Ik ben helemaal geen voorbereider hoor. Ik wilde dat juist gaan doen, maar dat gaat dus nu niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:53 schreef PBZ64 het volgende:
Wil je voorbereider blijven, dan?
Ik heb ook 2 banen, maar 1 buiten PostNL.
Heb wel gehoord dat je niet mag voorbereiden en bezorgen, omdat dat teveel op de functie van postbode lijkt.
daldag? Geintje zeker?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:08 schreef Selestha het volgende:
Vandaag leek wel een dal dag qua post, ik was in maar 1 uur en 45 minuten klaar, inclusief de drukte van de 'goodiebag saturday''! Wel lekker, vroeg weekend
Afgelopen donderdag riep bijna iedereen hier dat het zo weinig was, en had ik kerst-achtige taferelen. Wij hadden nu dus waarschijnlijk wat anderen donderdag hadden. Voor mij was het echt een rustig dagje, en ik had de kampioen erbij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:26 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
daldag? Geintje zeker?
Bij ons was het een enorme piekdag. Vakjes die tot de nok toe gevuld waren en pas ruim na de klok van twaalfen klaar met sorteren en dat ondanks extra hulp. Met name de Makro en de kampioenen zorgden voor veel grove post hier.
Moest zelf een wijk wegbrengen die zes tassen had. Normaal zijn dit er vier.
Balen, ja. Als ik geen nieuw zaterdagwerkerscontract had gekregen, was ik ermee gestopt. Ik vond het loonverschil anders toch te groot. Maar jij blijft wel dus, ook al ga je veel minder verdienen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Bleeh, mijn zaterdagcontract loopt komende maand af. Krijg ook wel een nieuw contract, maar dan als postbezorger. Dat scheelt me 2,5 euro per uur. Zuur, zeker net voor de zomervakantie waar ik flink wat uren ga maken.
Nou, inderdaad, wat zul jij gebaald hebben! Ja, communicatie is niet het sterkste punt bij de TC'es. Maar ff lekker relaxen nu!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 21:56 schreef Atmosphere82 het volgende:
Vandaag was het echt een dag vol rampen!!!
Het zou me niets verbazen als je momenteel een hoger salaris hebt dan wat je in die nieuwe functie zou krijgen. Door je opnieuw aan te nemen ipv over te nemen kunnen ze je dan tegen een lager salaris aannemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 16:41 schreef FerryNL het volgende:
Echt vaag man dat Post NL.
Ik werd vandaag gebeld door Post NL voor de functie voorbereider, en alles ging gewoon goed.
Maar toen ze vroeg wat ik nu deed, en ik vertelde wat ik deed. Ging het ineens helemaal de andere kant op.
Ja je kan niet gelijk voor Post NL werken als je nu nog een andere functie aan het vervullen ben.![]()
Ik sorteer nu in een sorteercentrum, en wil dus stoppen en dan dus die andere functie gaan doen.
Maar dat kan dus niet omdat je dan een aantal maanden niet voor Post NL mag werken. Wat is dat voor iets vaags man.![]()
Dus kortom: ik kan gewoon nu niks anders gaan doen voor Post NL, omdat ik al een andere functie vervul.
Vind dat maar een rare bedoeling.
Bedankt voor je snelle antwoord! dan weet ik dat ook weer (lijk ik ook minder dom bij het solicitatiegesprek haha) dus doe ik graag wat onderzoek zodat ik goed voorbereid benquote:Op zaterdag 9 juni 2012 23:53 schreef Herfstblad het volgende:
Ik denk dat de wijk zo heetBij mij heet mijn wijk ook naar een bepaalde straat in de wijk, maar ik heb toch 6 straten (waarvan 1 hele lange). En volgens mij krijg je ook niet altijd de exacte straten waar je op solliciteert.
Hier heb ik 2 dagen meegelopen met een andere bezorger ja. Hij liep mijn wijk niet, maar hij kende de wijk wel redelijk (is iemand die hier overal ingezet wordt. Hij heeft mijn wijk nog gelopen toen ik vrij was 2 weken terug ;-)).quote:Op zondag 10 juni 2012 00:02 schreef rozenknopje het volgende:
[..]
Bedankt voor je snelle antwoord! dan weet ik dat ook weer (lijk ik ook minder dom bij het solicitatiegesprek haha) dus doe ik graag wat onderzoek zodat ik goed voorbereid ben
klopt het dat er iemand met je mee komt lopen bij het begin? voor hoeveel dagen is dit en geven hun de tijden door wanneer ik met hem/haar moet afspreken of mag ik dat zelf doen?
thanks again :$
Ik heb 1 dag meegelopen.....ik werd donderdags een uur van te voren gebeld, dit was dan wel de bedoeling....ik werkte toendertijd nog voor selectmail.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:03 schreef Herfstblad het volgende:
[..]
Hier heb ik 2 dagen meegelopen met een andere bezorger ja. Hij liep mijn wijk niet, maar hij kende de wijk wel redelijk (is iemand die hier overal ingezet wordt. Hij heeft mijn wijk nog gelopen toen ik vrij was 2 weken terug ;-)).
Mijn tc was nogal laat, want ik moest op dinsdag beginnen en hij belde me die dag op of ik om 10 uur op de vestiging kon zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |