He was echt niet lekker. Pasta carbonara hoort roomsaus overheen te zitten. Dit was gewoon penne met een shitload en kaas en wat spekkies.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:55 schreef Rewimo het volgende:
O, dat is balen. Voor 9 euro mag je toch wel een behoorlijke hap verwachten
omaquote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
DK
Fijn dat je weer thuis bent
Zooo, visite is weer weg , ik ga ff half uurtje plat.
Ik word ook een jaartje ouder
Ik vond het zelf wel welletjesquote:Op zondag 10 juni 2012 20:00 schreef Ingetje79 het volgende:
DK
Fijn dat je weer thuis bent
Zooo, visite is weer weg , ik ga ff half uurtje plat.
Ik word ook een jaartje ouder
Ja maar dan moet je wel een computer hebben en die heeft ze nietquote:Op zondag 10 juni 2012 19:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
p2000 hebben ze daar voor uitgevonden
Ik ben vergeten heel die poule helemaal in te vullen. Dacht dat dat nog wel konquote:Op zondag 10 juni 2012 20:14 schreef indaha het volgende:
Zo terug van de Chineesen ik sta al 112e in de Fok EK pool .
Vanmorgen nog ergens in de 500 maar ik heb Spanje- Italie schijnbaar heel goed voorspelden dat terwijl ik er de ballen verstand van heb
Ik ga zo naar huis en misschien ook nog even slapen ofzoquote:Op zondag 10 juni 2012 20:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Er valt niets te tukken geloof ik; vriendin heeft allemaal foto's van vroeger nu digitaal en die appt me steeds
Wel leuk trouwens
Gewoon ff liggenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ga zo naar huis en misschien ook nog even slapen ofzo
Je staat wel in de lijst andersquote:Op zondag 10 juni 2012 20:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ben vergeten heel die poule helemaal in te vullen. Dacht dat dat nog wel kon
Ja, heb maar 4 wedstrijden ingevuldquote:
En faillietquote:Op zondag 10 juni 2012 20:52 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Komen jullie ook?![]()
Staat dit weekend op stapel dus deze week nog even flink eraan trekken om alles goed neer te kunnen zetten. Wordt een duur weekendje.![]()
Eerst naar Tombomet ezelsoor
(dus niet mee met de bus maar eigen benzine betalen), daarna parkeren in de parkeergarage want weinig tijd en salontafel achterin. Daarna optreden, eten bij de italiaan, toet bij Shabu
, overnachten in een hotel (not shabby, overnachting kost me niks maar duur ontbijt
), daarna 22,50 aftikken om naar de zusjeskoren te gaan luisteren die op zondag zingen (tenzij wij ook door zijn want dan kan ik gratis naar binnen en mogen we 's middags nog een keer zingen) en vervolgens de auto uit de parkeergarage bevrijden en naar huus.
Volgens mij ben ik zondagavond haske dood.
Komt dat ook op teevee ?quote:Op zondag 10 juni 2012 20:52 schreef Cat22 het volgende:
![]()
Komen jullie ook?![]()
Staat dit weekend op stapel dus deze week nog even flink eraan trekken om alles goed neer te kunnen zetten. Wordt een duur weekendje.![]()
Eerst naar Tombomet ezelsoor
(dus niet mee met de bus maar eigen benzine betalen), daarna parkeren in de parkeergarage want weinig tijd en salontafel achterin. Daarna optreden, eten bij de italiaan, toet bij Shabu
, overnachten in een hotel (not shabby, overnachting kost me niks maar duur ontbijt
), daarna 22,50 aftikken om naar de zusjeskoren te gaan luisteren die op zondag zingen (tenzij wij ook door zijn want dan kan ik gratis naar binnen en mogen we 's middags nog een keer zingen) en vervolgens de auto uit de parkeergarage bevrijden en naar huus.
Volgens mij ben ik zondagavond haske dood.
Ook.quote:
Zou mooi zijn maar ik denk het niet, al wilde L1 er wel aandacht aan besteden hoorde ik, met mogelijk een interview (mijn dirigente staat er met vier koren en dat is best uniek te noemen). Dan motte ze haast maken .quote:
Ik zal L1 in de gaten houden danquote:Op zondag 10 juni 2012 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou mooi zijn maar ik denk het niet, al wilde L1 er wel aandacht aan besteden hoorde ik, met mogelijk een interview (mijn dirigente staat er met vier koren en dat is best uniek te noemen). Dan motte ze haast maken .
Dat vind ik ook veelquote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou de dag er voor amper 's avonds eten. 18,50 voor een ontbijt dat is wel heel erg veel.
Ik ben niet echt een ontbijter dus wie weet sla ik over. Maar dat hangt ook af van mijn hotelpartner, volgens mij wil die wel een goede bodem leggen en gelijk heeft ze, drukke dag voor haar met twee koren in de finale. En dan is samen eten wel zo gezellig. Maar inderdaad, ik vind het ook pokkeduur (maar het is algemeen bekend dat ik op dat gebied zuunig benquote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zou de dag er voor amper 's avonds eten. 18,50 voor een ontbijt dat is wel heel erg veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |