uitstekelbaarsquote:
bbq baasquote:
pezuquote:
vandaag wellicht het lijkt er zowaar bestendig uit te zienquote:
misschien moet je eens minder koffie drinkenquote:Op zondag 10 juni 2012 10:23 schreef Rafeiro het volgende:
Waarom ben ik nu al 5 uur wakker
Niet goed voor mijn koffie voorraad dit
Zo maar aan de cola danquote:Op zondag 10 juni 2012 10:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
misschien moet je eens minder koffie drinken
wat een onzinquote:Op zondag 10 juni 2012 10:36 schreef Inkomen het volgende:
caffeïne is goed voor elk en zeker lekkerder dan melk
ik heb zonder te drinken ook een katerquote:
welk spelquote:Op zondag 10 juni 2012 10:43 schreef Inkomen het volgende:
[..]
maar het rijmt wel en zo gaat het spel
mpgquote:
ik ookquote:Op zondag 10 juni 2012 11:02 schreef littledrummergirl het volgende:
ik moet straks met mn schoonfamilie naar een of ander expirimenteel theater ietsben benieuwd
taxiquote:
marcquote:
flesquote:
Ja, stom. Beviel eigenlijk wel prima op vakantie, dat weinig zuipenquote:
hier waait het zo hard dat het festival voor vandaag is afgeslotenquote:Op zondag 10 juni 2012 11:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is lekker weer![]()
zon schijnt en het waait bijna niet
Burning Man??quote:Op zondag 10 juni 2012 12:28 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hier waait het zo hard dat het festival voor vandaag is afgesloten
hopelijk morgen minder wind
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
Hoe is het met jou dan?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zoon van goldfinger1963 O+
Tegen vaccinaties en inentingen? http://www.flabber.nl/art(...)-gelijk-hebben-49742![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:19 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Hoe is het met jou dan?Gaat wel lekker eigenlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is word elke dag meer oranje.Denk dat ik het vanavond even bij moet kleuren.
Hoe is het met jou, behalve je extreme maar gebruikelijke lui-heid.![]()
quote:Op zondag 10 juni 2012 13:13 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik verveel meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Wacht de volgende wedstrijd even af, misschien dat het oranje toch nog hip gaat wordenquote:Op zondag 10 juni 2012 13:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gaat wel lekker eigenlijk.
Het is word elke dag meer oranje.Denk dat ik het vanavond even bij moet kleuren.
Hoe is het met jou, behalve je extreme maar gebruikelijke lui-heid.Met mij verder goed, alleen een baggerdrukke week gehad. Gisteren doorgeslapen tot half 6
En 5 uur later weer gaan slapen.
Ga ik ook doen, dat staat er tochquote:Alleen niet nu, nog even wachten
Ik denk dat ik zometeen ga opstaan voor een boterham.quote:
Zoon van goldfinger1963 O+
GF, je bent op tv
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness![]()
Ik was gisteren wel lekker oranje zo.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:26 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wacht de volgende wedstrijd even af, misschien dat het oranje toch nog hip gaat wordenMet mij verder goed, alleen een baggerdrukke week gehad. Gisteren doorgeslapen tot half 6
En 5 uur later weer gaan slapen.
[..]
Ga ik ook doen, dat staat er tochAlleen niet nu, nog even wachten
[..]
Ik denk dat ik zometeen ga opstaan voor een boterham.![]()
Druk met je opleidingen?![]()
huh?quote:
waar dan?Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: