Zegmaar een Zeeman of Wibra versie van een Ikea.quote:
Ben dus niet de enige. Had op Google op het forum van Radar al soortgelijke problemen gezien wat betreft de service...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef kirsten. het volgende:
Haha ik heb bijna hetzelfde gehad met een pootje van een bank; had een showmodel bank gekocht, mistte alleen een pootje van. Geen probleem, zouden ze gelijk bijbestellen en binnen 3 of 4 weken zou ik hem hebben. In eerste instantie zelfs na een week maar daar kwamen ze na een paar dagen even op terug, dat zou hem niet gaan worden.
We waren 3 maanden en 3 bezoekjes verder en nog steeds geen pootje. Inmiddels waren ze de opdracht een paar keer kwijtgeraakt, als ik ze probeerde te bellen snapte de vrouw aan de telefoon niet dat ze me hadden kunnen beloven dat ik hem binnen 4 weken zou hebben, ze wist helemaal niet of die nog binnen zouden komen, want die banken waren uit het assortiment (dan denk ik... waarom verkoop je incomplete banken) ... Na 4 maanden was hij er dan eindelijk; het pootje. Het heeft wat tijd, geld en moeite gekost maar god o god wat staattie mooi. En mijn bank staat niet meer scheef.
nee even serieus, voor de service moet je daar niet heen gaan. Belabberd en ik heb ervan geleerd; ga voortaan wel naar Ikea als ik iets wil zonder service te krijgen. De moeite en tijd die het heeft gekost om een stompzinnig pootje voor een bank te krijgen![]()
Bij Ikea is de service over het algemeen juist uitstekend als het gaat om retouren, ontbrekende onderdelen, enz..... bijna Amerikaans.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef kirsten. het volgende:
nee even serieus, voor de service moet je daar niet heen gaan. Belabberd en ik heb ervan geleerd; ga voortaan wel naar Ikea als ik iets wil zonder service te krijgen. De moeite en tijd die het heeft gekost om een stompzinnig pootje voor een bank te krijgen![]()
Ok, dat is waar. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd, ik bedoelde eigelijk een zaak waar je het zelf bij moet uitzoeken qua spullen (teminste, dát heb ik in de ikea nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Ikea is de service over het algemeen juist uitstekend als het gaat om retouren, ontbrekende onderdelen, enz..... bijna Amerikaans.
Ik wilde het babybedje van mijn oudste (20) weer gaan gebruiken, en er ontbraken wat onderdelen, het model bestaat nog wel, maar is inmiddels wat gewijzigd, niet alleen qua formaat maar ook qua bevestigingsmethode, ze hebben niet alleen hun best gedaan om bevestigingmaterialen te zoeken waarmee ik hem wel weer in elkaar kon zetten, ik hoefde er ook nog eens vrijwel niets voor te betalen.
Als er een bedrijf is dat het begrip "service" bij kapot/kwijt/enz. wel begrijpt dan is het Ikea.
Ze hebben dit soort negatieve publiciteit helemaal aan zichzelf te danken.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Gezien de prijzen bij Leenbakker vraag je je af of het geven van een nieuwe bureaustoel niet vele malen voordeliger was dan alle rompslomp die er nu bij komt kijken. Plus het is niet best voor je naam en jij vertelt het weer aan vrienden, kennissen, familie en nu ook op internet. En de mensen die het horen/lezen vertellen het misschien ook weer verder en onthouden allemaal 'service bij Leenbakker is beroerd'.
Veel bedrijven begrijpen dit soort constructies en geven je direct iets nieuws mee als zoiets gebeurt. Leenbakker heeft het niet begrepen.
Oh ja, ik probeer wat nieuwe rubberen houdertjes te halen voor mijn vijf jaar oude lattenbodem, en dat model hadden ze niet meer, dus de rubberen houdertjes ook niet meer. Dus kon mijn vijf jaar oude lattenbodem in principe gewoon bij het vuil, alleen omdat er een paar rubbertjes missenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bij Ikea is de service over het algemeen juist uitstekend als het gaat om retouren, ontbrekende onderdelen, enz..... bijna Amerikaans.
Ik wilde het babybedje van mijn oudste (20) weer gaan gebruiken, en er ontbraken wat onderdelen, het model bestaat nog wel, maar is inmiddels wat gewijzigd, niet alleen qua formaat maar ook qua bevestigingsmethode, ze hebben niet alleen hun best gedaan om bevestigingmaterialen te zoeken waarmee ik hem wel weer in elkaar kon zetten, ik hoefde er ook nog eens vrijwel niets voor te betalen.
Als er een bedrijf is dat het begrip "service" bij kapot/kwijt/enz. wel begrijpt dan is het Ikea.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |