abonnement Unibet Coolblue
pi_112650920
Slechte ervaringen gehad met Leen Bakker.

Paar maanden geleden een bureaustoel gekocht. Nadat ik hem in elkaar had gezet, brak na twee weken de hele onderkant af, en nee, zo zwaar ben ik echt niet...

Goed, wij terug naar de winkel gegaan met de kapotte stoel. Eerst wilde het meisje bij de kassa een hele nieuwe stoel geven, totdat de baas er aankwam: ze zouden het onderdeel dat was afgebroken bestellen en hem dan voor ons vervangen. Geen probleem dus. Dachten we.

We zouden binnen een week gebeld worden, maar na zes weken waren we nog niet gebeld door de winkel, dus hadden wij maar contact opgenomen. Ze zouden het kapotte onderdeel bestellen uit Italië en daarna voor ons vervangen. Kwamen we in de winkel en toen zeiden ze dat het onderdeel nooit aangekomen was.

Uiteindelijk hebben we nog geen nieuwe stoel dus. Ze staan je letterlijk in je gezicht uit te lachen in de winkel.

Mijn advies: koop vooral (niet) bij Leen Bakker als je daar behoefte aan heb, maar hou er rekening mee dat als je spullen kapot gaan, dat je echt met een hele slechte, asociale en belabberde klantenservice te maken krijgt.
pi_112651004
Bedankt voor het delen van je ervaring,
Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:09:31 #4
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_112651240
Topic gewoon even mailen als het loopt.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:12:44 #5
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_112651297
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:09 schreef Klipnap het volgende:
Leen Bakker :?
Noot van gehoord.
Zegmaar een Zeeman of Wibra versie van een Ikea.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_112651373
Consumentenbond.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:24:13 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112651530
Leen Bagger.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112651556
Ik zit al 4 jaar op een burostoel van Leen Bakker en weeg 100 kilo, geen enkel probleem.
As je de bal nie hep kejje ook nie score, da's logisch natuurluk
pi_112651648
Gezien de prijzen bij Leenbakker vraag je je af of het geven van een nieuwe bureaustoel niet vele malen voordeliger was dan alle rompslomp die er nu bij komt kijken. Plus het is niet best voor je naam en jij vertelt het weer aan vrienden, kennissen, familie en nu ook op internet. En de mensen die het horen/lezen vertellen het misschien ook weer verder en onthouden allemaal 'service bij Leenbakker is beroerd'.

Veel bedrijven begrijpen dit soort constructies en geven je direct iets nieuws mee als zoiets gebeurt. Leenbakker heeft het niet begrepen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_112651727
Haha ik heb bijna hetzelfde gehad met een pootje van een bank; had een showmodel bank gekocht, mistte alleen een pootje van. Geen probleem, zouden ze gelijk bijbestellen en binnen 3 of 4 weken zou ik hem hebben. In eerste instantie zelfs na een week maar daar kwamen ze na een paar dagen even op terug, dat zou hem niet gaan worden.

We waren 3 maanden en 3 bezoekjes verder en nog steeds geen pootje. Inmiddels waren ze de opdracht een paar keer kwijtgeraakt, als ik ze probeerde te bellen snapte de vrouw aan de telefoon niet dat ze me hadden kunnen beloven dat ik hem binnen 4 weken zou hebben, ze wist helemaal niet of die nog binnen zouden komen, want die banken waren uit het assortiment (dan denk ik... waarom verkoop je incomplete banken) ... Na 4 maanden was hij er dan eindelijk; het pootje. Het heeft wat tijd, geld en moeite gekost maar god o god wat staattie mooi. En mijn bank staat niet meer scheef.

nee even serieus, voor de service moet je daar niet heen gaan. Belabberd en ik heb ervan geleerd; ga voortaan wel naar Ikea als ik iets wil zonder service te krijgen. De moeite en tijd die het heeft gekost om een stompzinnig pootje voor een bank te krijgen 8)7
pi_112652680
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef kirsten. het volgende:
Haha ik heb bijna hetzelfde gehad met een pootje van een bank; had een showmodel bank gekocht, mistte alleen een pootje van. Geen probleem, zouden ze gelijk bijbestellen en binnen 3 of 4 weken zou ik hem hebben. In eerste instantie zelfs na een week maar daar kwamen ze na een paar dagen even op terug, dat zou hem niet gaan worden.

We waren 3 maanden en 3 bezoekjes verder en nog steeds geen pootje. Inmiddels waren ze de opdracht een paar keer kwijtgeraakt, als ik ze probeerde te bellen snapte de vrouw aan de telefoon niet dat ze me hadden kunnen beloven dat ik hem binnen 4 weken zou hebben, ze wist helemaal niet of die nog binnen zouden komen, want die banken waren uit het assortiment (dan denk ik... waarom verkoop je incomplete banken) ... Na 4 maanden was hij er dan eindelijk; het pootje. Het heeft wat tijd, geld en moeite gekost maar god o god wat staattie mooi. En mijn bank staat niet meer scheef.

nee even serieus, voor de service moet je daar niet heen gaan. Belabberd en ik heb ervan geleerd; ga voortaan wel naar Ikea als ik iets wil zonder service te krijgen. De moeite en tijd die het heeft gekost om een stompzinnig pootje voor een bank te krijgen 8)7
Ben dus niet de enige. Had op Google op het forum van Radar al soortgelijke problemen gezien wat betreft de service...

Bij mijn bureaustoel was het onderstel doormidden gebroken (echt het harde stuk van kunststof dus).

Zojuist even op hun site gekeken bij de klantenservice. Er staat dat je op elk product garantie hebt, en als je niet tevreden ben = geld terug. Misschien is dat nog de beste optie.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:26:07 #12
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112653077
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:33 schreef kirsten. het volgende:
nee even serieus, voor de service moet je daar niet heen gaan. Belabberd en ik heb ervan geleerd; ga voortaan wel naar Ikea als ik iets wil zonder service te krijgen. De moeite en tijd die het heeft gekost om een stompzinnig pootje voor een bank te krijgen 8)7
Bij Ikea is de service over het algemeen juist uitstekend als het gaat om retouren, ontbrekende onderdelen, enz..... bijna Amerikaans.

Ik wilde het babybedje van mijn oudste (20) weer gaan gebruiken, en er ontbraken wat onderdelen, het model bestaat nog wel, maar is inmiddels wat gewijzigd, niet alleen qua formaat maar ook qua bevestigingsmethode, ze hebben niet alleen hun best gedaan om bevestigingmaterialen te zoeken waarmee ik hem wel weer in elkaar kon zetten, ik hoefde er ook nog eens vrijwel niets voor te betalen.
Als er een bedrijf is dat het begrip "service" bij kapot/kwijt/enz. wel begrijpt dan is het Ikea.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  FOK!fotograaf zaterdag 9 juni 2012 @ 12:29:38 #13
13368 NiGeLaToR
pi_112653165
Hier ook geen goede ervaringen met Leenbakker. Zeker geen zaken kopen met bewegende delen, die gaan stuk en dan heb je niets. Je kunt mazzel hebben als ze per abuis een keer wat knaps ingekocht hebben, maar uiteindelijk is het allemaal nog aan de dure kant als je de kwaliteit en het-niet-hebben-van-service mee neemt in je overwegingen.
pi_112653244
Ooit eens bij de Leen Bakker een medewerkster aangesproken, sprak ze geen Nederlands. :')
pi_112655309
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Ikea is de service over het algemeen juist uitstekend als het gaat om retouren, ontbrekende onderdelen, enz..... bijna Amerikaans.

Ik wilde het babybedje van mijn oudste (20) weer gaan gebruiken, en er ontbraken wat onderdelen, het model bestaat nog wel, maar is inmiddels wat gewijzigd, niet alleen qua formaat maar ook qua bevestigingsmethode, ze hebben niet alleen hun best gedaan om bevestigingmaterialen te zoeken waarmee ik hem wel weer in elkaar kon zetten, ik hoefde er ook nog eens vrijwel niets voor te betalen.
Als er een bedrijf is dat het begrip "service" bij kapot/kwijt/enz. wel begrijpt dan is het Ikea.
Ok, dat is waar. Misschien heb ik het verkeerd geformuleerd, ik bedoelde eigelijk een zaak waar je het zelf bij moet uitzoeken qua spullen (teminste, dát heb ik in de ikea nog nooit meegemaakt :P)
pi_112660224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 11:29 schreef Isabeau het volgende:
Gezien de prijzen bij Leenbakker vraag je je af of het geven van een nieuwe bureaustoel niet vele malen voordeliger was dan alle rompslomp die er nu bij komt kijken. Plus het is niet best voor je naam en jij vertelt het weer aan vrienden, kennissen, familie en nu ook op internet. En de mensen die het horen/lezen vertellen het misschien ook weer verder en onthouden allemaal 'service bij Leenbakker is beroerd'.

Veel bedrijven begrijpen dit soort constructies en geven je direct iets nieuws mee als zoiets gebeurt. Leenbakker heeft het niet begrepen.
Ze hebben dit soort negatieve publiciteit helemaal aan zichzelf te danken.

Ik koop daar in ieder geval niks meer. De druppel was dat ik gister een meisje aan de telefoon had die vertelde doodleuk dat er geen leidinggevende in de winkel aanwezig was (gelul natuurlijk). En dan vandaag in de winkel vertellen ze dat ze van niks weten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-06-2012 15:52:15 ]
  zondag 10 juni 2012 @ 07:23:22 #17
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_112684572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bij Ikea is de service over het algemeen juist uitstekend als het gaat om retouren, ontbrekende onderdelen, enz..... bijna Amerikaans.

Ik wilde het babybedje van mijn oudste (20) weer gaan gebruiken, en er ontbraken wat onderdelen, het model bestaat nog wel, maar is inmiddels wat gewijzigd, niet alleen qua formaat maar ook qua bevestigingsmethode, ze hebben niet alleen hun best gedaan om bevestigingmaterialen te zoeken waarmee ik hem wel weer in elkaar kon zetten, ik hoefde er ook nog eens vrijwel niets voor te betalen.
Als er een bedrijf is dat het begrip "service" bij kapot/kwijt/enz. wel begrijpt dan is het Ikea.
Oh ja, ik probeer wat nieuwe rubberen houdertjes te halen voor mijn vijf jaar oude lattenbodem, en dat model hadden ze niet meer, dus de rubberen houdertjes ook niet meer. Dus kon mijn vijf jaar oude lattenbodem in principe gewoon bij het vuil, alleen omdat er een paar rubbertjes missen :')

Oh ja, als ik de bon had, konden ze misschien wel wat voor me betekenen... lijkt me sterk als ze die dingen niet meer hebben.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  maandag 11 juni 2012 @ 19:34:30 #18
372279 SuperChips
Beter dan Pringles
pi_112751377
lern bakkrt heeft steekwagens ;-)
Say whaaaat?
pi_112751667
Leen Bakker, Leen van Frisia, er moet toch een lampje gaan branden dat als iets "Leen" heet het geen goed idee is om daar wat te kopen...
pi_113624117
Ik kocht laatst een bank bij leen bagger. Ik wou hem ruilen voor een andere of geld terug. Dit omdat ik er last van mn rug van kreeg. Geen van beiden kon geregeld worden! Want bedden en banken worden niet geruild ivm hygiene:@ nu zit ik nog steeds met een bank die rugklachten veroorzaakt. Die vent van leen bagger zei dat het aan mn rug ligt en niet aan de bank. Kut zaak. Ik heb daar niks meer te zoeken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')