I PAY THE IRON PRICEEEEEquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:23 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Je kunt wel tegen de conducteur zeggen als ie je kaartje wil zien: A Lannister always pays his debt.
Of: I sow, not seed.
Voortaan als je haar weer tegenkomt, moddervet die UI van je nadoen als ze het ziet, succes verzekerd!quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:15 schreef Dr.Sexy het volgende:
Laatst zat ik op school in de studio, komt er een jongedame op mij af. Deze jongedame in kwestie had ik de boeken al zien lezen op school. Of ik iets van haar kon opzoeken op het netwerk. Waar ik haar naam voor nodig ben. En op een of andere manier flapte ik het er ook zo uit:
"A man needs a name lovely girl". Was het even stil en toen begon het lichtje bij haar te branden.
Zegt ze:"Jaqen H'ghar".
Bitch./autistmodus
*proest*quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:26 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
Voortaan als je haar weer tegenkomt, moddervet die UI van je nadoen als ze het ziet, succes verzekerd!
Winter is not the only thing that is coming, Jon Snow.quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:28 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
*proest*Ja of een omgangsverbod aan m'n broek krijgen
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
Misschien een ideetje om een lijstje te maken?
Zo van:
You know you watch too much Game of Thrones when:
- You want to book a flight to Braavos
- You ask for dragonfood in the petstore
...you're referring to yourself in the third person to pick up chicksquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:31 schreef Dr.Sexy het volgende:
Misschien een ideetje om een lijstje te maken?
Zo van:
-
- You wonder what a milk of the poppy shake would taste likequote:Op woensdag 13 juni 2012 00:36 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
...you're referring to yourself in the third person to pick up chicks
- you find yourself running down the streets chasing catsquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:38 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
- You wonder what a milk of the poppy shake would taste like
- you trow your feces at your kingquote:Op woensdag 13 juni 2012 00:42 schreef Khaleesi het volgende:
[..]
- you find yourself running down the streets chasing cats
quote:Op woensdag 13 juni 2012 00:53 schreef Khaleesi het volgende:
- You're gunning down random birds to see if they're carrying messages
Whahaquote:Op woensdag 13 juni 2012 01:03 schreef Khaleesi het volgende:
You know you watch too much game of thrones when you’re driving, see this sign, and think ‘this road must support stannis baratheon.’
[ afbeelding ]
Okee okee deze stond op het interwebz
Ben ook aardig onderweg. Leek me in ieder geval wat aangenamer dan een jaar lang wachten terwijl de hele wereld z'n best doet om je te verneuken met spoilers. Genoeg momentjes waarvan je je nu al afvraagt hoe dat eruit gaat zien.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 17:25 schreef Mani89 het volgende:
Storm Of Swords binnen, tijd om te beginnen aan mijn transformatie tot verzuurde elitaire GoT boeklezer.
Blijkbaar ben ik niet zo heel erg Nederlands ..quote:Op woensdag 13 juni 2012 01:04 schreef Dr.Sexy het volgende:
http://youknowyouredutchwhen.com/ wat is deze
Ik heb de boeken al wel. Digitaal. Alleen nog geen e-readerquote:Op woensdag 13 juni 2012 08:02 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Ben ook aardig onderweg. Leek me in ieder geval wat aangenamer dan een jaar lang wachten terwijl de hele wereld z'n best doet om je te verneuken met spoilers. Genoeg momentjes waarvan je je nu al afvraagt hoe dat eruit gaat zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |