Precies, ik vind dat Nederland best goed voetbal heeft gespeeld. Alleen de goals kwamen niet.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nederland heeft niet kut gevoetbald hoor
Mooi spel, veel kansen, maar niet scoren dus.....
Woensdag pakken we Duitsland! Zeker weten, ik voel het!
Ik heb ook nooit gezegd dat Nederland zou winnen vandaag.... Dus mijn voorspelling is goed
Dus ik hoop dat ik het woensdag ook weer goed heb
er waren er wel een aantal die wel echt kut speeldenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nederland heeft niet kut gevoetbald hoor
Mooi spel, veel kansen, maar niet scoren dus.....
Woensdag pakken we Duitsland! Zeker weten, ik voel het!
Ik heb ook nooit gezegd dat Nederland zou winnen vandaag.... Dus mijn voorspelling is goed
Dus ik hoop dat ik het woensdag ook weer goed heb
Vergeet Affelay (of hoe je z'n naam ook spelt) nietquote:Op zondag 10 juni 2012 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er waren er wel een aantal die wel echt kut speelden
vd Wiel, vd Vaart, Heijtinga, Robben
lichtpuntjes waren IMHO Willems en Sneijder
Waarom?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
Robben is een idioot. Wat heb ik een hekel aan die vent.
egoistische voetballer, zeker deze wedstrijdquote:Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef Samzz het volgende:
Robben is een idioot. Wat heb ik een hekel aan die vent.
Laten we realistisch blijven.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laat ie dat maar bewaren voor de wedstrijd tegen NL
Wat Koen zegt. Zag m tegen Chelsea ook spelen, wat een gladioolquote:
Behalve dan toen ie vlak voor de vijandelijke keeper stond...en de bal door ging spelen!quote:Op zondag 10 juni 2012 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
egoistische voetballer, zeker deze wedstrijd
Jawel, want dan is Duitsland tenminste wel nog doorquote:Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als Duitsland van NL wint doet het er niet meer toe
Wij gaan dus echt niet van de Pruusen winnenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als Duitsland van NL wint doet het er niet meer toe
Een keer de bal doorspelen maakt je niet opeens een teamplayer.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Behalve dan toen ie vlak voor de vijandelijke keeper stond...en de bal door ging spelen!
Niet als het zo gaat zoals bij die oefeninterland nee, dan wordt het auf wiedersehenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:20 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wij gaan dus echt niet van de Pruusen winnen
Heb je de wedstrijd wel gezien eigenlijk? Ik doelde op het moment dat hij gewoon had moeten schieten op doel, maar niet deedquote:Op zondag 10 juni 2012 00:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een keer de bal doorspelen maakt je niet opeens een teamplayer.
Ik ga nog wat van dat groene spul halenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef Samzz het volgende:
Zal ik nog een fles water leegdrinken... Neg, ik heb geen zin om steeds naar de plee te rennen. Dat gaat sowieso lastig, Drommel laat me niet los.
Wel gezien, niet opgelet. Vond er geen klap aan.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd wel gezien eigenlijk? Ik doelde op het moment dat hij gewoon had moeten schieten op doel, maar niet deed
Een halve liter moet goed gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar niet te veel, anders moet je plassen!
hij had toch ook al een tijdje bij Zenit gezeten?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Die man spreekt gewoon Russisch nu, respect daarvoor
wat doen jullie?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
Drommelschen, laat je me los, dan kan ik slapen.
Ik ben ook wel moe, ik manoeuvreer je even naar de lepelknuffelquote:Op zondag 10 juni 2012 00:34 schreef Samzz het volgende:
Drommelschen, laat je me los, dan kan ik slapen.
Drommel knuffelt mij virtueel en wil niet meer loslaten.quote:
Ja maar ik moet me nog uitkleden en zoquote:Op zondag 10 juni 2012 00:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben ook wel moe, ik manoeuvreer je even naar de lepelknuffel
mag dat zomaar van Steven?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Drommel knuffelt mij virtueel en wil niet meer loslaten.
Denken dat ik dat niet kan zonder je los te latenquote:Op zondag 10 juni 2012 00:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja maar ik moet me nog uitkleden en zo.
Wat heeft die ermee te maken? Dat is over.quote:
Oh?quote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft die ermee te maken? Dat is over.
ai, oepsie, wist ik dus nietquote:Op zondag 10 juni 2012 00:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat heeft die ermee te maken? Dat is over.
Dat maakt niet uit. We daten he en dat is nu klaar.quote:
oki, jammer dat het niet meer werd.... op naar de volgende date dan maar hequote:Op zondag 10 juni 2012 00:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit. We daten he en dat is nu klaar.
Geen zin in, voorlopig.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oki, jammer dat het niet meer werd.... op naar de volgende date dan maar he
\oh dat zeker, maar ik schat Samzz wel voorzichtig inquote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers ook toepasbaar op relaties?
Ik vind dat je iemand pas echt kunt kennen als je ze in levende lijve hebt gezien en gesproken en zoquote:Op zondag 10 juni 2012 00:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
\oh dat zeker, maar ik schat Samzz wel voorzichtig in
ik heb Samzz al gemeetquote:Op zondag 10 juni 2012 00:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat je iemand pas echt kunt kennen als je ze in levende lijve hebt gezien en gesproken en zo
eind vorig jaar, Radio 49 meetquote:Op zondag 10 juni 2012 01:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ach, serieus? Wanneer is dat gebeurd?
dat zei je al bij de burenquote:Op zondag 10 juni 2012 01:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ben nu pas thuis
Nu ga ik slapen
Nummer gevraagd?quote:Op zondag 10 juni 2012 01:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nederland.![]()
Heloef.![]()
Knappe serveerster.![]()
Nee, maar ze vond dat je dat niet moest doen tijdens het werk. Ook leek het haar stalkerig als ik bleef zitten totdat zij naar buiten kwam.quote:Op zondag 10 juni 2012 01:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat stom, Myra vond haar niet leuk genoeg voor je?
jammer is dat altijd als je er achteraf pas op komtquote:Op zondag 10 juni 2012 01:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik heb nogsteeds spijt dat ik niet 't nummer gevraagd heb van de serveerster op de bruiloft van m'n neef..
Ja, ik ging weg, zat op de snelweg, en dacht "kut, had ik 't nou maar gedaan..."quote:Op zondag 10 juni 2012 01:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jammer is dat altijd als je er achteraf pas op komt
hmmmm kut is dat iddquote:Op zondag 10 juni 2012 01:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja, ik ging weg, zat op de snelweg, en dacht "kut, had ik 't nou maar gedaan..."
Maarja, omkeren was er niet meer bij..
Ik lig er nog elke nacht wakker vanquote:
Nu al? We hebben enkel gedate, een nu al is dus niet aan de orde.quote:
Hmm dus je kan niet vertellen of er veel verschil zit tussen een huwelijksfeest daar of hier?quote:Op zondag 10 juni 2012 02:54 schreef El_Matador het volgende:
mijn eerste (trouw)mis ooit. bijzonder. zeker als enige buitenlander...
Ik zag hem net ja.quote:
Ik zat echt te kijken.... meent ze dit nou?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag hem net ja.
Wel jammer dat Messi niet mee mag doen. Dan was het EK vast wel leuk om naar te kijken
Ghehe vast wel. Zeker vrouwen zijn ster in het maken van dit soort opmerkingenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat echt te kijken.... meent ze dit nou?
Ik zag dat net voorbij komen ja op FB. Geniaal tochquote:Op zondag 10 juni 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
Heeft iemand hoer gister nog op Ronaldo gelet? Dat hij in de eerste helft een ander kapsel had dan in de tweede helft.
Bedoelde hier natuurlijk he.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag dat net voorbij komen ja op FB. Geniaal toch![]()
En maar roepen dat ie geen homo is
Enne hoer?![]()
Ik zat op een verjaardag, dus ik heb er niet echt supergoed gekeken.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
Heeft iemand hoer gister nog op Ronaldo gelet? Dat hij in de eerste helft een ander kapsel had dan in de tweede helft.
Ja inderdaadquote:Op zondag 10 juni 2012 11:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe vast wel. Zeker vrouwen zijn ster in het maken van dit soort opmerkingen![]()
Ja maar hij speelt toch bij die ene club in Spanje dus dan kan hij toch ook voor Spanje meedoen aan het EK?![]()
![]()
Op die cursus waar ik 2 dagen in de week zit werd al door een griet gevraagd waarom Guidetti niet meedoet voor NL.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zat op een verjaardag, dus ik heb er niet echt supergoed gekeken.
Maar is dat zo
Hij is toch gay of niet
[..]
Ja inderdaad
neeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 10 juni 2012 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op die cursus waar ik 2 dagen in de week zit werd al door een griet gevraagd waarom Guidetti niet meedoet voor NL.
Nou doos omdat het geen Nederlander is misschien. Ben half uur bezig geweest om haar dat uit te leggen.
Maar ja zij snapte ook niet waarom oranje nooit meedeed in de Eredivisie
She just isn't the sharpest tool in the shed!quote:
Ik ben trots op je!!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:52 schreef ook_gek het volgende:
Huppelmutsje!! Ik heb het gedaan!! Ik ben helemaal naar de klote gegaan ipv terug me bed in! En het is goed gelukt
Hoi c_a
Nog last gehad van gezellige Nirvana covers?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:52 schreef ook_gek het volgende:
Huppelmutsje!! Ik heb het gedaan!! Ik ben helemaal naar de klote gegaan ipv terug me bed in! En het is goed gelukt
Hoi c_a
Oeh jihoe!!! Oleeeeee hoppah!quote:
Mooooi bij de kroeg stond ook een podium. Slecht daar ook!quote:Op zondag 10 juni 2012 11:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog last gehad van gezellige Nirvana covers?
Ook na de wedstrijd nog gezellig?quote:Op zondag 10 juni 2012 11:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh jihoe!!! Oleeeeee hoppah!
Nooit meer naar hui!! Nooit meer naar huis!!!!
Dus
Was gisteren de hele dag mega druk en gezellig in de kroeg!
Ja zeker! Onverwacht bleef het tot diep in de nacht erg druk!quote:
Geweldigquote:Op zondag 10 juni 2012 12:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja zeker! Onverwacht bleef het tot diep in de nacht erg druk!
Ik had verwacht dat na verlies veel mensen naar huis zouden gaan. Dat dacht de eigenaar ook. Maar het bleef zeer druk zelfs.
Heb ook nog even staan helpen
De eigenaar is mijn buurman en ik heb jaren voor hem gewerkt, en soms help ik nog wel eens mee. Ben er toch altijd in het weekend. Dus als het nodig is spring ik bij
Maar was echt een top avond! We hadden deze keer voor het eerst een dj, pikkie van 15 maar die stond me daar toch los te gaan! Die dacht, dit is mijn kans haha
En geen ruzzie of wat dan ook. Er is geen ongetogen word gevallen
Watquote:Op zondag 10 juni 2012 11:25 schreef Royco1 het volgende:
Chicka!!quote:
Hangt er vanaf, meestal maakt het niet uit. Hoewel er natuurlijk ook zaken zijn waarbij ik terug in de tijd loop ipv vooruit.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:54 schreef DigitalGirl het volgende:
Hardlopers zijn doodlopers ook toepasbaar op relaties?
Ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 13:48 schreef Samzz het volgende:
Over vier uurtjes een gezichtsbehandeling. Ik heb er zo veel zin in!
nederland heeft nu toch al verloren? is het niet zo dat nu de voetbalgekte voorbij is?quote:
tuurlijk wel. uitgezonden overal in canada enzoquote:Op zondag 10 juni 2012 14:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik denk niet dat er veel mensen zijn die dat kijken
Ohaiquote:
Ik heb groot respect voor haar bever, wees niet bangquote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
en c_a die spanje propaganda achterlaat op mijn facebook
Ierland-Kroatie gaat 1-1 wordenquote:
En dan check je je fb ff, en wat zie je voorbij komenquote:Op zondag 10 juni 2012 15:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Achja je bent niet de enige
Vriend van mij is getrouwd met een Spaanse en wordt nu lichtelijk knettergek van de foto's met die baby in Spanje shirt
18.00quote:
Mijn neefjequote:Op zondag 10 juni 2012 15:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dan check je je fb ff, en wat zie je voorbij komen
c_a met een koter in een spanje shirt
Mijn neefje is hier en loopt nog in Nederland shirtquote:
Schandalig idd!!quote:Op zondag 10 juni 2012 16:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mijn neefje is hier en loopt nog in Nederland shirt
Stomme moeder heeft ie, en dat mijn broer er niks aan doet snap ik ook niet
Heb hem al een Ajax shirtje aangetrokkenquote:
Dat is niet ergquote:Op zondag 10 juni 2012 17:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Heb hem al een Ajax shirtje aangetrokken
Hij verzuipt er wel een beetje in
Oh, die indruk kreeg je niet nav. van jullie posts... dat overdreven gedoe.quote:Op zondag 10 juni 2012 08:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu al? We hebben enkel gedate, een nu al is dus niet aan de orde.
Soms lopen dingen anders dan je gedacht of gehoopt hadquote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, die indruk kreeg je niet nav. van jullie posts... dat overdreven gedoe.
Hoezo niet? Wat heb je uitgevreten?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo maar eens douchen
Twijfel nog of ik thuis voetbal ga kijken of in Amsterdam
Sowieso kan ik niet meer terug naar die Ierse kroeg in Amsterdam
Ik niet alleen hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wat heb je uitgevreten?
Oh dat is wel heel erg!quote:Op zondag 10 juni 2012 17:10 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik niet alleen hoor
Waren toch met Flippiee,Intronic,Smoofie en Samzz drinken in die Ierse kroeg tijdje terug, toen zijn we weggaan zonder te betalen
Erg slecht
Klopt, op dat moment leek het heel grappig, maar eigenlijk was het best wel een behoorlijke trieste actiequote:
Reuzeratquote:Esther
Samen in het reuzerat !! — Uploads vanaf je telefoon
Delen · 10 minuten geleden toegevoegd. ·
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Reuzerat
Wordt weer tijd om mensen te verwijderen
Heb het destijds nog gezegd heh... tip:quote:Op zondag 10 juni 2012 17:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Soms lopen dingen anders dan je gedacht of gehoopt had
Tip aannemen van jouquote:Op zondag 10 juni 2012 17:12 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heb het destijds nog gezegd heh... tip:
En dat is dan moederquote:
Ik laat mijn zoon zelfs whatsappjes naar mij opnieuw sturen net zo lang tot het foutloos isquote:Op zondag 10 juni 2012 17:15 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En dat is dan moeder
Haar ex is een goede vriend van mij, hooligan bij Ajax
Dat kind is nu al fucked
Suit yourself... maar dat van de vorige keer zag je een mijl van te voren aankomen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Tip aannemen van jou
Ik red mijzelf wel hoor
Maar het is toch triest dat je als vader je dan 2 jarige zoontje laat springen op een nummertje en laat roepen Amsterdam Hooligans en dit op youtube zetquote:Op zondag 10 juni 2012 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik laat mijn zoon zelfs whatsappjes naar mij opnieuw sturen net zo lang tot het foutloos is
Tjah sommige mensen hebben hun verstand in de kleine teen zitten. Daar kan je niks aan veranderen/doen helaas.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het is toch triest dat je als vader je dan 2 jarige zoontje laat springen op een nummertje en laat roepen Amsterdam Hooligans en dit op youtube zet
Mocht ik ooit kinderen krijgen, een zoon dan neem ik hem misschien wel mee naar het voetbal maar ik zou hem dan ver weg van al die onzin houden waar ik zelf ook aan mee gedaan heb
Ik vond het al niks voor jouquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 10 juni 2012 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah sommige mensen hebben hun verstand in de kleine teen zitten. Daar kan je niks aan veranderen/doen helaas.
Was dan ook de enige die niet aan het lachen wasquote:
Is het ook niet. Maar goed, kon ook niet alleen daar blijven zitten.quote:
Weggaan zonder te betalen?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, ook ik leer nog elke dag nieuwe dingen
Ben blij dat het iig allemaal achter de rug is en ik mijn energie in belangrijkere dingen zal steken ipv in voetbalhaat
Je komt er welquote:Op zondag 10 juni 2012 17:25 schreef stevenmac26 het volgende:
Maar goed, ook ik leer nog elke dag nieuwe dingen
Ben blij dat het iig allemaal achter de rug is en ik mijn energie in belangrijkere dingen zal steken ipv in voetbalhaat
Denk je nou serieus dat ik op jou in gaquote:
Zal toch welquote:
Dat zuigt wel maar je kan toch vast nog wel naar wedstrijden?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zal toch wel
Volgend jaar iig een voetballoos jaartje omdat ik te laat ben met seizoenskaart verlengen
Misschien is het wel beter om een jaartje weg te blijvenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zuigt wel maar je kan toch vast nog wel naar wedstrijden?
Wie weet.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Misschien is het wel beter om een jaartje weg te blijven
En denk wel overigens dat ik de europese uitwedstrijden ga mee pakken in de cl
Nee, zou ik vooral niet doen... gewoon doorgaan met je gedrag en de tokkie uit de achterbuurt blijven zijn.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denk je nou serieus dat ik op jou in ga
Maar jij komt er niet al zowat 20jaar op wat stadionverbod jaartjes na danquote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie weet.
Oh dat is op zich wel vet ja. Ik wil aankomend seizoen juist meer wedstrijden meepakken
Denken dat ik in een achterbuurt woonquote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nee, zou ik vooral niet doen... gewoon doorgaan met je gedrag en de tokkie uit de achterbuurt blijven zijn.
Truequote:Op zondag 10 juni 2012 17:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar jij komt er niet al zowat 20jaar op wat stadionverbod jaartjes na dan
Naam, adres en woonplaats?quote:Op zondag 10 juni 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denken dat ik in een achterbuurt woon
Steven, woonplaats ergens in Zaanstad waar geen enkele tokkiebuurt isquote:
Poelenburg is klein-Turkije.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Steven, woonplaats ergens in Zaanstad waar geen enkele tokkiebuurt is
quote:
Je gedrag is nou nu niet echt hoogstaand te noemen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Denken dat ik in een achterbuurt woon
Dus dan moet ik in een achterbuurt wonenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je gedrag is nou nu niet echt hoogstaand te noemen.
Potquote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ketelquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus dan moet ik in een achterbuurt wonen
Jouw gedrag is zielig en kneuzerig, je zal vast eenzaam in een flatje wonen
Natuurlijk niet, maar:quote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Jullie vinden het normaal gedrag om weg te gaan zonder te betalen?
Dit is duidelijk een enorm zwartgeblakerde, roestige pot.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ik zei zelf al dat dat heel slecht was kneusquote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Weet niet of mensen zitten te wachten op een gewone woonbuurt met rijtjeswoningenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Steven, wanneer gaan we weer een clip schieten in die ghettobuurt van je?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Achteraf recht praten wat krom is, is altijd makkelijk. Excuses achteraf zijn van weinig waarde. Ipv. je eigen gedrag te gaan veranderen lijkt het dat je meer met mijn bezig bent dan jezelf eens voor te houden dat doe ik niet meer.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik zei zelf al dat dat heel slecht was kneus
Maar alsof ik alleen was daar in
Ik weet verder dat ik heel veel fouten heb gemaakt in mijn leven, maar dat heeft niks met opvoeding of tokkie zijn of in een achterbuurt wonen te maken
Je bent een simpele ziel weet je dat, ik vind je lachwekkend en heb medelijden met je
ik las: blablablablaquote:Op zondag 10 juni 2012 17:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Achteraf recht praten wat krom is, is altijd makkelijk. Excuses achteraf zijn van weinig waarde. Ipv. je eigen gedrag te gaan veranderen lijkt het dat je meer met mijn bezig bent dan jezelf eens voor te houden dat doe ik niet meer.
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Weet niet of mensen zitten te wachten op een gewone woonbuurt met rijtjeswoningen
Mensen hier in de buurt kennen Rinus niet eens denk ikquote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gisteren nog gehoord, kon het hele nummer meezingen
Fucking cultuurbarbarenquote:Op zondag 10 juni 2012 17:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mensen hier in de buurt kennen Rinus niet eens denk ik
Ja dat krijg jequote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dat krijg je
Mensen lezen hier liever een boek dan dat ze tv kijken geloof ik
Huis hier hebben we expres wat versierd met Ierland slingers, we zijn de enige die zoiets gedaan hebben
Onvolwassen reactie, lijkt me wel duidelijk dat het daarom uit is geraakt. Aanvankelijk is het leuk dat stoer gedrag maar na een tijdje komt het besef hoe triest het wel niet is.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 17:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik dacht heel lang dat ik schimmel in mn kamer had maar het was opgedroogde sambucaRook wel lekker nog maar ik heb het maar niet opgegeten
Je bent gewoon niet de moeite waard om op in te gaanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Onvolwassen reactie, lijkt me wel duidelijk dat het daarom uit is geraakt. Aanvankelijk is het leuk dat stoer gedrag maar na een tijdje komt het besef hoe triest het wel niet is.
Doe snel want ik wil voetbal kijkenquote:
Wat vind jij van de Northwest 200? Als Ier zijnde ken je dat vast wel.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:57 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Doe snel want ik wil voetbal kijken
Ik weet niks van racen manquote:Op zondag 10 juni 2012 17:57 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat vind jij van de Northwest 200? Als Ier zijnde ken je dat vast wel.
Het is geen haten wanneer je op gedrag wordt gewezen, het is niet stoer om weg te gaan zonder te betalen en het is zwak om achteraf te zeggen " dat was verkeerd". Een man betaald gewoon, een kleine jongen vlucht zonder te betalen.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet de moeite waard om op in te gaan
Je probeert mensen alleen maar onderuit te halen door zielig gedrag
Je zit vast met je vette vingertjes te gniffelen achter je pc en je brilletje weer recht te zetten
Stop eens met haten naar mensen man terwijl je zelf een zielige droeftoetertje bent
betaaltquote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is geen haten wanneer je op gedrag wordt gewezen, het is niet stoer om weg te gaan zonder te betalen en het is zwak om achteraf te zeggen " dat was verkeerd". Een man betaald gewoon, een kleine jongen vlucht zonder te betalen.
Voor de rest zijn je opmerkingen niet erg relevant, uitvluchten om maar geen eigen verantwoordelijkheid te nemen. Gedraag je als een man niet als onvolwassen jonge man.
Ondanks dat lijkt er wel een kern van waarheid in te zitten.quote:
Ik heb dat ook wel eens gedaanquote:Op zondag 10 juni 2012 17:46 schreef DigitalGirl het volgende:
Iedereen doet wel eens iets geks. Dat noemt men ook wel menselijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is geen haten wanneer je op gedrag wordt gewezen, het is niet stoer om weg te gaan zonder te betalen en het is zwak om achteraf te zeggen " dat was verkeerd". Een man betaald gewoon, een kleine jongen vlucht zonder te betalen.
Voor de rest zijn je opmerkingen niet erg relevant, uitvluchten om maar geen eigen verantwoordelijkheid te nemen. Gedraag je als een man niet als onvolwassen jonge man.
Ik heb twi gewoon meegenomenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:15 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar jij laat ook dronken mensen alleen achter.
Nog kunnen scoren gisterenquote:
Noch te rennen voor de trein.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb nog een klacht.
Heloef durfde gisteren niet te hosselen.
quote:
En een klacht over de grote hoeveelheid politie die op straat was waardoor ik moest lopen aangezien ik geen licht hadquote:Op zondag 10 juni 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Noch te rennen voor de trein.
En een klacht voor de klapjosti die voor het scherm ging staan.
En een klacht voor de nog grotere klapjosti's die tegen 2 uur 's nachts op de Breestraat bakstenen aan het gooien waren en erger.
Zucht, al die klapjosti's.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:24 schreef twi het volgende:
[..]
Noch te rennen voor de trein.
En een klacht voor de klapjosti die voor het scherm ging staan.
En een klacht voor de nog grotere klapjosti's die tegen 2 uur 's nachts op de Breestraat bakstenen aan het gooien waren en erger.
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef Casie het volgende:
[..]
En een klacht over de grote hoeveelheid politie die op straat was waardoor ik moest lopen aangezien ik geen licht had
Ja, de politie was ook achterlijk bezig daar. Weer een heel stuk om moeten lopen waardoor heloef z'n trein mistte.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:27 schreef Casie het volgende:
[..]
En een klacht over de grote hoeveelheid politie die op straat was waardoor ik moest lopen aangezien ik geen licht had
Waar, en natuurlijk nog een klacht voor degene die Oliviers boven the Duke verkoosquote:Op zondag 10 juni 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als Heloef gewoon op tijd was vertrokken, hadden jullie gewoon naast me kunnen zitten en hadden er geen josti's voor het scherm gestaan.
oh dat klinkt wel gevaarlijk. al die voetbalhooligans enzo!quote:Op zondag 10 juni 2012 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zucht, al die klapjosti's.
Als Heloef gewoon op tijd was vertrokken, hadden jullie gewoon naast me kunnen zitten en hadden er geen josti's voor het scherm gestaan.
Wat was er allemaal aan de hand dan?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, de politie was ook achterlijk bezig daar. Weer een heel stuk om moeten lopen waardoor heloef z'n trein mistte.
Ja, zal ik doen. Ik zie hem de 20ste. Ik zal hem klappen voor je.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:33 schreef twi het volgende:
[..]
Waar, en natuurlijk nog een klacht voor degene die Oliviers boven the Duke verkoosGeef hem een klap voor z'n harses!
Je hebt een slechte wedstrijd gemist en een lekker biertje. Wilderse Goude ofzo. Geen idee, maar het was lekker en had een mooi glas.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:36 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
oh dat klinkt wel gevaarlijk. al die voetbalhooligans enzo!
maar toch ik moet meer risceren. wat heb ik allemaal gemist? wat heb ik gemist?
Oh en er moet meer respect komen voor de bever. het is niet alleen een knaagdier of zoals sommige mensen hier denken ongedierte. De bever is ook de mascotte van Canada!
Tjah, jij bent af en toe dan ook nog onvolwassenquote:
Dat is ook gewoon fatsoen ja. Kan hoogstens gebeuren dat je het een keer vergeetquote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, jij bent af en toe dan ook nog onvolwassen.
Ben nog nooit weggegaan zonder te betalen.
Geen idee, denk dat er rotzooi rond North End werd getrapt. Einde van de Breestraat afgesloten en voor Bacchus (ben vergeten hoe die tent nu heet, Spaanse naam) stonden een man of dertig wat baldadig te doen, omdat ze niet verder mochten lopen richting North End. Myra nog een baksteen op 'r kuit gekregen bij het teruglopen. Kortom, we hadden beter via de Haarlemmer kunnen lopen. Dan had heloef ook niet nog een uur op het station hoeven wachten.quote:
Ik zou nooit doen alleen al omdat ik het toch niet durf en mij te schudlig zou voelenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is ook gewoon fatsoen ja. Kan hoogstens gebeuren dat je het een keer vergeet
Olo roso?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:43 schreef twi het volgende:
[..]
Geen idee, denk dat er rotzooi rond North End werd getrapt. Einde van de Breestraat afgesloten en voor Bacchus (ben vergeten hoe die tent nu heet, Spaanse naam) stonden een man of dertig wat baldadig te doen, omdat ze niet verder mochten lopen richting North End. Myra nog een baksteen op 'r kuit gekregen bij het teruglopen. Kortom, we hadden beter via de Haarlemmer kunnen lopen. Dan had heloef ook niet nog een uur op het station hoeven wachten.
Per ongeluk is wat anders dan moedwillig natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef twi het volgende:
Ik heb laatst een potje rozemarijn bij de Digros gestolen. Ik kwam er pas bij de auto achter dat het busje onder de boodschappentas lag, en toen ben ik niet teruggelopen. Ben ik nu ook slecht?
Die ja. Volgens mij was de aanwezigheid van de politie wel de druppel trouwens, die waren gewoon echt agressief aanwezig waardoor iedereen in beschonken toestand een beetje opgenaaid werd.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Olo roso?
Hmm, spijtig allemaal. Zonde dat die tards niet even een keer normaal kunnen doen.
Ik zou met een enorme rode kop weglopen.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zou nooit doen alleen al omdat ik het toch niet durf en mij te schudlig zou voelen
Ik ben moedwillig niet teruggelopen naar de cassière om te melden dat het potje niet langs het scannertje was gegaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:49 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Per ongeluk is wat anders dan moedwillig natuurlijk.
Ach ja dat soort dingen gebeuren. Kan er niet rouwig om zijnquote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Tjah, jij bent af en toe dan ook nog onvolwassen.
Ben nog nooit weggegaan zonder te betalen.
Maar jij bent dan ook echt een tokkiequote:Op zondag 10 juni 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja dat soort dingen gebeuren. Kan er niet rouwig om zijn
Vreemd dat ik dit soort dingen altijd lijk te ontlopen.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:49 schreef twi het volgende:
[..]
Die ja. Volgens mij was de aanwezigheid van de politie wel de druppel trouwens, die waren gewoon echt agressief aanwezig waardoor iedereen in beschonken toestand een beetje opgenaaid werd.
Nee hoor, wil je er eentje maken?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
Is er trouwens weer een relletje hier?
Je had gelijk over het wapen van Wormerquote:
Nee, niks serieus in ieder geval.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou met een enorme rode kop weglopen.
Maar Casie, had jij eigenlijk al een vriendje?
Ah mijn vooruitziende blikquote:Op zondag 10 juni 2012 18:55 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Je had gelijk over het wapen van Wormer
Het was er best rustig
Dat is nog geen geldige reden.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach ja dat soort dingen gebeuren. Kan er niet rouwig om zijn
Was er om 17uur en toen waren we serieus als eerstequote:
Same here hoor. De volgende keer wil je toch zonder bezwaard gevoel weer binnen kunnen stappenquote:Op zondag 10 juni 2012 18:44 schreef Casie het volgende:
[..]
Ik zou nooit doen alleen al omdat ik het toch niet durf en mij te schudlig zou voelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:58 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Same here hoor. De volgende keer wil je toch zonder bezwaard gevoel weer binnen kunnen stappenWaarschijnlijk zou ik straten omlopen omdat ik bang ben dat ik herkend word. Ik hou van dingen die een kick geven, zeilen en vliegen bijv, maar in zulke dingen ben ik een enorm doetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik straten omlopen omdat ik bang ben dat ik herkend word. Ik hou van dingen die een kick geven, zeilen en vliegen bijv, maar in zulke dingen ben ik een enorm doetje.heb je naast vleugels in je slipje ook vleugels op je rug?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef dawg het volgende:
[..]
heb je naast vleugels in je slipje ook vleugels op je rug?
je doet me denken aan mijn ex.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:07 schreef Casie het volgende:
[..]![]()
Nee maar de vliegtuigjes waar ik in mag vliegen met mijn brevet gelukkig wel
ik wist nieteens dat ik het gemist hd, en ik snap ook nog niet wat ik gemist heb.quote:Op zondag 10 juni 2012 18:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat was er allemaal aan de hand dan?
[..]
Ja, zal ik doen. Ik zie hem de 20ste. Ik zal hem klappen voor je.
[..]
Je hebt een slechte wedstrijd gemist en een lekker biertje. Wilderse Goude ofzo. Geen idee, maar het was lekker en had een mooi glas.
die bever ken ik niet. leuk dat je hem machtig mooi vind, maar het gaat om respect voor de bever.quote:Ik ben ook fan van de bever. Vooral de Amerikaanse bever (Castor Canadensis), machtig mooi beest.
Ik werk nooit meer met haar, we werken allebei maar heel weinig nu.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:05 schreef Casie het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je crush op je collega?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk nooit meer met haar, we werken allebei maar heel weinig nu.
Maar ik heb nu een nieuwe crush, dus alles komt goed.Ff spytoolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
bijna niemand hier heeft problemen. alleen maar luxeproblemen hier!quote:Op zondag 10 juni 2012 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
En dan vraag je af of je problemen hebt met versieren, ik denk niet dat het slim is tegen een meisje te zeggen je herinnert me aan mijn ex.
Dat is de Canadese bever Fluffy. Dat is degene waar je respect voor wilt.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
ik wist nieteens dat ik het gemist hd, en ik snap ook nog niet wat ik gemist heb.
echt moeilijk dit.
[..]
die bever ken ik niet. leuk dat je hem machtig mooi vind, maar het gaat om respect voor de bever.
Wat wil je spytoolen?quote:
Niet relevant wanneer je niet de intentie hebt haar te versieren.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:10 schreef formerjellybean het volgende:
En dan vraag je af of je problemen hebt met versieren, ik denk niet dat het slim is tegen een meisje te zeggen je herinnert me aan mijn ex.
jawel want dat is een heel erg leuk meisje. ik was alleen niet verliefd genoeg.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:11 schreef Casie het volgende:
[..]
Aangezien het je ex is lijkt mij dat niet positief
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik werk nooit meer met haar, we werken allebei maar heel weinig nu.
Maar ik heb nu een nieuwe crush, dus alles komt goed.Oplossing voor alles: gewoon een nieuwe crush.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan kan hij spytoolen totdat hij een ons weegt.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wil bijhouden wie wij aan zijn droomvrouw wilden koppelen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:04 schreef Casie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zou ik straten omlopen omdat ik bang ben dat ik herkend word. Ik hou van dingen die een kick geven, zeilen en vliegen bijv, maar in zulke dingen ben ik een enorm doetje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Gewoon op mijn eigen naam spytoolen hoorquote:Op zondag 10 juni 2012 19:13 schreef twi het volgende:
[..]
Hij wil bijhouden wie wij aan zijn droomvrouw wilden koppelen.
quote:Op zondag 10 juni 2012 19:14 schreef Casie het volgende:
[..]
Oplossing voor alles: gewoon een nieuwe crush.Was de serveerster bij de Annies gisteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze was heet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
de europese bever is maar een knaagdier, en mag ongedierte blijven.quote:Dat is de Canadese bever Fluffy. Dat is degene waar je respect voor wilt.
De Europese bever heet Castor fiber.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |