Harry was herequote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:18 schreef Leandra het volgende:
Dees; check de voegen: http://www.funda.nl/koop/apeldoorn/huis-47346781-de-heze-41/
Ik vind het heel moeilijk, ik ben eigenlijk niet anders gewend dan dat ik m'n gang kan gaan, en dat dingen in mijn huis gaan zoals ik het wil (B is immers door mij opgevoed), en ik vind het soms heel moeilijk dat ik zelfs met de meest simpele dingen rekening moet houden met een ander, en dat die ander dingen anders doet dan ik, terwijl ik zo vastegeroest ben met mijn manier.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat single zijn vaak helemaal niet leuk is, maar het geeft je wel heel veel vrijheden. Het schijnt ook dat het voor een vrijgezel iemand steeds moeilijker wordt om zich aan een relatie aan te passen, vanwege die vrijheden.
Ja Days, ik ben idd vrijgezel, en wat je zegt is gedeeltelijk waar. Zolang je goed in je vel zit tenminste, maar soms verlang je ook wel weer eens terug naar iemand naast je om dingen mee te delen ...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap wel dat single zijn vaak helemaal niet leuk is, maar het geeft je wel heel veel vrijheden. Het schijnt ook dat het voor een vrijgezel iemand steeds moeilijker wordt om zich aan een relatie aan te passen, vanwege die vrijheden.
Jij bent toch ook vrijgezel Sjoef, hoe zit dat met jou?
Alles moet eraan gebeuren, er zit geen badkamer in en heeft geen warm water!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Harry was hereZie ook het (ontbrekende) onkruid.
Het is wel een heel leuk huisje, al moet er wel heel veel aan gebeuren, maar het heeft karakter.. Die inrichting ook, dat het nog bestaat, met die ledikanten
Harryquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Harry was hereZie ook het (ontbrekende) onkruid.
Het is wel een heel leuk huisje, al moet er wel heel veel aan gebeuren, maar het heeft karakter.. Die inrichting ook, dat het nog bestaat, met die ledikanten
Klopt wat je zegt, maar als je goede vrienden in je omgeving hebt, kom je ook al wel een heel eind.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Days, ik ben idd vrijgezel, en wat je zegt is gedeeltelijk waar. Zolang je goed in je vel zit tenminste, maar soms verlang je ook wel weer eens terug naar iemand naast je om dingen mee te delen ...
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Single zijn is ook nog in de meeste gevallen voordeliger. Ik ga minder uit eten (ook nog een goed voor de lijn), sla minder snacks in en niemand die bijvoorbeeld zeurt als je een dag in je yogurtpak wil blijven rondhangen.
Voordeliger vind ik het niet. Ik blijf voor 4 personen koken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Single zijn is ook nog in de meeste gevallen voordeliger. Ik ga minder uit eten (ook nog een goed voor de lijn), sla minder snacks in en niemand die bijvoorbeeld zeurt als je een dag in je yogurtpak wil blijven rondhangen.
Voor beiden kanten is iets te zeggenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Hanako het volgende:
Ik mis het hebben van relatie wel maar weet ook zeker dat aanpassen moeilijk word ik heb het geprobeerd. En nee dat ging niet van een leien dakje
He jassesquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij op kantoor staat een karnemelkpak van 28/05...Is dat vergelijkbaar
Hoe lief N. ook is, ik kan het me helemaal voorstellen, want ik zie dat ook bij vrijgezelle mensen in mijn omgeving. Het ligt ook niet aan N., want het is best een hele omschakeling om na jaren zelf alle beslissingen genomen te hebben, je gang hebben kunnen gaan je ineens rekening moet houden met een iemand anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind het heel moeilijk, ik ben eigenlijk niet anders gewend dan dat ik m'n gang kan gaan, en dat dingen in mijn huis gaan zoals ik het wil (B is immers door mij opgevoed), en ik vind het soms heel moeilijk dat ik zelfs met de meest simpele dingen rekening moet houden met een ander, en dat die ander dingen anders doet dan ik, terwijl ik zo vastegeroest ben met mijn manier.
Voor de duidelijkheid; N. is een schat, en het is ook geen klacht, maar ik merk wel dat ik veel meer moeite heb een huis te delen dan hij, maar hij weet ook eigenlijk niet beter.
Nou ja kijk heb zolang met een jongen onder een dak geleefd hij viel weg en ging te snel maar vlug op zoek naar iets en dat had ik beter niet kunnen doenquote:
Ow, dat heb ik dan weer niet, maar moet wel toegeven dat ik alleen kook voor meerdere mensen als ik mee eters hebquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Voordeliger vind ik het niet. Ik blijf voor 4 personen koken.
Ja, het is ook een beetje dubbel, denk ik. Aan de ene kant wil je iemand met wie je je leven kan delen, maar aan de andere kant heb je nu ook vrijheid.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja Days, ik ben idd vrijgezel, en wat je zegt is gedeeltelijk waar. Zolang je goed in je vel zit tenminste, maar soms verlang je ook wel weer eens terug naar iemand naast je om dingen mee te delen ...
Hij viel weg als in ehm, dood?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:31 schreef Hanako het volgende:
[..]
Nou ja kijk heb zolang met een jongen onder een dak geleefd hij viel weg en ging te snel maar vlug op zoek naar iets en dat had ik beter niet kunnen doen
Ja. En dan val je ineens in ene hele diepe put en ga je als een kat in het nauw rare sprongen makenquote:
Jij begint al een aardig positieve vrijgezel te worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:27 schreef Mickeys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |