That's the spirit! Denk aan '88 Skjoe!quote:
Nou..... duitsland tg portugal was ook geen drol aanquote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat Nederland gaat winnen van Duitsland.
Nu al er vanuit gaan dat Nederland niet kan winnenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:27 schreef IJsdraakje het volgende:
Denken dat Nederland gaat winnen van Duitsland.
EK en WKquote:
Dat, overig voetbal boeit me geen reet.quote:
Als ze niet heel snel hun arrogantie kwijt raken niet nee.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:29 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nu al er vanuit gaan dat Nederland niet kan winnen
Ik zie echt het probleem niet waarom iedereen zo loopt te zeurenquote:Op zondag 10 juni 2012 14:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ze niet heel snel hun arrogantie kwijt raken niet nee.
Ik hoop voor je dat ze winnen, dan zijn die kroeggangers tenminste een beetje vrolijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik ga woensdag Nederland - Duitsland kijken in een kroeg in Amsterdam met een ajacied van fokdat wordt nog wat
Ik zeur sowieso, of ze nu winnen of niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zie echt het probleem niet waarom iedereen zo loopt te zeuren
Ze hebben de tegenstander slecht ingeschat, ze dachten dit doen wij wel even en nu hebben ze op hun lazer gehad, ik heb het liever dat het nu gebeurd dan later als we verder komen ... nu weten ze weer dat ze scherp moeten zijn ipv er te makkelijk over nadenken
Ik hoop t ookquote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze winnen, dan zijn die kroeggangers tenminste een beetje vrolijk.
Dit!quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ze hebben de tegenstander slecht ingeschat, ze dachten dit doen wij wel even en nu hebben ze op hun lazer gehad, ik heb het liever dat het nu gebeurd dan later als we verder komen ... nu weten ze weer dat ze scherp moeten zijn ipv er te makkelijk over nadenken
Niet mee eens. Ze hadden super veel kansen. Denemarken had 1 kans en heeft hem benut. NL kon het niet afmaken. Imho waren ze er niet laks onder want de eerst 20 minuten van zowel 1ste als 2de helft maakten ze echt mooi voetbal. Maar als ze het niet kunnen afmaken; is er toch meer aan de hand.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Robbe was ander behoorlijk bezig om zelf een goal te maken, ook als de medespelers beter voor het doel stonden, en dat geldt ook voor een paar andere. Als hij netjes over had gepeeld was er grotere kans geweest dat er een goal was gevallen.quote:Op zondag 10 juni 2012 14:40 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet mee eens. Ze hadden super veel kansen. Denemarken had 1 kans en heeft hem benut. NL kon het niet afmaken. Imho waren ze er niet laks onder want de eerst 20 minuten van zowel 1ste als 2de helft maakten ze echt mooi voetbal. Maar als ze het niet kunnen afmaken; is er toch meer aan de hand.
Maar goed; zo keek ik er dus tegenaan.
Enige hoop die ik heb is dat duitsland en portugal ook bagger voetbal leverden waardoor NL ze wellicht toch meer zulllen kunnen uitspelen (en hopelijk nu wél kunnen afmaken...).
Komt er toch op neer dat ze nu gewoon moeten knallen dus ik hoop maar dat het woensdag een goeien wedstrijd wordt; mét winst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |