Ja, die was echt eng goed erinquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:22 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dronken op FOK! heb ik dus nooit gedaan, maar flipsels had de mooiste berichten dan ja
Hoezo nou weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef screwloose het volgende:
Ik voel weer een TR aankomen. Ow nee kan niet want fb is gesloten
Hebben ze gewoon de FB dicht gegooidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:23 schreef screwloose het volgende:
Ik voel weer een TR aankomen. Ow nee kan niet want fb is gesloten
Omdat jij met je rebelse hoofd gewoon weer een TT hebt geplaatst!quote:
Ik vind dat hinderlijk wanneer mensen moeilijk gaan posten omdat ze dronken zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik maak nooit spelfouten, ook niet als ik extreem dronken ben
Het gaat me ook niet om de spelfouten maar meer om de mensen die ik whatsapp en vooral wat ik ze whatsappquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef kingtoppie het volgende:
Ik maak nooit spelfouten, ook niet als ik extreem dronken ben
Nee joh volledig terecht. Al dat gehuil om niksquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben ze gewoon de FB dicht gegooid![]()
Het wordt steeds gekker op FOK!
Ja sinds wanneer mag dat niet dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Omdat jij met je rebelse hoofd gewoon weer een TT hebt geplaatst!
Schobbejak!
Als mijn vooroordelen een beetje kloppen... Dan ehh,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat me ook niet om de spelfouten maar meer om de mensen die ik whatsapp en vooral wat ik ze whatsapp
Van mij mag alles hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja sinds wanneer mag dat niet dan?
Ik snap je nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als mijn vooroordelen een beetje kloppen... Dan ehh,Achja
Ja maar die gast begon al meteen te janken in fb dat ik een tt hadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:25 schreef screwloose het volgende:
[..]
Van mij mag alles hoor.
Er is ooit een sarcastische opmerking in fb geplaatst dat het vanaf nu niet meer mag. Er zijn mensen die dat als de regel opvatten
Jonge je hebt het juist goed gedaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar die gast begon al meteen te janken in fb dat ik een tt had
Toen noemde ik hem een pisvlek en 2 seconden later was dat topic dicht
Moet je eens onder invloed van xtc een smsje versturen naar iemandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:27 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel eens gehad dat ik gewoon erg moe was, in combinatie met drank. En gewoon te lui werd om tikfouten eruit te halen.Maar dan zag ik wel dat het fout was.
''vooral wat ik ze whatsapp''quote:
Ghehe mjah dat is me idd ook al wel eens gebeurdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:28 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
''vooral wat ik ze whatsapp''
Jou ''kennende'' (Ken je niet zo goed maargoed, daarom ''vooroordelen'') staan er best ''intieme'' dingen in denk ik.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Huppel
http://www.dichtbij.nl/za(...)obielen-te-leen.aspx
Ahhh yeaaaaah
Van de week maar even langs gaanquote:
quote:
Er staat ook niks in over bewijs dat je slecht ter been bentquote:Er zijn een paar spelregels. Voor het lenen van een scootmobiel geldt een eenmalige bijdrage van 50 euro. Ter vergelijking: de eigen bijdrage voor een eigen scootmobiel kan veel hoger zijn. Daarnaast moeten gebruikers ook eerst laten zien dat ze kunnen rijden in een scootmobiel voor ze er mee de weg op gaan. Deze rijvaardigheidsproef wordt aangeboden door Ergotherapie aan de Zaan. Daarnaast moeten gebruikers WA verzekerd zijn.
Ik heb een keer met mijn ex gehad toen we samenwoonde en ik coke wilde bestellen dat ik het smsje naar haar moeder stuurde ipv die dealerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is dat een keer fout gegaan , Martin had een nogal pikant berichtje wat aan mij bedoeld was per ongeluk naar een vriendin van hem gestuurd en truthola hield haar mond niet en iedereen viel hem daarover lastig
Mjah bij mij gaat het dus regelmatig misquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef formerjellybean het volgende:
Bij mij is dat een keer fout gegaan , Martin had een nogal pikant berichtje wat aan mij bedoeld was per ongeluk naar een vriendin van hem gestuurd en truthola hield haar mond niet en iedereen viel hem daarover lastig
Ik kan mij sowieso als een gehandicapte gedragenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Er staat ook niks in over bewijs dat je slecht ter been bent
Oe, even jou appen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:32 schreef charmed_angel het volgende:
Als ik aangeschoten ben dan app ik de eerste 2-3 personen die bovenin mijn whatsapp staan
Oscar waardig jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik kan mij sowieso als een gehandicapte gedragen
Die vrouwen vragen zich nu nog af of ik al dood ben of niet denk ikquote:
Ghehehe, lekker subtiel ook van hemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef formerjellybean het volgende:
Nou zijn berichtje aan mij was dat of ik zin had om hem te pijpen , en dat is dus eigenlijk toen rondgegaan![]()
Moet welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Die vrouwen vragen zich nu nog af of ik al dood ben of niet denk ik
Hoe had jij het gevraagd?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehehe, lekker subtiel ook van hem
1. Datedingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
1. Snarf
2. Intronic
3. Ook_gek
Die staan nu boven aan. Maar ik ben al bijna nuchter
Ligt eraan hoeveel drank er in mijn systeem zitquote:
Jouw foon doet het nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Niemand stuurt mij whatsapp berichten tegenwoordig
Als me broertje boven aan staat en hij is dronken ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
1. Dateding
2. Ezechielk
3. Broertje
Hihi
Ja die doet het wel nogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw foon doet het niet![]()
Doet je WA het ook niet? Dat gaat toch via WiFi ook?
Mijn broertje is geniaal als hij dronken is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als me broertje boven aan staat en hij is dronken ookdat is dan echt hilarisch
Ik heb je nummer niet dus ik kan je niet lastig vallenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:35 schreef stevenmac26 het volgende:
Niemand stuurt mij whatsapp berichten tegenwoordig
Oh dan kan je geappt wordenquote:
oh ohquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet dus ik kan je niet lastig vallen
Vanavond nietquote:
Zal ik ff een groepsgesprek startenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb je nummer niet dus ik kan je niet lastig vallen
Mjah, had ik ook vroeger. Tot ik ontdekte hoe leuk meets kunnen zijn en dat er stiekem best wel leuke FOK!kers zijnquote:
Het kan niet elk weekend feest zijnquote:
Ach...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het kan niet elk weekend feest zijn
Ik ben wel retentraag met reagerenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik ff een groepsgesprek starten
Ik ga naar het wapen van Wormerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef formerjellybean het volgende:
Morgen naar de kroeg voetbal kijken
Wij hebben hier geen geschikte spiegel om een foto voor te makenquote:
Ghehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ben wel retentraag met reageren
Nee met voetbal is het altijd wel drukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Is het daar niet altijd superrustig ??
Ze stuurt al de hele tijd naaktfoto'squote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Mjah maar als ik groep start dan heb jij CA dr nummer, dat doe ik niet zonder toestemming
Ja naar Intronic en die stuurt ze gewoon door!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ze stuurt al de hele tijd naaktfoto's
Ik zei toch dat ik ze hadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:41 schreef twi het volgende:
[..]
Poeh, poeh. Eindelijk de beloofde rondingen
En ik gebruik nog steeds mijn grote fantasiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja naar Intronic en die stuurt ze gewoon door!!
Zoals het hoort, dat wel!
Dat was een WKquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
De Ek 2 jaar terug was hardstikke gezellig in de toen nog Rode Dop
Dat was het wk maar maakt niet uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef formerjellybean het volgende:
De Ek 2 jaar terug was hardstikke gezellig in de toen nog Rode Dop
Fantasie kan geweldig zijn jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En ik gebruik nog steeds mijn grote fantasie
Avonden vol met plezier met die van mijquote:
Ik geloof je ook nogquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Avonden vol met plezier met die van mij
Ik voel mij ook nooit eenzaam omdat ik 2 sokpoppen heb waarmee ik praat
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik ff een groepsgesprek starten
Ja ik een exquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een Dateding op de whatsapp die de hele tijd tegen mij praat
Wat houdt dat in? Terugpraten? Of steeds een gesprek beginnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:45 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een Dateding op de whatsapp die de hele tijd tegen mij praat
Sextingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat houdt dat in? Terugpraten? Of steeds een gesprek beginnen?
Wat stuur je terug dan?quote:
Die foto had je toch ook al gezien? Toen begon er nog iemand over de kraan!quote:
Ja.. Dat gaat altijd nergens over (Bij mij in ieder geval, ligt misschien aan mij)quote:
Ghehe, neuh.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat stuur je terug dan?
Ohhh ja stop je whatsapp penis in mij, ik ben zo e-nat?
Dat was bij c_a, want ik begon over de kraanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die foto had je toch ook al gezien? Toen begon er nog iemand over de kraan!
De gesprekken hoeven toch niet altijd ergens over te gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja.. Dat gaat altijd nergens over (Bij mij in ieder geval, ligt misschien aan mij)
Ja, en Samzz vroeg het toch ook aan CAquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dat was c_a, want ik begon over de kraan
Nouja... Het leverd ook niks op verder in het echt. Beetje verveling wegwerken is het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De gesprekken hoeven toch niet altijd ergens over te gaan
Ik ben niet eens meer bereikbaar omdat ik voor zowel in als uitkomende gesprekken geblokkeerd ben, heb alleen nog maar wifi op dat dingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had what's app maar heb het er afgegooid,want ik gebruik het niet. Ik wil trouwens ook niet overal steeds bereikbaar zijn en hij trouwens ook niet , we zijn allebei soort mensen die af en toe mensen even beu zijn en even denken ik wil met niemand geen contact.
Zoiets als what's app zou me dus ontzettend storen.
Whatsapp is gewoon een veredelde smsdienst.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik had what's app maar heb het er afgegooid,want ik gebruik het niet. Ik wil trouwens ook niet overal steeds bereikbaar zijn en hij trouwens ook niet , we zijn allebei soort mensen die af en toe mensen even beu zijn en even denken ik wil met niemand geen contact.
Zoiets als what's app zou me dus ontzettend storen.
Je maakt je spiegel goed schoonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
JaMaar morgen even leuk riempje shoppen en pumps
![]()
[ afbeelding ]
Oh levert het niks op?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nouja... Het leverd ook niks op verder in het echt. Beetje verveling wegwerken is het.
Ist zo? Vaste fuck-buddy ofzo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh levert het niks op?
Bij mij wel hoor
Nee, Dateding. Pril, nieuw, leuk, geilquote:
Elke dag lees ik weer bij jou dat je gaat schoonmaken enzoquote:
Okoi..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, Dateding. Pril, nieuw, leuk, geil
Mjah soms kan het wel lastig zijn maar als ik echt niet gestoord wil worden dan zet ik mn foon gewoon uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:53 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik hou ook al niet te veel van sms-en en ik wil niet altijd voor iedereen bereikbaar zijn. Ik zou gek worden als ik steeds allerlei berichtjes op mijn telefoon kreeg.
Lekker europshopper halve liters halen voor 2euro per blikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ga je even naar de avondsuper en haal je wat halve liters
Drink je mee?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan ga je even naar de avondsuper en haal je wat halve liters
zet het op twitterquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wil zondag naar dateding![]()
Even al mijn charmes in de strijd gooien om dat voor elkaar te krijgen
Je gaat seks hebben dus?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Elke dag lees ik weer bij jou dat je gaat schoonmaken enzo
Je hoeft alleen te vragen: ''Vind je het leuk als ik zondag langskom?''quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat is op zich niet de insteekquote:
Mjah dat is het probleem dus ook niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je hoeft alleen te vragen: ''Vind je het leuk als ik zondag langskom?''
Hij ging toch GoT kijkenquote:
Maar niet zo hoog als de mijne tochquote:
Ik kan altijd tijd maken..? Ik snap het niet zo goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah dat is het probleem dus ook niet!
Volle agenda's gooien roet in het eten
nee joh gekkiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar niet zo hoog als de mijne toch![]()
Slaap lekker chick![]()
Ik ga ook plat
Late reactie, maar het staat je goed. Zowel het jurkje als de rondingen uiteraard, maar ik bedoelde eigenlijk het eerste.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei toch dat ik ze had.
Correctie; heb.
Rip neefje en nichtjequote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb ook een volle agenda
Maandag uwv Alkmaar
Dinsdag Amersfoort
Woensdag Amsterdam
Donderdag Amsterdam
Vrijdag t/m zondag Heerhugowaard oppassen op nichtje en neefje
Denk eerder Rip stevenquote:
Ligt er maar net aan wat er in de agenda staat he. Een concert waar hij 70 euro voor heeft betaald vind ik bijvoorbeeld niet iets wat hij moet afzeggen voor mij.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik kan altijd tijd maken..? Ik snap het niet zo goed.
Ze zijn erger dan jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |