damn die gast is 2 in zijn singlequote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:32 schreef luckass het volgende:
Drie sets nodig tegen knakkertje Roel Oostdam!
nou jaquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:43 schreef luckass het volgende:
[..]
Maar die andere jongen was erg fit natuurlijk.
ook al niet de meest stabiele spelerquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef luckass het volgende:
Nu tegen de huidige #608, een Braziliaan met als favoriete ondergrond Hard en Clay.
Won in de eerste ronde van Antal en eind mei een future in zijn thuisland.
Bij winst mogelijk tegen Huta Galung. Dat lijkt me wel een serieuze test om te kijken hoe die er nu voor staat.
Nee, maar als ie bijvoorbeeld 1-6 2-6 van Huta in z'n huidige vorm verliest kan die beter ander werk gaan zoeken.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:51 schreef Outlined het volgende:
[..]
ook al niet de meest stabiele speler
Die epische tweener in die wedstrijdquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:37 schreef Norrage het volgende:
Thiemo verloor destijds ook een set tegenPauku
Typ ik eerst dit hele verhaal, wint ie in 2 setjes en geeft Huta Galung geblesseerd opquote:Op dinsdag 12 juni 2012 22:50 schreef luckass het volgende:
Nu tegen de huidige #608, een Braziliaan met als favoriete ondergrond Hard en Clay.
Won in de eerste ronde van Antal en eind mei een future in zijn thuisland.
Bij winst mogelijk tegen Huta Galung. Dat lijkt me wel een serieuze test om te kijken hoe die er nu voor staat.
quote:Op woensdag 13 juni 2012 23:45 schreef BobW het volgende:
Huta Galung stond nog 5-0 voor in de eerste set
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |