze op hun lazer gehad, ik heb het liever dat het nu gebeurd dan later als we verder komen ... nu weten ze weer dat ze scherp moeten zijn ipv er te makkelijk over nadenken
Niet mee eens. Ze hadden super veel kansen. Denemarken had 1 kans en heeft hem benut. NL kon het niet afmaken. Imho waren ze er niet laks onder want de eerst 20 minuten van zowel 1ste als 2de helft maakten ze echt mooi voetbal. Maar als ze het niet kunnen afmaken; is er toch meer aan de hand.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Robbe was ander behoorlijk bezig om zelf een goal te maken, ook als de medespelers beter voor het doel stonden, en dat geldt ook voor een paar andere. Als hij netjes over had gepeeld was er grotere kans geweest dat er een goal was gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze hadden super veel kansen. Denemarken had 1 kans en heeft hem benut. NL kon het niet afmaken. Imho waren ze er niet laks onder want de eerst 20 minuten van zowel 1ste als 2de helft maakten ze echt mooi voetbal. Maar als ze het niet kunnen afmaken; is er toch meer aan de hand.
Maar goed; zo keek ik er dus tegenaan.
Enige hoop die ik heb is dat duitsland en portugal ook bagger voetbal leverden waardoor NL ze wellicht toch meer zulllen kunnen uitspelen (en hopelijk nu wél kunnen afmaken...).
Komt er toch op neer dat ze nu gewoon moeten knallen dus ik hoop maar dat het woensdag een goeien wedstrijd wordt; mét winst
Ik moest googlen waar Sprimont lagquote:Op zondag 10 juni 2012 14:49 schreef Sharana_LV het volgende:
Priem, heb jij toevallig nog aanbevelingen voor een hotel in Sprimont in belgie?
Haha okayquote:Op zondag 10 juni 2012 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moest googlen waar Sprimont lagMaar ik ben niet bekend in luik helaas
Je weet me te vindenquote:Op zondag 10 juni 2012 09:33 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Wij moeten echt eens gaan praten na de 20 weken-echo![]()
Ze (de tekeningen én de meisjes hier natuurlijk ook) zijn ook echt heel liefquote:Op zondag 10 juni 2012 15:16 schreef RenRen- het volgende:
Ooh, dankjulliewel allemaal over die tekeningLief!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ik was de geit zat en had geen nieuwe leuke foto's, dus dan maar zoquote:Op zondag 10 juni 2012 16:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ze (de tekeningen én de meisjes hier natuurlijk ook) zijn ook echt heel lief
Leuk dat je 'm ook op je feestboek heb gezet
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:04 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik durf niet meer bij dat BonPrix te bestellen nadat ik Mss d'r jurkje zag
I.v.m. die crappy stof enzo.Ik vind hem heel leuk! Is die stof alleen niet heel warm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe lang doe je daar nou over om te maken? (exclusief inspiratie opdoen uiteraardquote:Op zondag 10 juni 2012 16:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik was de geit zat en had geen nieuwe leuke foto's, dus dan maar zo
quote:Op zondag 10 juni 2012 16:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind hem heel leuk! Is die stof alleen niet heel warm?ik vind 'm ook superleukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stof is wel warm ja, maar het is niet echt een zomerjurk en ik ben een koukleum dus dat is prima voor mijIk denk (hoop) dat de stof beetje mooi afkleedt.
Leuke jurk! Schijnt de bovenkant niet door?
Lijkt me leuk met rode lipstick enzo
Weet je al welke schoenen je erbij aan doet? Ik vind dat altijd zo moeilijk voor mezelf in ieder geval
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ehm, ik heb hier denk ik... 2/3 avonden aan gewerktquote:Op zondag 10 juni 2012 16:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang doe je daar nou over om te maken? (exclusief inspiratie opdoen uiteraard)
Maak je een foto als je hem hebt? Voor op FB ofzo?quote:Op zondag 10 juni 2012 16:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vind 'm ook superleuk
Stof is wel warm ja, maar het is niet echt een zomerjurk en ik ben een koukleum dus dat is prima voor mijIk denk (hoop) dat de stof beetje mooi afkleedt.
Leuke jurk! Schijnt de bovenkant niet door?
Lijkt me leuk met rode lipstick enzo
Weet je al welke schoenen je erbij aan doet? Ik vind dat altijd zo moeilijk voor mezelf in ieder geval
Zal dan over een maandje zijn, maar zal ik doenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:13 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maak je een foto als je hem hebt? Voor op FB ofzo?
Nee, het is katoenig en vrij dik, niet de stof van de onderkant ofzo, dus het ziet gewoon leuk uit![]()
Ik doe denk ik een zwarte panty aan en dan zwarte sleehakken, omdat ik gewoon geen pumps aankan, ook niet met mijn enkelRode lippenstift is wel een goede, ga ik proberen
Morgen de hele dag de tijd
Nee, dat was iemand anders denk ik D Misschien voor mijn verjaardag vragen... Ik heb wel veel andere rode kleurenquote:Op zondag 10 juni 2012 16:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zal dan over een maandje zijn, maar zal ik doen
Sleehakken lijken mij ook leuk erbij
En je had toch die geile Chanel lippenstift? Morgen lekker uitproberen
Ik ga even douchen, zo naar een zooi vriendinnen toe, lekker eten en kletsen
Pull and bearquote:Op zondag 10 juni 2012 16:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Toffe jurk ren! Waar heb je m vandaan?
Ja, klopt! Mijn moeder d'r vriend kan nu wel, gelukkig!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:42 schreef Diconnected het volgende:
Der is echt een last van m'n schouders, niet normaal...![]()
Ren wanneer was je diplomauitreiking? Dinsdag toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |