Gers Pardoel is de redder van het Nederlands lied.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou die hoef ik echt niet te zien hoor![]()
Hij mag van mij wel komenGaat al "dat volk" daar lekker die tent in, kan ik naar iets anders
quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]En toch had ik het hier gezien dat ze er nu waren!
Dus het was een copy/paste
O zingt ie Nederlands?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:23 schreef rioolheffing het volgende:
[..]
Gers Pardoel is de redder van het Nederlands lied.
Continue......quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]moeje niet zeggen joh, ik was helemaal in worshipmodus en alles
quote:
Ik moet echt ff gaan youtuben.quote:
Is zelfs al een dikke QMusic hit..dat wordt dus minstens Grolsch.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:34 schreef Memento-Mori het volgende:
Oh is DAT nummer van Of monsters and men
Ja iedere naam klopt. Zelfs de Heideroosjes stonden daar ook als een na laatste onder "Heideroosjes" zonder "de" ervoor. Bizarquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:38 schreef TWP het volgende:
Maar dit is dus bijna exact die lijst die Indiaantje gister postte, die op Graz stond?
Hou het vooral in de gaten daar, zou ik zeggen. Zit waarschijnlijk iemand op dat forum die heel moeilijk geheimen kan bewaren.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:56 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja iedere naam klopt. Zelfs de Heideroosjes stonden daar ook als een na laatste onder "Heideroosjes" zonder "de" ervoor. Bizar![]()
Dezelfde persoon noemde Queens of The Stone Age ook eerst in dat lijstje. Maar dat werd gisteren al uit het lijstje gehaald.
Vraag me af hoe hij daar aan kwam? En waarom het uit het lijstje verwijderd is.
Boy & Bear, daar word ik vrolijk vanquote:Op dinsdag 12 juni 2012 10:37 schreef kciR het volgende:
Ze hebben inmiddels al bijna de hele line-up van de afgelopen Motel Mozaique editie over genomen.
Het wachten is daarbij nu nog op Patrick Watson (die wel op Pukkelpop staat).
Verder leuke nieuwe namen. Whitest Boy Alive, The Shins, Boy & Bear, Of Monsters & Men, The Antlers
B&B op Motel Mozaique gezien en daar heb ik toch echt van staan genietenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 11:27 schreef ranja het volgende:
[..]
die Bear hoeft voor mij niet zo, maar BOY mag wel komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |