Great minds think alike! *high-five smiley*quote:Op zondag 10 juni 2012 12:35 schreef alors het volgende:
Jaaa ik had ook die TT voor een nieuw topic!!
Er is deze week maar een eckte megahit, Haaalleeyaaleeehhhquote:Op zondag 10 juni 2012 12:37 schreef Cee het volgende:
Trouwens nog nooit eerder zo'n toepasselijke MH gehad na gisteravond.
Daar moet ik eerst wat wakkerder voor zijn...quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
HALLO. Warum habe ich dich nicht gesehen gestern? BUMSEN?
Als er nog iets van mijn schamele Duits is overgebleven, dan kan ik 't met je eens zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 12:42 schreef Cee het volgende:
[..]
HALLO. Warum habe ich dich nicht gesehen gestern? BUMSEN?
*Googlet* *krijgt als eerste aanvulling 'freundin'*quote:Op zondag 10 juni 2012 12:48 schreef Cee het volgende:
Godver, toen Nederland Europees Kampioen werd, was Mats nog een foetus. Ik word oud.
Ja he hij ziet er wel wat ouder uit dan ie isquote:Op zondag 10 juni 2012 12:48 schreef Cee het volgende:
Godver, toen Nederland Europees Kampioen werd, was Mats nog een foetus. Ik word oud.
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
*Googlet* *krijgt als eerste aanvulling 'freundin'*
Net geprobeerd met wat Nederlandse spelers, maar daar kreeg ik 't nietquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 12:54 schreef Cee het volgende:
Godver, zo'n ding dat d'r broek is vergeten maar 't nog kan hebben ook.
[ afbeelding ]
Barbiebenenquote:Op zondag 10 juni 2012 12:54 schreef Cee het volgende:
Godver, zo'n ding dat d'r broek is vergeten maar 't nog kan hebben ook.
[ afbeelding ]
Uhm, ik ben geen woman.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Evertjan het volgende:
ben bang om te posten in dit women only topic
Hier is meneer nr 3quote:Op zondag 10 juni 2012 13:04 schreef Evertjan het volgende:
ben bang om te posten in dit women only topic
Gelukkig krijg je naast de 'echte' Barbie dan weer geen complex.quote:Op zondag 10 juni 2012 12:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Barbiebenen![]()
Nee, daar moet ik niet naast gaan lopen...
Haleeyooleeehhhquote:Op zondag 10 juni 2012 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Mannen welkom hoor. Zoals ze zeggen in Charkov: HEY! HEY HO!
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Mannen welkom hoor. Zoals ze zeggen in Charkov: HEY! HEY HO!
Daar ga ik sowieso niet liggen. Strand vind ik heerlijk om over te lopen, maar dat liggenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gelukkig krijg je naast de 'echte' Barbie dan weer geen complex.
[ afbeelding ]
Ik wil je wel even insmeren hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso niet liggen. Strand vind ik heerlijk om over te lopen, maar dat liggen![]()
En "echte" Barbie's zijn er niet zoveel, scheelt weer
Nouja, zij doet dus een poging.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar ga ik sowieso niet liggen. Strand vind ik heerlijk om over te lopen, maar dat liggen![]()
En "echte" Barbie's zijn er niet zoveel, scheelt weer
quote:
Ik dacht ook even dat het Pink was. Ik ken dit nummer niet zo goed (toch meer zo'n 538 get on the floor with my niggas in da house I want to dance dance dance put your hands up floor floor floor do you want more more more-nummer). Maar die rare stemvervorming herken ik dan wel als zijnde des Minajs'. Goh, dat was een bizarre zin.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:16 schreef alors het volgende:
[..]![]()
het intro lijkt wel wat een een vervormde versie van zo'n verschrikkelijk Pink nummer.
Dat vind ik wederom een genereus gebaar van je! We hebben het echter al eens eerder gehad over je vriendin en mijn vrees voor hysterisch boze vrouwen met deegrollers...quote:Op zondag 10 juni 2012 13:14 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil je wel even insmeren hoor
Eventueel ook van binnen?Hoewel. Mijn bloedmooie vriendin zal dat misschien niet op prijs stellen
Duidelijk ja, deze kneiter kan ik nog wel waarderen voor een keer maar vaak is het van die Aviicii troep of een van zn kloonsquote:Op zondag 10 juni 2012 13:18 schreef TradeMarkie het volgende:
Coen mocht weer een plaatje uitzoeken?
Grafherrie 2.0
Oh, het is een echt mens?? Ik dacht een photoshop...quote:
Ik hoopte dat ook al.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, het is een echt mens?? Ik dacht een photoshop...
Hm ja idd. Je smeert je maar lekker zelf inquote:Op zondag 10 juni 2012 13:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat vind ik wederom een genereus gebaar van je! We hebben het echter al eens eerder gehad over je vriendin en mijn vrees voor hysterisch boze vrouwen met deegrollers...
Nope. Google 'Valeria Lukyanova'. Russisch meidje.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, het is een echt mens?? Ik dacht een photoshop...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |