Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
op de console is het gewoon 9quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:20 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens de webapp 95 chem. 7 chem voor Lavezzi en 7 chem voor Gabi. Die klopt volgens mij niet, want er zit geen link tussen dus 99 chem.
Op open bids kan je hem vaak voor rond de 18K krijgenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog maar een paar coins voor GerrardDie is nog maar 25k waard of zo iets
![]()
Krijg al weer een aardig goed team sinds ik mijn coins heb verkocht.
Heb ik vaak het geduld niet voorquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:27 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Op open bids kan je hem vaak voor rond de 18K krijgen
die is 12k bin op xboxquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:26 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog maar een paar coins voor GerrardDie is nog maar 25k waard of zo iets
![]()
Krijg al weer een aardig goed team sinds ik mijn coins heb verkocht.
Nee, was het maar zo'n feestquote:
Nu staan daar van der vaart en IF Fellainiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:45 schreef Fuszy het volgende:
Gerrard, Lampard, If Sessegnon, Toure, Essien, Modric, Nasri etc... alles kan. Ligt eraan hoe aanvallend of verdedigend jij je middenveld wil hebben.
Heb nog nooit met Gerrard gespeeld wel met IF Sessegnon(Baas op CAM). Haal denk ik eerst Sessegnon en als die me niet bevalt als CM, haal ik Gerrard denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:46 schreef Fuszy het volgende:
Ik vind Gerrard één van de beste spelers uit de BPL, dus die zou ik dan kiezen, maar als je wilt skillen dan moet je hem natuurlijk niet pakken.
1. Verhuur periode is afgelopen, omdat het seizoen is afgelopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:49 schreef StijnDa het volgende:
Waarom is die MOTM Arshavin weer van Arsenal?
OKquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef Fuszy het volgende:
[..]
1. Verhuur periode is afgelopen, omdat het seizoen is afgelopen.
2. $$$$ ¤¤¤¤
LB van Aanholtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:51 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/1030526
Dit word hem dan denk ik. Iemand nog verbeteringen ?
Wou onder de 200K blijven om nog te kunnen handelen. Weet niet hoe duur Courtois isquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:52 schreef Fuszy het volgende:
[..]
LB van Aanholt
SIF ben arfa. Ik weet niet wat je budget is
Begint waarschijnlijk als wissel.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:55 schreef GekkeZuiden het volgende:
Misschien maar even Gomez inkopen(Hij speelt toch?) Zo ja dan scoort hij tegen Portugal
Dunno, las ik gister op whatsapp, iemand zei datquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Volgens mij is Klose nog steeds eerste spits in Duitsland.
Wie speelt dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dunno, las ik gister op whatsapp, iemand zei dat
Geen idee en ik ben dan godverdomme op een feestjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie speelt dan?. Heb trouwens wel hoge verwachtingen van de wedstrijd Portugal - Duitsland
![]()
Klose is nog altijd eerste spits geweest hoor. Wie vanavond gaat spelen weet ik niet, maar ik dacht Klosequote:
Ja dat mag ik toch wel lachwekkend vinden?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:59 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Klose is nog altijd eerste spits geweest hoor. Wie vanavond gaat spelen weet ik niet, maar ik dacht Klose
Ach, ik moet vanavond werken. Niet klagen dus.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee en ik ben dan godverdomme op een feestjehoe bedenk je het lol
Is respectloos om af te zeggen!!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:59 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee en ik ben dan godverdomme op een feestjehoe bedenk je het lol
Nee, daar hoor je respect voor te hebben!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat mag ik toch wel lachwekkend vinden?
Ik vatte het anders op. Ik dacht dat je bedoelde dat hij onzin verteldequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja dat mag ik toch wel lachwekkend vinden?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:00 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Is respectloos om af te zeggen!!
Ik zeg: een leeg restaurant maar toch moeten blijvenquote:
Dat is naaiend. Mijn pa moet ook werkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:05 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Ik zeg: een leeg restaurant maar toch moeten blijven
NL - Denemarkenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
NL - Denemarken of Portugal - Duitsland?
Ik moet werken met Nederland - Portugalquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:06 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat is naaiend. Mijn pa moet ook werken
Dat is kut, maar het werk moet ook gebeuren hequote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik moet werken met Nederland - Portugal
Hier knap ik niet echt van opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:08 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Dat is kut, maar het werk moet ook gebeuren he
Ik dacht van welquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:10 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik zeg 3-1 voor NL
Kan Afellay spelen trouwens?
Lekker weer om te BBQenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben vanavond ook op een feestje. BBQ, bier en voetbal.
Ik ookquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben vanavond ook op een feestje. BBQ, bier en voetbal.
Volgens mij hebben die 4 wel een vader of moeder die Pools is, anders gaan ze niet voor Polen spelenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:12 schreef Pobberd het volgende:
Die Polen hadden ook 4 buitelanders ofzo he. Echt belachelijk.
Ja oke dat is wel raarquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Die centrale verdediger kon niet eens Pools.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ah joh, dan zijn we toch al geplaatst![]()
Dit beter?
Sommige wel, sommige niet. De meeste niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:18 schreef Fuszy het volgende:
Verkopen bronze shiny kits een beetje voor 150c BIN?
NEE. Zet het op Marktplaats danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[TK] PS3 games (in prijs verlaagd) en WoW CE Cataclysm
Koop mijn spellen
Rot op met je kut spellen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:20 schreef Fuszy het volgende:
[TK] PS3 games (in prijs verlaagd) en WoW CE Cataclysm
Koop mijn spellen
quote:
thxquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:14 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
staat linksonderin
Moet je wel een afspeellijst hebben of filteren op artiest, nummer, album etc.
Denk niet dat hij Paars wordt vanavond. Zie het eerder een Duitser worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Rijst het volgende:
Pokerr ik zou Afellay voor 6 uur halen.
of niet. Straks speelt hij wel goed en dan krijgt hij vanavond een paars kaartje
Niet als Sneijder, Robben of Van Persie een doelpunt maakt, verder denk ik dat er een paars kaartje komt uit de wedstrijd van Por-Duquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Rijst het volgende:
of niet. Straks speelt hij wel goed en dan krijgt hij vanavond een paars kaartje
ah wacht nog wel ff jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Rijst het volgende:
Ik denk niet dat Robben gaat scoren.......quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:29 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Niet als Sneijder, Robben of Van Persie een doelpunt maakt, verder denk ik dat er een paars kaartje komt uit de wedstrijd van Por-Du
Niet, Verhoeven is de beste Eredivisie keeper.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef Rijst het volgende:
Oja stom dat ze niet 2 kaartjes uitbrengen danEen motm Tyton was baas geweest. Dat is sowieso al de beste Eredivisie keeper.
Ik heb hem net gehaald, kan niet zolang wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah wacht nog wel ff jasowieso pas halen als ie uit packs is ook.
al begonnen, sluit over 6 dagen 12 uur.quote:
Ik ga het gelijk even proberen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:37 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
al begonnen, sluit over 6 dagen 12 uur.
heb hem als wissel op de bank bij m'n engelse bronzes, rust 0-0 tegen goede tegenstander, pace aanvaller eruit Lago erin, maakt er gelijk 2.quote:
Ik speelde zo(4231)quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:38 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
heb hem als wissel op de bank bij m'n engelse bronzes, rust 0-0 tegen goede tegenstander, pace aanvaller eruit Lago erin, maakt er gelijk 2.Zaha ernaast ook, kunnen mensen echt niet verdedigen 2 skillende spitsen
haha wtf, Dembele is een spits uit hele andere league?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:40 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Ik speelde zo(4231)
----------------------------Zaha
Tello(baze schot)---Junior---Dembele(Pace)
Franco Jaraquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij een budget team kan maken voor dat nieuwe toernooi? Die spits van Lindgren wil ik wel proberen. Geen idee hoe die heet.
Gewoon een 4 at the back formatie.
Weet ik maar ik had CDM uit frankrijk en zelfde team en RB uit Frankrijk -----> CB waren Situ en Miquel en Linkerkant Spaanse spelersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha wtf, Dembele is een spits uit hele andere league?
ahh ok ja dan kan het nogquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Weet ik maar ik had CDM uit frankrijk en zelfde team en RB uit Frankrijk -----> CB waren Situ en Miquel en Linkerkant Spaanse spelers
Dan doe je iets fout.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef Fuszy het volgende:
non shiny contracten verkopen niet echt lekker voor 150 bin.Had daar wel wat meer van verwacht.
Die bronze contracten he. Ik weet niet wat ik dan fout doe met 150 bin. Veel meer kan ik niet doenquote:
Zelfs voor 200c worden ze verkochtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die bronze contracten he. Ik weet niet wat ik dan fout doe met 150 bin. Veel meer kan ik niet doen. Zo af en toe verkopen er 1 of 2.
Ja die contracten zijn opeens tering duurquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Rijst het volgende:
Pff ik heb geen contracten meer en wil nu spelen dus ik ben gedwongen om non shineys in te kopen voor 400c
Ja zelfs tijdens HHquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:49 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Ja die contracten zijn opeens tering duur
oh sorry haha. Laatste tijd lees ik gewoon niet. Die nonshineys wilt bijna niemand. Niet zo gek dat ze niet verkopen.quote:
JE OGEN NATUURLIJK HAHAquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:50 schreef Rijst het volgende:
[..]
oh sorry haha. Laatste tijd lees ik gewoon niet. Die nonshineys wilt bijna niemand. Niet zo gek dat ze niet verkopen.
Kan je beter voor 400 een pakje kopen, heb je er 3 + nog andere dingen die je kunt verkopen. Niet dat het uitmaakt voor 100 coins maar tochquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:52 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik koop af en toe nog wel eens een non shiny brons contractje als ik iemand wil verkopen die geen contracten meer heeft
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:43 schreef Fuszy het volgende:
non shiny contracten verkopen niet echt lekker voor 150 bin.Had daar wel wat meer van verwacht.
Het waren er 12, maar die had ik al weggeklikt. Die 150 methode werkt top. Heb in de laatste paar dagen echt veel winst gemaakt.quote:
Nog maar een keerquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:41 schreef Fuszy het volgende:
Iemand die voor mij een budget team kan maken voor dat nieuwe toernooi? Die spits van Lindgren wil ik wel proberen. Geen idee hoe die heet.
Gewoon een 4 at the back formatie.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:03 schreef marcie216 het volgende:
Wie kan een chill team maken, brons voor dat toernooi.
Budget 3k ofso
Dit is 2k haha, en het mag 5k zijnquote:
mls bronsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
Oke oke, 5k dan.
Daar moet toch wel iets van te maken zijn?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:06 schreef marcie216 het volgende:
Oke oke, 5k dan.
Daar moet toch wel iets van te maken zijn?
Wat zijn de eisen van het toernooi?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:11 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me prima. Jammer van de RM en LM die geen verdedigende kwaliteiten hebben, maar ik hoop zonder te kunnen
Daar red je het niet mee denk ikquote:
16 nationaliteiten. Dit is mijn enige elftal, maar zoek een team voor dat toernooiquote:
Dankje Maar ik bedoelde ook voor dat toernooi hahaquote:
Je gaat het sws niet redden denk ik, als ongeveer 3/4 van alle teams Braziliaans zullen zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:12 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Daar red je het niet mee denk ik. Overigens moet je Wattamaleo erin zetten
Vond ik in het begin wel tof maar dat album wat hij vorig jaar had gedroptquote:
Ik zal wel een racist zijn, maar die keeper kan echt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:13 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/1031282
Heb nu alles van hem, ben nu alles aan het luisteren.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Rijst het volgende:
[..]
Vond ik in het begin wel tof maar dat album wat hij vorig jaar had gedropt![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel een racist zijn, maar die keeper kan echt niet. Dan pak ik wel Hart, dat komt nog wel uit denk ik.
Al Habsi is een baas!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zal wel een racist zijn, maar die keeper kan echt niet. Dan pak ik wel Hart, dat komt nog wel uit denk ik.
Maar is het team voor de rest oke?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Howard, Hart, Cech, Reina. Ze kunnen allemaal
Cechquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Howard, Hart, Cech, Reina. Ze kunnen allemaal
En dan zeggen dat ik racistisch benquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:14 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ja primaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:16 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maar is het team voor de rest oke?
Cech is in FUT best kut.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:17 schreef Rijst het volgende:
[..]
CechMn favoriete keeper. Hoewel TOTY Hart het nu ook uitstekend doet.
In het echt ook, anders krijg je geen 4 ballen om je oren.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:18 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Cech is in FUT best kut.
Hij tikt alleen ballen weg, houdt ze nooit vast
Klopt..quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In het echt ook, anders krijg je geen 4 ballen om je oren.
Goede sample 1`wedstrijdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
In het echt ook, anders krijg je geen 4 ballen om je oren.
Die keeper is wel echt slecht hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef marcie216 het volgende:
Dit gaat hem worden :
http://www.futhead.com/12/squad/1031421
vrij makkelijk scoren zoquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef marcie216 het volgende:
Dit gaat hem worden :
Zeker weten dat je tegenstander nooit gaat scorenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef marcie216 het volgende:
Dit gaat hem worden :
Zapate heeft alleen 7 chemquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
Fuszy..
[ afbeelding ]
Als het goed is precies de juiste eisen?
Geen Kandjiquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:25 schreef marcie216 het volgende:
Dit gaat hem worden :
Ineens wilt iedereen Jaraquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
Fuszy..
[ afbeelding ]
Õh, kut. Dat zag ik niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zapate heeft alleen 7 chem
Daarnaast heb ik Guarin en Zapate al in dat andere team.
Gooi Diego Lopez dan op goal!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
Fuszy..
[ afbeelding ]
Helton heeft dubbele link met Mangalaquote:
Ja dus? Lopez met Zapata! Ken je feiten!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helton heeft dubbele link met Mangala
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:28 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Helton heeft dubbele link met Mangala
Perlaza gekocht:Dquote:
Touché vandermar, touchéquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:29 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja dus? Lopez met Zapata! Ken je feiten!
Ik ben vandaag nogal in vorm, mijn pa ook al een paar keer geownt!quote:
Ik moet wat verzinnen voor Lopez, Zapate en Guarin, omdat ik die in mijn 3-5-2 heb staanquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:30 schreef Lindgren. het volgende:
Nog een extra Nationaliteit ook.
[ afbeelding ]
ben je er op gesprongen toen die lag te pitten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben vandaag nogal in vorm, mijn pa ook al een paar keer geownt!
Komt omdat 'ie CDM staatquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Reemi het volgende:
Dus Jara is echt zo goed? Nu wil ik 'm ook.
Nee, hij was bijdehand naar mijn zusje toe, over dat zij laat thuis was en om 6 uur uit bed moest, zei hij er iets over en ownde ik hem ziek hardquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:31 schreef Fuszy het volgende:
[..]
ben je er op gesprongen toen die lag te pitten?
pics van je zusjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee, hij was bijdehand naar mijn zusje toe, over dat zij laat thuis was en om 6 uur uit bed moest, zei hij er iets over en ownde ik hem ziek hard
You don't wantquote:
Ik wilde hetzelfde typenquote:
Guarinquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:27 schreef Lindgren. het volgende:
Fuszy..
[ afbeelding ]
Ja, even wat ondersteunend bewijs leveren.quote:
Dan moet je het compenseren met een mooie vrouw. Je zusje noemen en daarna geen pics uploadenquote:
Waarom zou je dat doen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Hebben jullie die oranje shirts al aan? Ik zal zo even mijn Kuyt shirt van Oranje aantrekken
Verbrand hemquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Hebben jullie die oranje shirts al aan? Ik zal zo even mijn Kuyt shirt van Oranje aantrekken
Omdat ik die 4 jaar terug kochtquote:
Ik een oranje hoed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Ja en ik heb elke dag seks met haar...quote:
In Friesland kan alles.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:38 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja en ik heb elke dag seks met haar...
Mooie zolderkamer wel!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik een oranje hoed.
PICS TER BEWIJS!1!
[ afbeelding ]
Nee! Wel veilig want ik woon niet in Urkquote:
Thanks. Heb het liever nog iets donkerder, maar dat gaat niet. Alle luiken zijn al dicht.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:39 schreef vandermar het volgende:
[..]
Nee! Wel veilig want ik woon niet in Urk [ afbeelding ]
pics danquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
Bij mij is het heel licht op de kamer [ afbeelding ]
Ik weet niet hoe dat moet met de webcamquote:
Met je gestolen HTCquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:40 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dat moet met de webcammet telefoon is nogal ruk
150cquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:42 schreef marcie216 het volgende:
Iemand hier een 4222 of 442 kaartje kopen :p?
dan gaat er iemand uit eten jaquote:
Ik heb net een nieuwe kamer gehadquote:
Ben jij dit steeefii of is dit je neefje?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Kijk mijn mooie oranje shirt!
[ afbeelding ]
Je neefje is een buff ass neger?quote:
Een van mijn twee vadersquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:47 schreef laucas het volgende:
[..]
Ben jij dit steeefii of is dit je neefje?
Ik ben te gierig om een knap shirt te kopenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:45 schreef vandermar het volgende:
Kijk mijn mooie oranje shirt!
[ afbeelding ]
Op school moesten ze van de juf zeggen wie ze zouden willen zijn, zei hij Akinfenwaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je neefje is een buff ass neger?![]()
Ik kan 30 minuten kijken bij die mensen thuis nogquote:
Erikquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op school moesten ze van de juf zeggen wie ze zouden willen zijn, zei hij Akinfenwadie juf zei wie is dat dan? Hij zo een grote sterke neger
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Op school moesten ze van de juf zeggen wie ze zouden willen zijn, zei hij Akinfenwadie juf zei wie is dat dan? Hij zo een grote sterke neger
Ja lol, die zei tegen hem homo en toen bam keihard in de maagquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
En hij had iemand in elkaar gestompt toch?
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:50 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja lol, die zei tegen hem homo en toen bam keihard in de maag
Ik weet het niet, waarover zou hij moeten lullen?quote:
Jij hebt nog nooit met mijn neefje in een party gezetenquote:
'Steefie'quote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:58 schreef Thorb het volgende:
Juf: "Zeg het eens Erik"
Erik: "Steefie vraagt of u geefbaar bent"
Er gebeurt wat in die klas
Jaquote:
Ziek, was gister ook al op TVquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ik zei het gisteren al:Sneijder.
Absurd.
Dat had zo een voorzet van VD Wiel kunnen zijn, veel te laag. Al gaan die van Greg meestal veel te hoog natuurlijk...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
Lucky shot, ik heb ook wel eens een wereldgoal gemaakt. Wordt daar aandacht aan besteed? Nee tuurlijk niet omdat ik ze vaker maak. Sneijder heeft dus geluk.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
Lucky shot, ik heb ook wel eens een wereldgoal gemaakt. Wordt daar aandacht aan besteed? Nee tuurlijk niet omdat ik ze vaker maak. Sneijder heeft dus geluk.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:03 schreef vandermar het volgende:
Mid midquote:
Oranje uitshirt met Afellay bedrukking er opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 13:36 schreef vandermar het volgende:
Niks mis meequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:09 schreef Thorb het volgende:
Ik vind de shirts van dit jaar nog steeds niet mooi
Er is wel degelijk wat mis met het patroon van 2 kleuren oranje bij thuisshirt en die oranje balk met nike logo op de zwarte shirts.quote:
Ik vind dit gewoon mooie shirtsquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er is wel degelijk wat mis met het patroon van 2 kleuren oranje bij thuisshirt en die oranje balk met nike logo op de zwarte shirts.
Die waren ook lelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:16 schreef Vijf_voor het volgende:
Als je die beelden van 2004 bekijkt, lijkt het net of oranje in beddengoed rond loopt
Ga ik ook eens eventjes doenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zei dat die 150c-methode niet werkt.
Ik maak TONNEN WINST JONGEN. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met meerdere accounts wel jaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik ook eens eventjes doen
7k per uur pak je toch?
Die bronze Nigeriaantjes hebben best een leuke verdedigingquote:
Cheat Enginequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Met welk programma kun je 150k bin doen dan?
Als je meerdere accounts hebt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ga ik ook eens eventjes doen
7k per uur pak je toch?
150c bedoel je? Cheat enginequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Met welk programma kun je 150k bin doen dan?
Ik maak ook winst, maar ik zei alleen dat de bronze contracts niet zo heel goed verkochten. Gaat nu wel beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:20 schreef Lindgren. het volgende:
Wie zei dat die 150c-methode niet werkt.
Ik maak TONNEN WINST JONGEN. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem even contact op met Dudeweiser, die heeft een mooie tutorial geschrevenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:23 schreef Vijf_voor het volgende:
Met welk programma kun je 150bin doen dan?
Met je hipsterbrilquote:
Verkapte pas-hem-aan-post.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:31 schreef Fuszy het volgende:
Dat team van je is wel tof Lind, maar er zitten 3 spelers in die ik in een andere formatie gebruik
16 nationaliteiten in je basis en bank.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef stoereboii het volgende:
Mensen die niks van voetbal kennen
Check die reacties
Wat is het nieuwe toernooi?
Gewoon een standaard backfirequote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:33 schreef stoereboii het volgende:
Mensen die niks van voetbal kennen
Check die reacties
Wat is het nieuwe toernooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |