je noemt jeugdzorg experts?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef DuTank het volgende:
Laat het maar aan de experts over i.p.v. doen alsof je het zelf beter weet.
Jeugdzorg wordt gerunt door geitewollensokken en familie er van. Die gaan al met rechtzaken ed. dreigen bij een corrigerende tik. Die kun je alles behalve experts noemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef DuTank het volgende:
experts........quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef DuTank het volgende:
Het lijkt me nogal relevant hoever je bent met de behandeling, wat zegt men daarover? Het feit dat je een paar maanden pillen slikt zegt niet alles natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Flashing_Lights het volgende:
Kort samengevat.
- Je woont niet thuis maar in een instituut.
- De kinderrechter heeft een OTS uitgesproken.
- Er is (nog) geen uithuisplaatsing.
- Je wilt weglopen en naar huis toe want je zit vrijwiliig in het instituut. Je moeder neemt je ook gewoon thuis. Maar Bureau JeugdZorg verbied het, en geven waarschuwingen af dat als ik dus naar huis toe ga dat zij maatregelen, zowel voor mijn moeder als mij nemen zodat ik toch uit huis wordt geplaatst
- Maar... Er is geen sprake van een gevaar, in de war zijn of een opname.
is mij vraag.
Wat voor maatregel kan Bureau Jeugdzorg nemen, dat ik toch uithuis wordt geplaatst, ook al is er heel dibiieus gezien geen gevaar en gaat het gewoon goed tuis. Bureau Jeugdzorg wilt mij alleen niet thuis hebben.
Want met een ibs kunnen ze toch ook moeilijk komen, want er moet acuut gevaar zijn op dat moment?
Vanwege dat ik paar maanden terug psychotisch was, woon ik niet meer thuis. Maar de psychhotische kenmerken zijn over doormiddel van behandeling met medicijnen.
Heb je deze zaak al met je begeleider en maatschappelijk werker besproken ? Laat anders een beeld vormen door neutrale mensen zoals een maatschappelijk werker over de thuissituatie, en wellicht kun je er zo voor zorgen dat je een tweede partij hebt die eventueel kan bevestigen dat de thuissituatie goed verloopt en dat jou ouder ( s ) voldoende sterk in de opvoeding en verzorging staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:04 schreef Flashing_Lights het volgende:
Kort samengevat.
- Je woont niet thuis maar in een instituut.
- De kinderrechter heeft een OTS uitgesproken.
- Er is (nog) geen uithuisplaatsing.
- Je wilt weglopen en naar huis toe want je zit vrijwiliig in het instituut. Je moeder neemt je ook gewoon thuis. Maar Bureau JeugdZorg verbied het, en geven waarschuwingen af dat als ik dus naar huis toe ga dat zij maatregelen, zowel voor mijn moeder als mij nemen zodat ik toch uit huis wordt geplaatst
- Maar... Er is geen sprake van een gevaar, in de war zijn of een opname.
is mij vraag.
Wat voor maatregel kan Bureau Jeugdzorg nemen, dat ik toch uithuis wordt geplaatst, ook al is er heel dibiieus gezien geen gevaar en gaat het gewoon goed tuis. Bureau Jeugdzorg wilt mij alleen niet thuis hebben.
Want met een ibs kunnen ze toch ook moeilijk komen, want er moet acuut gevaar zijn op dat moment?
Vanwege dat ik paar maanden terug psychotisch was, woon ik niet meer thuis. Maar de psychhotische kenmerken zijn over doormiddel van behandeling met medicijnen.
Heb er ervaring meequote:
Dat zeggen natuurlijk de meeste mensen die "ervaring" hebben met Jeugdzorg en/of de kinderbescherming..quote:Op zondag 10 juni 2012 19:53 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Heb er ervaring mee![]()
Wat een sukkels, kinderbescherming net zo.....
quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat zeggen natuurlijk de meeste mensen die "ervaring" hebben met Jeugdzorg en/of de kinderbescherming..
En dan doen ze niets bij die tikken en loopt het bij een gezin eens uit de hand dat een kind in coma geslagen wordt en dan roepen figuren zoals jij dat het belachelijk is dat jeugdzorg niets gedaan heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:51 schreef mattttPUNTnl het volgende:
[..]
Jeugdzorg wordt gerunt door geitewollensokken en familie er van. Die gaan al met rechtzaken ed. dreigen bij een corrigerende tik. Die kun je alles behalve experts noemen.
Als het mannetje van de jeugdzorg zelf toegeeft dattie niet weet wat te doen.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dat zeggen natuurlijk de meeste mensen die "ervaring" hebben met Jeugdzorg en/of de kinderbescherming..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |