quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Dan moet ze maar niet zoveel zuipen he.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Flippiee het volgende:
En geen eens redder in nood spelen en het meisje helpen.
Ja maar dan alsnog ff naar d'r vrienden brengen of zo, ik vond het vroeger altijd zo rot in het uitgaansleven, kotsende meisjes die alleen en ongelukkig warenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ts zei "een meisje", dus ik neem aan dat hij haar niet (zo goed) kent?
Verse hossel maar daarna ben ik weggelopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja ts zei "een meisje", dus ik neem aan dat hij haar niet (zo goed) kent?
Ze dronk bijna evenveel als mij, het zat eraan te komen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet zoveel zuipen he.
Ik zie nu dat het een hossel was, dan wel even haar terug naar het café begeleiden ja.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar dan alsnog ff naar d'r vrienden brengen of zo, ik vond het vroeger altijd zo rot in het uitgaansleven, kotsende meisjes die alleen en ongelukkig waren
En dat te allen tijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:15 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet zoveel zuipen he.
Tot je zelf een keer teveel hebt gebruikt en niks meer kan, dan is die hulp best prettigquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik zie nu dat het een hossel was, dan wel even haar terug naar het café begeleiden ja.
Maar een vreemde meisje helpen die kotst is een beetje raar
Dan moet je maar niet teveel gebruiken, problem solved!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Tot je zelf een keer teveel hebt gebruikt en niks meer kan, dan is die hulp best prettig
Zelfbeheersing, en anders eigen schuld.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:19 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Tot je zelf een keer teveel hebt gebruikt en niks meer kan, dan is die hulp best prettig
Klopt, maar iedereen maakt die fout. En meisjes zijn sowieso minder sterk op dat gebiedquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet teveel gebruiken, problem solved!
Ik vond het altijd interessant en ging dan vragen wat ze genomen haddenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Zelfbeheersing, en anders eigen schuld.
Zou jij een vreemd iemand helpen die staat te kotsen dan?
Als ze lekker is wel jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens de fout gemaakt. Eens maar nooit weer.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen maakt die fout. En meisjes zijn sowieso minder sterk op dat gebied
Ik heb een keer over de bar gekotst na een bodyshotquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik heb ook ooit eens de fout gemaakt. Eens maar nooit weer.
Ik help vage bekenden die staan te kotsen niet eens, ik loop snel voor dat ze uberhaupt kunnen zien dat ik het ben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja true.quote:
Wauwquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:21 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Klopt, maar iedereen maakt die fout. En meisjes zijn sowieso minder sterk op dat gebied
[..]
Ik vond het altijd interessant en ging dan vragen wat ze genomen hadden![]()
Wat denk jij nou dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:22 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Heb je haar netjes naar huis gebracht?
Ik begon in een moordend tempo te zuipen, daar zit je dan in een kebabzaak te kotsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:23 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ik heb een keer over de bar gekotst na een bodyshot
Vroeger ging ik ook nog wel eens blowen na het uitgaan, dat ging al helemaal foutquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:28 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik begon in een moordend tempo te zuipen, daar zit je dan in een kebabzaak te kotsen.
Haha ja deed ik eerder ook nog wel eens met mn vrienden. Eentje werd een keer helemaal para van de felle lampen in de mac. Dus die rende naar buiten en kotste zo op de deurmat. Nog nooit een manager zo in paniek gezien xDquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:29 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vroeger ging ik ook nog wel eens blowen na het uitgaan, dat ging al helemaal fout![]()
Aah wat was het toch leuk om een puber te zijn met uitgaan en zo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |