Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.
Onze opperbevelhebbers
Onze stamgasten
10.
Haha mijn kerel en voetbalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:53 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Das heel makkelijk hoor, tenzij je kerel naast je zit en hij controle heeft over de zappert...
Mensen die hier vaak rondhangen.quote:
Best wel toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Mensen die hier vaak rondhangen.
Maar dat lijstje klopt al niet echt meer
Wees welkom
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ben benieuwd hoelang die oranjefans hier oranje zullen blijven
Ik zie er zo al tien die hier amper/niet meer komenquote:
Ja maar sommigen zijn gewoon lief en horen in het lijstjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie er zo al tien die hier amper/niet meer komen
Maar maakt mij niet uit hoor, dat lijstje boeit me niet. Alleen omdat hij er nu naar vroeg...
Dat tweede heb ik wel ja, dat eerste niet zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:58 schreef tombolafan het volgende:
Ik ben sowieso oranjefan, of ze nou winnen of verliezen
Net als dat ik ook altijd voor Nederland ben bij het ESF, wat voor sneu lied we ook sturen
Daarom laat ik het ook zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar sommigen zijn gewoon lief en horen in het lijstje
Je houdt toch altijd mensen die bij een bepaalde 'groep' horen, ondanks dat ze nauwlijks nog komen/posten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja maar sommigen zijn gewoon lief en horen in het lijstje
Ok. Als jij dat wilt. Bij dezequote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok. Als jij dat wilt. Bij deze![]()
Ga nu maar aan het water. Dat lijkt me beter.
Slaap lekker jijquote:
En wat heb je vanavond zoal op?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:05 schreef AppelCake het volgende:
[..]maar ik drink maar een paar soorten drinken dat er bestaat!
-water
-melk
-chocomel
-taxi
-bier
-wijn
de rest drink ik niet meer, want anders weeg ik straks boven de 65.
Dus dan moet je je nest kittens houden tot ze gesteriliseerd zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef senesta het volgende:
http://www.gva.be/nieuws/(...)en-steriliseren.aspx
Zou zoiets nou echt kunnen werken?
Nou weet ik niet, op een gegeven moment heb je dan geen "gewone" katten meer toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef senesta het volgende:
als ze alle zwerfkatten ook steriliseren wel ja...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef senesta het volgende:
De verslaggevers hebben het over de tattoo's van de spelers, da's wel behoorlijk ingedut jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef BlueEyes het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan het hele EK?
Iedereen beetje ingedut enzo?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dan zijn op een gegeven moment alle HTK katten uitgestorven na een jaar of tien?
Dan zou je dus echt HTK katten fokkers krijgen denk ik. En dat zou dan inhouden dat ze aan vroegcastratie moeten gaan doen. Dus castreren voor 12 weken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:08 schreef Greys het volgende:
Ja, dan zijn op een gegeven moment alle HTK katten uitgestorven na een jaar of tien?
Ja dat is toch zo?quote:
Volgend jaar sturen we gewoon Sienekequote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:06 schreef BlueEyes het volgende:
Misschien ligt het gewoon aan het hele EK?
Iedereen beetje ingedut enzo?
Vóór jullie.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:56 schreef Greys het volgende:
Oh Cat ik vergeet het elke keer te vragen, maar wat bedoelde je nou met dat je voor ons nog een ezelsoor gaat eten?Ik snapte hem niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |