Dit is wat mijn gevoel dus ook zegt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom niet gewoon uit die kast komen? Wie geeft er nou nog wat om tegenwoordig?
Ook tegenwoordig is het niet zo gek om daarmee te wachten tot je self sufficient bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waarom niet gewoon uit die kast komen? Wie geeft er nou nog wat om tegenwoordig?
Lame uitleg in de NRC-quote lichtelijk gewijzigd.quote:Uit het onderzoek blijkt dat de gaydar wordt herkend door [werkt door herkenning van] uiterlijke kenmerken in het gezicht van individuen. Dit is aangetoond door een groot aantal proefpersonen foto’s van gezichten te laten zien, om de stempel ‘homoseksueel’ of ‘heteroseksueel’ te geven. Een foto vijftig milliseconde laten zien bleek lang genoeg om een oordeel te vellen, een oordeel dat in zestig procent van de gevallen juist was.
Ook na het verwijderen van kapsels, make-up, piercings en tatoeages met fotoshop lag deze score zo hoog, en lazen de proefpersonen de seksuele voorkeur van mensen af aan het gezicht. Misschien geen extreem hoog percentage, maar hoog genoeg om het bestaan van de speciale radar voor seksuele voorkeur aan te tonen, zo legt de onderzoeker uit aan The New York Times.
Een heterovriendin van mij ziet het bijvoorbeeld totaal niet, zelfs als ze 2 uur met de betrokken jongen staat te praten. Dat is sowieso lack of gaydar.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:23 schreef Philosocles het volgende:
NRC: De wetenschap achter de aangetoonde ‘gaydar’
[..]
De experimenten hebben een score van rond de zestig procent, dat is statistisch significant. Die circa veertig procent missers kan mensen zonder gaydar weergeven, maar kan ook een 'type gay' representeren dat classificatie trotseert, en die vriendin van jou kan best geregeld dat soort types tegen het lijf lopen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:27 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Een heterovriendin van mij ziet het bijvoorbeeld totaal niet, zelfs als ze 2 uur met de betrokken jongen staat te praten. Dat is sowieso lack of gaydar.
Ik heb een 90% score denk ik. Pure hetero's hebben 0 ben ik bang.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:33 schreef Philosocles het volgende:
[..]
De experimenten hebben een score van rond de zestig procent, dat is statistisch significant. Die circa veertig procent missers kan mensen zonder gaydar weergeven, maar kan ook een 'type gay' representeren dat classificatie trotseert, en die vriendin van jou kan best geregeld dat soort types tegen het lijf lopen.
Hoewel jij impliceert dat jij het wel ziet, dus het eerste geval lijkt me hier iets waarschijnlijker.
Wat bedoel je, dat mensen met een gaydar zelf ergens hoger dan 0 op een of andere biseksualiteitsschaal zitten?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:36 schreef SavageMM het volgende:
[..]
Ik heb een 90% score denk ik. Pure hetero's hebben 0 ben ik bang.
Trolls negeren kun je leren.quote:
I know, maar af en toe wil je gewoon discussieren for the hell of it.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:46 schreef Philosocles het volgende:
[..]
Wat bedoel je, dat mensen met een gaydar zelf ergens hoger dan 0 op een of andere biseksualiteitsschaal zitten?
[..]
Trolls negeren kun je leren.![]()
En een soort van herkenning als je elkaar ziet,quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Het is je manier van doen, niet de kleding die je draagt die je 'weggeeft'...
Ben zelf 100% hetero, maar denk toch een aardige gaydar te hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:51 schreef SavageMM het volgende:
[..]
En een soort van herkenning als je elkaar ziet,
Die 5 tientjes van jou durf ik ook wel in te leggen,quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:54 schreef child_of_the_matrix het volgende:
[..]
Ben zelf 100% hetero, maar denk toch een aardige gaydar te hebben.
Zou er bijvoorbeeld zo een jaarloon op durven wedden dat arjen robben een homo is..Who's with me..?
(niks tegen gays uiteraard..)
De juiste conclusie trekken na vijftig milliseconden naar een foto kijken kun je niet toeschrijven aan het herkennen van 'de manier van doen'.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Daarom halen ze bij die test maar 60%. Kun je nagaan wat het percentage zal zijn als ze die test met live beelden doen..;)... Of is dat ook al eens gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:56 schreef Philosocles het volgende:
[..]
De juiste conclusie trekken na vijftig milliseconden naar een foto kijken kun je niet toeschrijven aan het herkennen van 'de manier van doen'.
briljant!!quote:
Die vraag had ik dus al verwacht, weet niet of een krullend afroachtig kapsel kort en pittig is?quote:
Mijn vraag is dus wat is mijn manier van doen? Want er zijn ook veel gayvrouwen waarbij je nooit zou denken dat ze gay zouden zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 01:49 schreef child_of_the_matrix het volgende:
Die zag ik van de week nog.quote:
Is dat niet een stereotype?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Hmm, soms merk je het gewoon. Lesbiennes die iets 'mannelijks' over zich hebben.
Dat dacht ik ook al, en er zijn ook mannelijke heterovrouwen?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Is dat niet een stereotype?
Je hebt ook hele \vrouwelijke' lesbiennes.
Lmao en een snor hebben?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:12 schreef Cavalinho het volgende:
Het heeft niets te maken met uiterlijk. Er zijn zat supervrouwelijke lesbiennes met lange lokken en manlijke hetero vrouwen die boers lopen en een snor hebben...om maar wat te noemen.
Lesbienne Amber Heard: http://www.actressarchives.com/image/133714/amber-heard
Ik denk niet dat je iets kunt doen om je geaardheid te verbergen.
Zie het zo: het scheelt tekst en uitleg... En je trekt "vanzelf" de "goede" mensen (als in mensen die er niet mee zitten en potentiele partners).
Oh? Ik ken wat nichten die zo bezig zijn met whisful thinking dat ze iedere mooie man homoseksualiteit toedichten. Vaak volkomen onterecht.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:17 schreef Gray het volgende:
Hetero's noemen we wel eens homo, homo's hebben de vergissing nooit gemaakt.
Ik was zelfs beledigd toentertijd. Sta je in een enorme discotheek met 1500 homo's, is er niet eentje die je komt versieren. Zelfs niet die kerel in leren broek met open achterkant.quote:Op zondag 10 juni 2012 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh? Ik ken wat nichten die zo bezig zijn met whisful thinking dat ze iedere mooie man homoseksualiteit toedichten. Vaak volkomen onterecht.
Geaardheidloos? Daar zul je misschien een deel van je antwoord hebben. Je kleedt je misschien niet expliciet gay, maar ook niet expliciet hetero. Voor veel mensen zou dat al genoeg kunnen zijn (en het klopt dus ook).quote:Mijn vraag is dus; What the fuck is dit voor een gaydar? Waarbij ik niet meer ''geaardheidloos'' over straat kan lopen. En hoe kun je zien of iemand gay is? Ookal lijkt het me raar dat je dat kunt zien.
Iemand die hier meer verstand van heeft?
Ja, want als je het niet in een hokje kan plaatsen, dan plaats je het in het ene hokje en zeg je dat het in het andere hokje wil.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Geaardheidloos? Daar zul je misschien een deel van je antwoord hebben. Je kleedt je misschien niet expliciet gay, maar ook niet expliciet hetero. Voor veel mensen zou dat al genoeg kunnen zijn (en het klopt dus ook).
Dan had het gewoon toen kort moeten knippenquote:Op zondag 10 juni 2012 22:47 schreef Cavalinho het volgende:
Kan te maken hebben met een soort van opluchting. Niet meer anders voordoen. Misschien heb ze altijd al kort haar gewild. Ik snap toch al niet wat sommige mannen tegen kort haar hebben bij vrouwen. Kan heel sexy zijn zo'n blote nek en leuke oortjes zichtbaar.
http://siyanor.com/photo/Halle-Berry-201113690.jpg
Dat zijn dan misschien de lesbiennes waaraan je het minder snel opmerkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:10 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Is dat niet een stereotype?
Je hebt ook hele \vrouwelijke' lesbiennes.
Ander verhaal, maar ook een probleem?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef hlmllp het volgende:
Je bent lesbie en mensen zien dat.
Wat is het probleem?
Als mensen denken dat je lesbie bent, terwijl dit juist niet zo is dan is het een ander verhaal.
Dat is ook vervelend ja, hebben mensen mij ook wel eens gevraagd.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:32 schreef hlmllp het volgende:
Je bent lesbie en mensen zien dat.
Wat is het probleem?
Als mensen denken dat je lesbie bent, terwijl dit juist niet zo is dan is het een ander verhaal.
Waarom vervelend? Want 'het doet er toch niet toe'?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ook vervelend ja, hebben mensen mij ook wel eens gevraagd.
Vanwaar deze opmerking? Heb ik daar wat over gezegd?quote:Op maandag 11 juni 2012 13:47 schreef Seven. het volgende:
[..]
Waarom vervelend? Want 'het doet er toch niet toe'?
Omdat mensen alleen maar zeggen dat het er niets toe doet, dat is gewoon niet zo, zoals jij al zegt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:59 schreef Seven. het volgende:
Het is gewoon een vraag? Over het algemeen wordt gezegd dat 'het er niet toe doet'. En sommige mensen hier trekken zelfs de conclusie dat TS dan maar uit de kast moet komen. Dus ik vraag me af in welke mate mensen (jij) het vervelend zouden vinden als men vraagt of je lesbisch of homo bent.
Volgens mij doet het er voor de meeste mensen namelijk wel toe. Maar niks persoonlijks, of zo.
Ja, ik ben vooral van de unisex kleding inderdaad, maar dat kunnen heteroseksuele vrouwen net zo goed ook. Ik schaam me overigens niet om gay te zijn, maar het hoeft voor mij ook weer niet in de spotlight te staan.quote:Op zondag 10 juni 2012 13:07 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Geaardheidloos? Daar zul je misschien een deel van je antwoord hebben. Je kleedt je misschien niet expliciet gay, maar ook niet expliciet hetero. Voor veel mensen zou dat al genoeg kunnen zijn (en het klopt dus ook).
Ik moest lachen omdat ik niet echt een verband zie tussen gay zijn en een snor hebben. Je hebt het of je hebt het nietquote:Op zondag 10 juni 2012 22:47 schreef Cavalinho het volgende:
Kan te maken hebben met een soort van opluchting. Niet meer anders voordoen. Misschien heb ze altijd al kort haar gewild. Ik snap toch al niet wat sommige mannen tegen kort haar hebben bij vrouwen. Kan heel sexy zijn zo'n blote nek en leuke oortjes zichtbaar.
http://siyanor.com/photo/Halle-Berry-201113690.jpg
Wat de snor betreft, kwestion, waarom denk je dat er producten bestaan om snorretjes bij vrouwen te verwijderen?
http://www.proud2bme.nl/Beautyblog/Help,_ik_heb_een_snor!
[ afbeelding ]
Dat jij ze niet ziet, betekent niet dat ze niet bestaan, waarschijnlijk ga je niet met getinte vrouwen om. Donker haar zie je meer dan blond. Of ze waxen/epileren gewoon.
Ik snap niet waarom het iets is om je reet eraf te lachen.
Maar goed, ik heb misschien het voordeel als (herkenbare) homo dat vrouwen snel geheimpjes delen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Signature
Vind het jammer dat er niet meer unisexkleding bestaat, en ik ben en man en hetero voor zover ik weet. Maar zoals je zelf aangeeft zien we al steeds meer vrouwen oorspronkelijk mannelijke kleding dragen.quote:Op maandag 11 juni 2012 14:08 schreef Kwestion het volgende:
[..]
Ja, ik ben vooral van de unisex kleding inderdaad, maar dat kunnen heteroseksuele vrouwen net zo goed ook. Ik schaam me overigens niet om gay te zijn, maar het hoeft voor mij ook weer niet in de spotlight te staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |