abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_112649705
Ik ben een meisje van 16 en mijn vriend en ik willen binnenkort seks hebben. We hebben verder alles al gedaan zeg maar en hebben al een half jaar. We hadden het al wel eerder willen doen maar wachten op et goede moment.

Nu wil ik het eigenlijk wel graag doen een dag of paar dagen na mijn laatste ongesteldheidsdag, want dan ben ik niet vruchtbaar en kunnen we het zonder condoom doen. Is er alsnog een kans zwanger te worden als je onveilig neukt tijdens de dagen wanneer je volgens je cyclus niet of nauwelijks vruchtbaar bent ? Thanks!
pi_112649768
Jij bent een jongen neem ik aan? Ik ben gewoon serieus en na je ongesteldheid ben je plus minnus 7 dagen niet vruchtbaar
pi_112649772
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:37 schreef eigendunk het volgende:
Ik ben een meisje van 16 en mijn vriend en ik willen binnenkort seks hebben. We hebben verder alles al gedaan zeg maar en hebben al een half jaar. We hadden het al wel eerder willen doen maar wachten op et goede moment.

Nu wil ik het eigenlijk wel graag doen een dag of paar dagen na mijn laatste ongesteldheidsdag, want dan ben ik niet vruchtbaar en kunnen we het zonder condoom doen. Is er alsnog een kans zwanger te worden als je onveilig neukt tijdens de dagen wanneer je volgens je cyclus niet of nauwelijks vruchtbaar bent ? Thanks!
Vraag het je mama.

Tevens: quoted voor het nageslacht (pun intended).
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_112649828
Nee, dat is bijzonder onveilig. Heb ik het nog niet eens over de SOA's.
pi_112649847
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:42 schreef eigendunk het volgende:
Jij bent een jongen neem ik aan? Ik ben gewoon serieus en na je ongesteldheid ben je plus minnus 7 dagen niet vruchtbaar
Dat is een fabel. Doe het nou maar gewoon veilig.
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_112649850
Ja om de soa's gaat het niet want die hebben we beide niet. Dus ik denk dat ik de morning after pil haal
pi_112649864
Ik hoop dat jij geen weerspiegeling bent van de seksuele moraal onder jongeren -O-
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
pi_112649881
Zelfs als je heel regelmatig ongesteld bent is met periodieke onthouding een risico op zwangerschap.

Afgezien daarvan beschermt een condoom ook tegen mogelijke infecties en geslachtsziekten.

Om zwangerschap te voorkomen is de combinatie pil en condoom erg goed.

De veiligste methode is nog altijd een glas water....
(in plaats van sex)

edit: als je aan de mornig-after pil wil kan je beter de gewone pil gaan gebruiken, dat is niet zo'n enorme hoeveelheid hormonen in 1 klap (met alle bijwerkingen die daar bij horen)
pi_112649882
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:49 schreef eigendunk het volgende:
Ja om de soa's gaat het niet want die hebben we beide niet. Dus ik denk dat ik de morning after pil haal
Hebben jullie het laten testen dan?
pi_112649894
quote:
Is goed.
Ik vraag me af waarom je die vraag überhaupt stelt als je toch niets met de antwoorden doet.
Ach, we zien je over een jaar wel terug op SBS6 ofzo.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_112649895
quote:
Jij ziet je vriendin graag de halve dag misselijk omdat je geen rubber om je lul wil doen ?
Leuke vriend ben je.
pi_112649913
quote:
3s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:52 schreef MisterSqueaky het volgende:

[..]

Jij ziet je vriendin graag de halve dag misselijk omdat je geen rubber om je lul wil doen ?
Leuke vriend ben je.
Behalve dat ik het meisje ben haha.
pi_112649921
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:51 schreef LPC-JP het volgende:
Zelfs als je heel regelmatig ongesteld bent is met periodieke onthouding een risico op zwangerschap.

Afgezien daarvan beschermt een condoom ook tegen mogelijke infecties en geslachtsziekten.

Om zwangerschap te voorkomen is de combinatie pil en condoom erg goed.

De veiligste methode is nog altijd een glas water....
(in plaats van sex)

edit: als je aan de mornig-after pil wil kan je beter de gewone pil gaan gebruiken, dat is niet zo'n enorme hoeveelheid hormonen in 1 klap (met alle bijwerkingen die daar bij horen)
Thanks je hebt gelijk erg bedankt
pi_112649929
De seventies hebben gebeld, ze willen hun anticonceptie terug.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_112649952
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:55 schreef eigendunk het volgende:

[..]

Behalve dat ik het meisje ben haha.
Yeah right. Daar tuint niemand in :P
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:05:07 #16
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_112650036
quote:
De MA als voorbehoedsmiddel? :N
Waarom niet gewoon een condoom gebruiken? Of ga desnoods aan de pil vantevoren.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_112650109
quote:
De tering. :').
  zaterdag 9 juni 2012 @ 10:30:58 #18
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_112650483
quote:
Doe even normaal zeg. De hoeveelheid hormonen in die pillen zijn buitensporig hoog. Daar word je meestal goed ziek van. Ga gewoon vantevoren aan de pil.
pi_112650887
De morningafterpil is een aanslag op je lichaam, bomvol hormonen. Gebruik gewoon een condoom de eerste keer, na een tijdje kun je wel aan de pil gaan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:00:54 #20
244933 trovey
Nachtoele
pi_112651076
quote:
Je kunt ook SOA's hebben zonder dat je het weet. ;) Gebruik gewoon voorbehoedsmiddelen voordat we straks het zoveelste topic krijgen "Ik ben niet ongesteld geworden of "Rare zweertjes/bultjes daaronder.... ;)
Morning after pil als voornabehoedsmiddel gebruiken...je bent echt niet goed. 8)7

[ Bericht 4% gewijzigd door trovey op 09-06-2012 11:13:48 ]
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_112651282
Even wat notes geplaatst en posts verwijderd. We hebben een hele goede service achter de schermen om te kijken of iemand een troll is.

De grappige opmerkingen mogen ook wegblijven.

Serieus reageren of anders wegblijven!
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:16:44 #22
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_112651377
Monding afterpil werkt in 15% van de gevallen niet. Das best hoog. De pil maar 1%.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 11:17:33 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112651398
quote:
WTF?!

Denk na, enig idee wat voor rotzooi dat is?
Ga dan gewoon aan de pil.

En ik weet niet hoe stabiel je cyclus is, en hoe goed je je cyclus kent, maar ik heb wel eens een eisprong gehad op dag 9 in m'n cyclus, dat is dus 9 dagen na de eerste dag van de menstruatie, en ik werd er nog zwanger van ook.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_112653156
quote:

Ja, u kunt zwanger worden, want ook vlak na uw ongesteldheid bent u vruchtbaar (lees: ook al denken veel mannen en vrouwen dat dit niet het geval is). Met andere woorden: vrij ten alle tijden veilig en gebruik dus voorbehoedsmiddelen!
pi_112653286
Gebruik gewoon een condoom.
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
  zaterdag 9 juni 2012 @ 12:48:35 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112653759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:29 schreef Xenzo het volgende:

[..]

Ja, u kunt zwanger worden, want ook vlak na uw ongesteldheid bent u vruchtbaar (lees: ook al denken veel mannen en vrouwen dat dit niet het geval is). Met andere woorden: vrij ten alle tijden veilig en gebruik dus voorbehoedsmiddelen!
Kunt u vruchtbaar zijn.... wanneer je vruchtbaar bent hangt van je cyclus af, en niet alleen van de lengte van de cyclus, ook van de indeling van de cyclus.
De folliculaire fase is de fase tussen het begin van de mentruatie en de eisprong, de luteale fase is de fase tussen de eisprong en de volgende menstruatie, de folliculaire fase kan van 7 tot 21 dagen varieren, en de luteale fase varieert van 7 tot 19 dagen.

Een lange folliculaire fase betekent niet automatisch een lange luteale fase, en andersom betekent een korte folliculaire fase ook niet automatisch een korte luteale fase, of kort en lang, of lang en kort, er zijn geen automatische combinaties.
Binnen de cyclus kan het dus zo zijn dat iemand vlak na de menstruatie al vruchtbaar is, maar het kan ook zo zijn dat dat nog weken duurt....

Gezien de leeftijd van TS verwacht ik niet dat haar cyclus al stabiel is, en helemaal niet dat ze weet hoe haar cyclus in elkaar steekt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112654947
bespaar jezelf moeite en doe het gewoon met condoom
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:54:11 #28
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_112655976
Dit is gelukkig al gezegd maar ik herhaal het nog even voor de zekerheid:
Je bent nog jong dus je cyclus zal nog wel niet gestabiliseerd zijn, ik zou de kans niet wagen!
En niet te licht denken over de morning after pil want daar word je goed ziek van!
an urge to help mankind overcomes me
pi_112656011
Ik zou het toch maar even veilig doen!
dus
pi_112657791
Beetje doof volgens mij...

[ Bericht 85% gewijzigd door stbabylon op 09-06-2012 14:47:30 ]
pi_112658683
ga aan de pil ofzo?

en gebruik toch ook een condoom
anders zit je voor je het weet zo in een tv show genaamd 16 en zwanger
My Saxo Goes Bwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhp.
automaat, dan krijg je dat :)
pi_112659608
Ga iedere ochtend je temperatuur meten, hou ook bij welke dagen je ongesteld bent. Nummer de eerste dag van je ongesteldheid als dag 1.

Zie je met regelmaat terugkomen dat je op een bepaalde dag een +- halve graad warmer bent (37.3 ipv 36.8 bijvoorbeeld)? Dan is dan je eisprong... Een eicel ''overleeft'' zonder bevruchting cirka 0.5 dag. Een zaadcel kan ongeveer 3 dagen overleven binnen het lichaam van een vrouw. Hoe dan ook.... 3 dagen voor je ovulatie ben je praktisch al vruchtbaar, tot na een halve dag na je ovulatie... In deze periode kun je dus zwanger worden van plaatsgevonden geslachtsgemeenschap. Als je structureel 5 dagen niet vruchtbaar bent lijkt het me een betrouwbaar systeem om het op de ''kalender methode'' te doen, maar ik weet niet precies hoe betrouwbaar dat alles is...
De meeste mensen zeggen namelijk dat het een erg onveilige methode is :)
Rustig aan.
pi_112660149
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:36 schreef kingtoppie het volgende:
Ga iedere ochtend je temperatuur meten, hou ook bij welke dagen je ongesteld bent. Nummer de eerste dag van je ongesteldheid als dag 1.

Zie je met regelmaat terugkomen dat je op een bepaalde dag een +- halve graad warmer bent (37.3 ipv 36.8 bijvoorbeeld)? Dan is dan je eisprong... Een eicel ''overleeft'' zonder bevruchting cirka 0.5 dag. Een zaadcel kan ongeveer 3 dagen overleven binnen het lichaam van een vrouw. Hoe dan ook.... 3 dagen voor je ovulatie ben je praktisch al vruchtbaar, tot na een halve dag na je ovulatie... In deze periode kun je dus zwanger worden van plaatsgevonden geslachtsgemeenschap. Als je structureel 5 dagen niet vruchtbaar bent lijkt het me een betrouwbaar systeem om het op de ''kalender methode'' te doen, maar ik weet niet precies hoe betrouwbaar dat alles is...
De meeste mensen zeggen namelijk dat het een erg onveilige methode is :)
Een keertje een griep, of verkoudheidsvirusje en je hele methode klopt niet meer.
pi_112660175
quote:
99s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:49 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Een keertje een griep, of verkoudheidsvirusje en je hele methode klopt niet meer.
Daarom moet ''met regelmaat'' ook uiterst serieus genomen worden. En inderdaad er kunnen ''externe'' oorzaken zijn voor een temperatuursverhoging van je lichaam, die moet je volledig uitsluiten.
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 15:56:48 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112660385
Je gaat al mis door het feit dat die temperatuurstijging komt na je eisprong, en gezien zaadcellen 72 uur kunnen overleven weet je vooral waneer je te laat bent.

Er is een klein dipje voor de temperatuurstijging, dat is wat de eisprong aankondigt, naar dat systeem moet je eigenlijk alleen maar gebruiken om zwanger te worden, om een zwangerschap te voorkomen is het geen veilige methode, zeker niet voor je cyclus gestabiliseerd is en zonder je cyclus goed te kennen.
En voor dat laatste heb je al gegevens van een hele lange periode nodig.
En dat vereist dus dat je iedere ochtend op hetzelfde tijdstip je temperatuur neemt en bijhoudt in een schema, en niet eerst uit bed om naar de WC te gaan.

Het is echt geen geschikte methode voor stellen die een zwangerschap absoluut willen voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112660473
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:56 schreef Leandra het volgende:
Je gaat al mis door het feit dat die temperatuurstijging komt na je eisprong, en gezien zaadcellen 72 uur kunnen overleven weet je vooral waneer je te laat bent.

Er is een klein dipje voor de temperatuurstijging, dat is wat de eisprong aankondigt, naar dat systeem moet je eigenlijk alleen maar gebruiken om zwanger te worden, om een zwangerschap te voorkomen is het geen veilige methode, zeker niet voor je cyclus gestabiliseerd is en zonder je cyclus goed te kennen.
En voor dat laatste heb je al gegevens van een hele lange periode nodig.
En dat vereist dus dat je iedere ochtend op hetzelfde tijdstip je temperatuur neemt en bijhoudt in een schema, en niet eerst uit bed om naar de WC te gaan.

Het is echt geen geschikte methode voor stellen die een zwangerschap absoluut willen voorkomen.
Okay, hoelang duurt dat dan?
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:00:29 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112660511
Daarbij zou je bij die methode ook de stand van de baarmoedermond moeten bijhouden (open of dicht) en de samenstelling van het baarmoederslijm in de vagina.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112660543
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:00 schreef Leandra het volgende:
Daarbij zou je bij die methode ook de stand van de baarmoedermond moeten bijhouden (open of dicht) en de samenstelling van het baarmoederslijm in de vagina.
Vertel :)
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:01:37 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112660560
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 15:59 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Okay, hoelang duurt dat dan?
Volgende dag zeg maar.
En dan is het spannend of de temperatuur hoger blijft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:05:11 #40
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112660673
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:01 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vertel :)
Als de baarmoedermond zachter en open is dan zit je rond de eisprong, het slijm in de vagina is dan ook zo dat als je het tussen 2 vingers hebt en je haalt die vingers uitelkaar, dat je dan draden krijgt zoals bij kaas op een pizza.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112660715
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:05 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als de baarmoedermond zachter en open is dan zit je rond de eisprong, het slijm in de vagina is dan ook zo dat als je het tussen 2 vingers hebt en je haalt die vingers uitelkaar, dat je dan draden krijgt zoals bij kaas op een pizza.
Ik krijg nu honger.
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:08:48 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112660789
Maar goed, conclusie: kalendermethode is zo ongeveer het slechtste advies wat je kunt geven als het om anticonceptie gaat.
Als hulpmiddel bij zwanger worden kan het wel heel handig zijn :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112660890
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 16:08 schreef Leandra het volgende:
Maar goed, conclusie: kalendermethode is zo ongeveer het slechtste advies wat je kunt geven als het om anticonceptie gaat.
Als hulpmiddel bij zwanger worden kan het wel heel handig zijn :Y
Et lijkt me sowieso wel prettig om het een beetje van jezelf te weten als vrouw zijnde.. Ook al is het niet bepaald betrouwbaar.. Toch wel prettig om te weten of de kans erg groot is zegmaar :)
Rustig aan.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 16:42:34 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_112661896
Het vergt nogal wat om het nauwkeurig bij te houden, en als je het niet nauwkeurig bijhoudt kun je het beter niet doen, want dan zijn de gegevens al niet meer betrouwbaar, dus om het voor "zomaar" bij te houden lijkt me vrij lastig.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_112667885
TS doe niet moeilijk en doe het gewoon vijlig, zou tog echt even behoorlijk kut zijn als je zwanger raakt van je eerste keer :*
pi_112668093
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 19:23 schreef like-nath het volgende:
TS doe niet moeilijk en doe het gewoon vijlig, zou tog echt even behoorlijk kut zijn als je zwanger raakt van je eerste keer :*
Dat lijkt me pijnlijk.
  zondag 10 juni 2012 @ 00:15:17 #47
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_112680810
quote:

Als je een regelmatige cyclus hebt, kun je het best doen een paar dagen na de menstruatie, en ook een paar dagen vöór de komende menstruatie.
Het blijft natuurlijk een risico, maar de kans dat je zwanger raakt, mits je een regelmatige cyclus hebt, uiterst klein.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_112683695
Slik gewoon de pil en klaar. Je kan prima zonder condoom seks hebben met je eigen vriend zodra je zeker weet dat jouw vriend geen SOA's heeft. En jij de pil slikt. De kans is echt ontzettend klein dat je dan zwanger wordt, het komt haast niet voor.
  zondag 10 juni 2012 @ 04:10:18 #49
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_112684218
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 12:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kunt u vruchtbaar zijn.... wanneer je vruchtbaar bent hangt van je cyclus af, en niet alleen van de lengte van de cyclus, ook van de indeling van de cyclus.
De folliculaire fase is de fase tussen het begin van de mentruatie en de eisprong, de luteale fase is de fase tussen de eisprong en de volgende menstruatie, de folliculaire fase kan van 7 tot 21 dagen varieren, en de luteale fase varieert van 7 tot 19 dagen.

Een lange folliculaire fase betekent niet automatisch een lange luteale fase, en andersom betekent een korte folliculaire fase ook niet automatisch een korte luteale fase, of kort en lang, of lang en kort, er zijn geen automatische combinaties.
Binnen de cyclus kan het dus zo zijn dat iemand vlak na de menstruatie al vruchtbaar is, maar het kan ook zo zijn dat dat nog weken duurt....

Gezien de leeftijd van TS verwacht ik niet dat haar cyclus al stabiel is, en helemaal niet dat ze weet hoe haar cyclus in elkaar steekt.
Je bent me net voor met dit, wilde hetzelfde typen!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Vis een optie? zondag 10 juni 2012 @ 13:30:37 #50
70532 loveli
N
pi_112690488
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 09:42 schreef eigendunk het volgende:
Jij bent een troll neem ik aan? Zo nee, dan is het de moeite waard om je cyclus nog eens te onderzoeken. Juist in de periode dat jij denkt dat je niet vruchtbaar bent, heb je de meeste kans om zwanger te worden.

On topic: gebruik in ieder geval een condoom.
crap in = crap out
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')