Zij valt onder lekker>quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef BlueEyes het volgende:
Jan Mulder valt ook onder de categorie zuur
2 augustusquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef AppelCake het volgende:
IK WIL JULLIE VERJAARDAGEN WETEN!
mijne is 24 april
Juicy, ben jij het?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Zij valt onder lekker>[ afbeelding ]
Dat weet ik pop. Maar er was een user die ook altijd heel erg waus van Miley wasquote:
Typisch gevalletje Groninger lompe Horkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
'Dat is toch geen toiletjuffrouw'Hij lijkt op een collega van me, die's ook zo lomp
![]()
Ja...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat weet ik pop. Maar er was een user die ook altijd heel erg waus van Miley was
Ze is verloofd geloof ik he?
Ook alquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:02 schreef AppelCake het volgende:
IK WIL JULLIE VERJAARDAGEN WETEN!
mijne is 24 april
63 kilo bij 1.85 is niet veel hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
o, en ik ben 1,85 ik weeg 63 en ik woon in hetzelfde dorp als bert van marwijk
Zijn leuke mensen!quote:
Die twee tot nu toe iig wel jaquote:
quote:
Hihihiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen uit april zijn gewoon net ietsjes beter dan de rest
Que?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:32 schreef Greys het volgende:
WTF, dat filmpje van die Russische supporters
Ze laten net op tv een hele horde Russische supporters zien die in het stadion met zijn allen tegelijk op de stewards van het stadion in meppen. Pfffffquote:
Eikelsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze laten net op tv een hele horde Russische supporters zien die in het stadion met zijn allen tegelijk op de stewards van het stadion in meppen. Pfffff
Nou Augustus mag er ook zijn hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:22 schreef DeZwabber het volgende:
Mensen uit april zijn gewoon net ietsjes beter dan de rest
Jep, alleen 'ff' winnen van Duitsland en Portugalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:38 schreef Greys het volgende:
Hier, zie, alles komt goed
We hebben alles nog in eigen hand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: kak verkeerde foto
🐙
goh, je zit dichtbijquote:
Hejje die bbc docu niet geziek in EK? hitlergroet, messentraining, zwarte of uberhaupt alle niet 100% blanke suppprters worden keihard in elkaar gemept in polen. En de politie staat erbij en kijkt er naar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze laten net op tv een hele horde Russische supporters zien die in het stadion met zijn allen tegelijk op de stewards van het stadion in meppen. Pfffff
Jaloersquote:Op zondag 10 juni 2012 09:47 schreef Oognip het volgende:
Mogge
zo hardlopen. Eens kijken of ik 13-13-8 volhoud.
Dat is balen Sararaats, hoe lang mag je niet lopen ?quote:Op zondag 10 juni 2012 10:09 schreef sararaats het volgende:
[..]
JaloersIk mag voorlopig niet lopen.
Goedemorgen en zonnige groeten vanuit Gooreind-Wuustwezel.
Vast welquote:Op zondag 10 juni 2012 09:47 schreef Oognip het volgende:
Mogge
zo hardlopen. Eens kijken of ik 13-13-8 volhoud.
Niet de docu gezien , maar wel na die wedstrijd deze week op het journaal gezien hoe ze gewoon die stewards in mekaar meptenquote:Op zondag 10 juni 2012 08:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hejje die bbc docu niet geziek in EK? hitlergroet, messentraining, zwarte of uberhaupt alle niet 100% blanke suppprters worden keihard in elkaar gemept in polen. En de politie staat erbij en kijkt er naar.
Hebben jullie ook gevonden wat jullie zochten, ik weet effe niet hoe het ook alweer heetquote:Op zondag 10 juni 2012 10:21 schreef Rewimo het volgende:
Mogge![]()
Leuke dag gehad gisteren. Wel vermoeiend ondanks dat ik overal netjes heengerold werd
Zware dag voor je gisterenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:30 schreef Qwea het volgende:
Zo, ik ben weer in staat om te typen
Wat een stel PRUTSERS zeg. Sjone jonge jonge. En ik zag dat dld met 1-0 gewonnen had
http://blogs.canada.com/2(...)-poland-and-ukraine/quote:Op zondag 10 juni 2012 10:14 schreef indaha het volgende:
[..]
Dat is balen Sararaats, hoe lang mag je niet lopen ?
[..]
Vast wel
[..]
Niet de docu gezien , maar wel na die wedstrijd deze week op het journaal gezien hoe ze gewoon die stewards in mekaar meptenen dat zijn dan supporters
De video is verwijderd, maar ik geloof het zo ook wel .quote:Op zondag 10 juni 2012 10:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://blogs.canada.com/2(...)-poland-and-ukraine/
ooh nou, met zijn alleen massaal de hitler groet op de tribune doen is daar heel normaalquote:Op zondag 10 juni 2012 10:44 schreef indaha het volgende:
[..]
De video is verwijderd, maar ik geloof het zo ook wel .
Dat vind ik altijd zo hypocriet van de fifa en ook met olympische spelen als het om geld gaat wordt naar de omstandigheden in zulke landen niet gekeken.
Ze moeten zulke evenementen eigenlijk niet organiseren in landen waar ze dit soort dingen doen , maar waar is niets aan de hand dan blijven nog maar een paar landen over
Ja maar dat laatste begrijpen ze op de een of andere manier niet, heel apartquote:Op zondag 10 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh nou, met zijn alleen massaal de hitler groet op de tribune doen is daar heel normaalMensen in elkaar slaan omdat ze niet 100% blank zijn ook
http://www.liveleak.com/view?i=85d_1338302021
http://www.liveleak.com/view?i=4e8_1338303070
Die doen het wel. Echt, ik stond echt zo van " What the fuck?" En dan in een land waar miljoenen joden zijn vermoord
Luna is a little Bietquote:Op zondag 10 juni 2012 10:53 schreef Oognip het volgende:
Volgehoudenmaar kolere wat is dat zwaar zeg; 34 minuten hardlopen
En toen kwam ik thuis en vond ik dit op bed (kleedje ligt normaal in de vensterbank, maar Luna heeft hem blijkbaar op bed gesleept)
[ afbeelding ]
Haha echt schattig vind ik hetquote:Op zondag 10 juni 2012 10:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Luna is a little Biet
Die doet ook aan kleedjes-redecorating
Geocachesquote:Op zondag 10 juni 2012 10:30 schreef indaha het volgende:
Hebben jullie ook gevonden wat jullie zochten, ik weet effe niet hoe het ook alweer heet
Die blik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 10:53 schreef Oognip het volgende:
En toen kwam ik thuis en vond ik dit op bed (kleedje ligt normaal in de vensterbank, maar Luna heeft hem blijkbaar op bed gesleept)
[ afbeelding ]
Goed gedaanquote:Op zondag 10 juni 2012 10:53 schreef Oognip het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |