Da's een kwestie van véél te weinig vuinisbakken, die binnen het eerste uur na openening al vol zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:49 schreef junkiexp het volgende:
Goede vraag, eigenlijk zouden ze die kapotte bekers ook retour moeten nemen.
Die bekers worden niet hergebruikt maar apart gehouden en gerecycled (althans, dat mag ik hopen).
Als je er zo over nadenkt is het ook eigenlijk belachelijk dat je lege bekers op de grond gooit op een festival en daarbuiten niet.
Ik doe er zelf aan mee maar toch
Dat, plus dat je toch weet dat het na het festival grondig schoongemaakt wordt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:10 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Da's een kwestie van véél te weinig vuinisbakken, die binnen het eerste uur na openening al vol zitten.
Ik gooi nooit iets op straat, maar als ik bij Utreg in het stadion zit wel alles op de grond. Waarom vraag je je af? Ten eerste omdat er geen vuilnisbakken op de tribunes staan (logisch) en ten tweede omdat de dag na de wedstrijd er een instelling voor verstandelijk gehandicapten de boel schoon maakt. En nee, ik bedoel het niet denigerend! Die mensen vinden het schitterend werk en doen het heel graag. En dat heb ik gelezen in het clubblad.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:30 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat, plus dat je toch weet dat het na het festival grondig schoongemaakt wordt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |