Pics van je buik?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan weet je ook niet hoe bruin mijn buik is
quote:
Ja toch niet danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
nou he... tis net of ik sociaal leven heb
Ik doe beidenquote:
hihi kaneel, ouwe snoepert!quote:
Wat is er in deze gast zijn reet gekropen en heeft hem gebeten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:38 schreef DigitalGirl het volgende:
[SC Versieren moeilijk of niet #504] Dronken vrouwen zijn goed
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is er in deze gast zijn reet gekropen en heeft hem gebeten?
Is het ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat dit een Steven TT was
Buikjes zijn het mooiste deel aan de vrouw. Ja toch?quote:
Is dat een ja?quote:
Loka! Lekker ding van me.quote:
Thanx brah.quote:
Geen idee, zo is hij al een halfjaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is er in deze gast zijn reet gekropen en heeft hem gebeten?
piequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Snarf ik zou zeggen cake, maar het zijn maar 3 letters
das goed, ander woord ervoor van 3 letters!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
quote:
Piequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
Spuit 11quote:
Smoesjesquote:
Ja dat wilde ik net zeggenquote:
Wat is je wordfeud nick?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef marbasnarf het volgende:
en ik heb ook wordfeud, maar weet niet hoe ik vriendjes moet uitnodigen
en een fufuzela-app... zwaar irritant
ook mooi land hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net zeggen
Ik vind dat echt een mooi volkslied
Ow als snarfje deze gaat raden dan is ze een heldin
Ja? Ben je er geweest? Het zou echt nooit in me op komen om daar een vakantie te boekenquote:
yup, moscow, st. petersburg en kazan gehad, echt topquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja? Ben je er geweest? Het zou echt nooit in me op komen om daar een vakantie te boeken
ik wete wat t is... maar niet t engels woord... tis een bullseye (van darten) maar dan maar 4 lettersquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat wilde ik net zeggen
Ik vind dat echt een mooi volkslied
Ow als snarfje deze gaat raden dan is ze een heldin
Ik ga je even uitnodigenquote:
ghehe tis gewoon "dart"quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wete wat t is... maar niet t engels woord... tis een bullseye (van darten) maar dan maar 4 letters
Geboekt omdat je het tof vond? Of heb je daar roots?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef Intronic het volgende:
[..]
yup, moscow, st. petersburg en kazan gehad, echt top
komen ook niet zoveel mensen vanuit NLquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben er nog nooit geweest
Het is daar toch ook koud?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:48 schreef Intronic het volgende:
[..]
komen ook niet zoveel mensen vanuit NL
vader van vriend van mij heeft daar veel contacten en werk, en we konden 3 weken met kennissen op pad, dus ik dacht waarom nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:48 schreef screwloose het volgende:
[..]
Geboekt omdat je het tof vond? Of heb je daar roots?
mijn tekeing is beetje onduidelijk (mn vinger is te dik denk ik) plaatje te klein... maar denk dat je t wel kan radenquote:
Het is altijd hetzelfde in mijn immer saaie levenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Loka! Lekker ding van me.
Hoe is het?
haha vet man! Misschien moet ik er ook gewoon eens heen gaan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:49 schreef Intronic het volgende:
[..]
vader van vriend van mij heeft daar veel contacten en werk, en we konden 3 weken met kennissen op pad, dus ik dacht waarom niet
owquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef Intronic het volgende:
[..]
landklimaat... dus hete zomers koude winters, toen ik er was gemiddeld 35 graden in augustus
Het lijkt op een penisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn tekeing is beetje onduidelijk (mn vinger is te dik denk ik) plaatje te klein... maar denk dat je t wel kan raden
china lijkt me ook tof, hou wel van landen waar niet iedereen standaard heen gaat, volgende plek is eerst japan sowiesoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef screwloose het volgende:
[..]
haha vet man! Misschien moet ik er ook gewoon eens heen gaan.
Ben wel vorig jaar in China geweest. Was ook heel vet, ookal zou je dat niet direct verwachten
maakt niet uit, je bent blondquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owIk dacht dat het daar altijd koud was
ja dat vind ik ook toen ik klaar was, daarom dat ding links in de hoek getekendquote:
Vrouwen met dikke vingers.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn tekeing is beetje onduidelijk (mn vinger is te dik denk ik) plaatje te klein... maar denk dat je t wel kan raden
Boh, dat klinkt vet!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is altijd hetzelfde in mijn immer saaie leven
Zondag naar the Lord of the Rings Live door het Rotterdams Philharmonisch orkest
Da's de film met live gespeelde muziek en een paar koren enzo, deel 2
Wel 70 euro armer helaas.
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook toen ik klaar was, daarom dat ding links in de hoek getekendals hint
Ja dat was ons eerste plan maar toen klapte fukishima dus hebben we een andere bestemming gekozenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:51 schreef Intronic het volgende:
[..]
china lijkt me ook tof, hou wel van landen waar niet iedereen standaard heen gaat, volgende plek is eerst japan sowieso
cake is van mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef charmed_angel het volgende:
okquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
betere zomer gehad dan laatste 10 jaar hier
Ok dan neem ik wel taartquote:
ja klopt beetje matig nu, noord korea ook nog op de lijst maar duurt lang met regelen.. en wil wel met een groep daar heenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:54 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ja dat was ons eerste plan maar toen klapte fukishima dus hebben we een andere bestemming gekozen
Is inderdaad wel veel teveel geld, het kon ook voor 35 maar dan had je kutstoelenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Boh, dat klinkt vet!
Ik heb wel op youtube de muziek gespeeld door koren gezien. Prachtig. Ook de soundtrack van alle 3 de films heb ik liggen.
70 euro is wel veel, ik twijfelde al of ik 35 euro wilde betalen voor De Seizoenen door Amsterdams orkest (dacht ik).
Wanneer ga je weer naar Newbie toe?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok
ik neem nog wel een wijntje zo
[..]
Ok dan neem ik wel taart
Moest jij niet het hele speelschema uit je hoofd leren van CA?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
wist niet eens dat er voetbal was trouwens
Snarfjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
wist niet eens dat er voetbal was trouwens
Jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moest jij niet het hele speelschema uit je hoofd leren van CA?
alleen NLquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarfje
Je zou het schema toch uit je hoofd leren
Heb je al iets leuks voor hem gekocht?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Is inderdaad wel veel teveel geld, het kon ook voor 35 maar dan had je kutstoelen
Met zijn verjaardag, ik ga hem wel echt missen deze week, 13 dagen is veel te lang. Maar ik kan dan wel 3 dagen blijven
Waarom las ik "sperma" ipv Snarfje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Snarfje
Je zou het schema toch uit je hoofd leren
Spanje! Engeland!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen NL(andere wedstrijden zijn toch geen feestje oid voor georganiseerd)
En toch gaan CA en ik er volgende week een feestje van maken hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen NL(andere wedstrijden zijn toch geen feestje oid voor georganiseerd)
Ik vind dat Snarfje gewoon die demo moet afzeggen, en met ons mee moet gaan vrijdagavondquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En toch gaan CA en ik er volgende week een feestje van maken hoor![]()
Kom je ook?
vind t al triest zat dak met NL zowat alleen zit.. ga ik echt niet meer eenzame voetbal momenten creeerenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spanje! Engeland!
WHOEHEEEEEEEEEEE 1-0
Twee dingen zelfs, ik vind dat mijn cadeauzoekacties redelijk gelukt zijn, het is in elk geval wel origineelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je al iets leuks voor hem gekocht?
Je staat te lang droogquote:[..]
Waarom las ik "sperma" ipv Snarfje?
denk niet dak die demo kan afzeggen.... zit in t demoteam (met 2 honden) en ze hebben bijna niemandquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind dat Snarfje gewoon die demo moet afzeggen, en met ons mee moet gaan vrijdagavond
Wijffie toch, Ik ben in staat om Roy af te zeggen zodat ik jou gezelschap kan komen houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t al triest zat dak met NL zowat alleen zit.. ga ik echt niet meer eenzame voetbal momenten creeeren
Zullen wij dan maar met z'n tweeën andere dingen gaan doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
vind t al triest zat dak met NL zowat alleen zit.. ga ik echt niet meer eenzame voetbal momenten creeeren
Ik zit nu ook alleen voetbal te kijkenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Kom dan hier heen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
Ik hoor het dan volgende week wel. Newb komt vast even langsparaderen hier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee dingen zelfs, ik vind dat mijn cadeauzoekacties redelijk gelukt zijn, het is in elk geval wel origineel
[..]
Je staat te lang droog
ja wat dacht je ervan dat jij met een appel op je hoofd in mn tuin gaat staan, dan probveer ik met een mes die appel te raken!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:02 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Zullen wij dan maar met z'n tweeën andere dingen gaan doen?
is rob int buitenland...??quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zit nu ook alleen voetbal te kijken
Lekker rustig ook wel
Ghehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
Het voetbal boeit me eigenlijk niet zoveelmij gaat het om het zuipen tijdens de wedstrijd
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja wat dacht je ervan dat jij met een appel op je hoofd in mn tuin gaat staan, dan probveer ik met een mes die appel te raken!
Ja dat doe ik nu ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef AppelCake het volgende:
Het voetbal boeit me eigenlijk niet zoveelmij gaat het om het zuipen tijdens de wedstrijd
jammerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:01 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk niet dak die demo kan afzeggen.... zit in t demoteam (met 2 honden) en ze hebben bijna niemand
Dat ook!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Ik vind de sfeer gewoon geweldig altijd
Whahahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja wat dacht je ervan dat jij met een appel op je hoofd in mn tuin gaat staan, dan probveer ik met een mes die appel te raken!
Sluit je wel de honden op? Hou niet zo van die beesten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat zei je nu.. spanje engeland en rob kijkt niet??quote:
Hij vindt Kyra dr shirt wel leuk?quote:
die hou ik zoiezo uit de buurt van messen...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Sluit je wel de honden op? Hou niet zo van die beesten.
Dat speelschema zit er echt gewoon totaal niet in bij jou hequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat zei je nu.. spanje engeland en rob kijkt niet??
Als jij, Huppel. Als jij.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij vindt Kyra dr shirt wel leuk?![]()
En is het een compliment of niet als hij zegt dat ik net zo gek ben als jou?
geen complimentquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!!quote:
Oh mooi!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen complimentrob irriteert zich soms als miran en ik gek bezig zijn ghehe (hij vond ons hippie filmpje ook niet mooi)
wete je.. ik vind t gezellig, mensen en feestje enzo... maar heb echt nul verstand ervan... weet niet eens wie er opgesteld staanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat speelschema zit er echt gewoon totaal niet in bij jou he
Volgens mijn tv is het nog steeds 1-0 hoorquote:
Waarom hebben ze wel eens met messen gespeeeld?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die hou ik zoiezo uit de buurt van messen...
Prachtig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wete je.. ik vind t gezellig, mensen en feestje enzo... maar heb echt nul verstand ervan... weet niet eens wie er opgesteld staan
Nee Rusland - Tsjechie nuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
wat zei je nu.. spanje engeland en rob kijkt niet??
heb wel meegekregen dat huntelaar goed scoort, maar dat van persie is opgesteldquote:
Ja hij vond het grappigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
oh ghehehe t lijkt er niet eens op...quote:
Mjah vriendjespolitiek ten topquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb wel meegekregen dat huntelaar goed scoort, maar dat van persie is opgesteld
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oh ghehehe t lijkt er niet eens op...
Wij hebben digitale tvquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mijn tv is het nog steeds 1-0 hoor
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben digitale tv![]()
Dus het is nu 2-0 hier
Dat is onjuistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb wel meegekregen dat huntelaar goed scoort, maar dat van persie is opgesteld
Oh, maar ik heb ook digitale tv!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben digitale tv![]()
Dus het is nu 2-0 hier
Ik vergeet de ezelsbruggetjes juist altijdquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Okay!!
Is daar een ezelsbruggetje voor? Want die doe ik dus gewoon altijd fout
Ghehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:09 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vergeet de ezelsbruggetjes juist altijd
Geen idee, maar toen Intronic het zei nog niet iigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan is het nu bij jou toch ook 2-0
2-0, huppel. Je digitale TV is traagquote:
Ik ben ook traag dus dat past wel bij elkaarquote:
"dan " gebruik je altijd bij een vergelijking ( ik ben groter dan jij)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Waarom is het dan als jij en niet als jou?
nu welquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen Intronic het zei nog niet iig
Intronic heeft analoge tv johquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee, maar toen Intronic het zei nog niet iig
Het verschil tussen als en dan weet ik.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"dan " gebruik je altijd bij een vergelijking ( ik ben groter dan jij)
als jou bestaat niet....
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook traag dus dat past wel bij elkaar
Ik heb 3 maal een herhaling van de laatste goal gezienquote:
tadpole!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
snarf wat heb je nou weer getekend? Het lijkt wel een zaadje
het is ook altijd ik .. nooit mij (maar ikz eg eigenlijk altijd "mij" maar was fout)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het verschil tussen als en dan weet ik.
Ik weet gewoon nooit of het als ik of als mij is. Of dan ik of dan mij
je had gewoon een groter scherm nodig om beetje scherp te kunnen stellen, zatlop ghehequote:
Overduidelijk showerquote:
Een zaadje wat zwemtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Uhm hoe kom je er eigenlijk bij dat het eruit ziet als zaad?
Hebben alle spanjaarden zulk raar zaad?quote:
wine!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:17 schreef charmed_angel het volgende:
Whehehehe
Mijn tekening is wel toepasselijk
Whahahahahaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben alle spanjaarden zulk raar zaad?
Misschien na 3 flessen wijn wel jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whahahahahahet lijkt er toch op
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
[ afbeelding ]
Ik lig helemaal in een deuk hier in me eentje op de bank
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hihi
[ afbeelding ]
Ik lig helemaal in een deuk hier in me eentje op de bank
CA doe eens een screen!!quote:
Ik begin te denken dat Rob behoorlijk misvormt is in het kruisgebied!quote:
ja om te tekenen dat t een man isquote:
nee echt kijk maar!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat Rob behoorlijk misvormt is in het kruisgebied!
Ja ik wacht rustig af, en snap er niks vanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja om te tekenen dat t een man is
maar heb weer gegumd.. duurt wel tijdje voor echte tekening er staat ghehe
Hij doet het niet bij mijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef charmed_angel het volgende:
[ [IMG]http://i.imgur.com/vlfCm.jpg]afbeelding ]
Hmm deo kan niet.quote:
maar dat is twel...! maar dan eh.. andere beschrihvingquote:
Ik zit me rot te verzinnenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar dat is twel...! maar dan eh.. andere beschrihving
Een douchekop natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die hiernboven is deo. Maar wat was dat zaadje nou?
Showerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die hiernboven is deo. Maar wat was dat zaadje nou?
HET IS AXE!!!quote:
hm... misschien heb ik t woord verkeerd begrepenquote:
DAT ZEI IK AL!quote:
Axe is merknaam ja. Als je een bijl had getekendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:29 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hm... misschien heb ik t woord verkeerd begrepen.. tis een merk
Ik ben nuchter, er is alleen wijn in huis maar daar kan ik beter vanaf blijvenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 seconden eerder
Ik ben niet zo snel... wijn enzo..
alleen wijn... in wleke staat heb jij boodschappen gedaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nuchter, er is alleen wijn in huis maar daar kan ik beter vanaf blijven
ik denk zaad...!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:32 schreef charmed_angel het volgende:
Mijn tekening slaat nergens op snarf
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik denk zaad...!
nee tis een doolhof denk ik>.. ff kijken met letters
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alleen wijn... in wleke staat heb jij boodschappen gedaan![]()
brood -- niet nodig
wc papier -- waarom zou je
wijn -- belangrijk!!
Doolhof is maze jaquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
oh god... heb zon mooie tekenopdracht... jammer dak niet zo gedetailleerd kan tekenen.. anders had ik een een geil wijf naast getekend..,
Brad pitt?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
oh god... heb zon mooie tekenopdracht... jammer dak niet zo gedetailleerd kan tekenen.. anders had ik een een geil wijf naast getekend..,
Ik heb Cameron Diaz voor je getekend!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:34 schreef marbasnarf het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Cameron Diaz voor je getekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ik heb Cameron Diaz voor je getekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
WAT EEN HELD!![]()
"Leuk dat je stevig in je schoenen staat maar ze stinken wel zeg."
[..]
Ik heb Cameron Diaz voor je getekend!ieuw zoveel schaamhaar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Lekkerquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lekker
Moet ik ook nog steeds doen
Ik had morgen een voetbaltoernooi... maar me lies doet nog au
Nee ga morgen even met Jacq mee naar de stad. Ze wilt even shoppen voor haar foute outfitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]tja.. dan volgens seizoen pas weer.. of ga je wel kijken en aanmoedigen enzo?
tja geen ideequote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kan amper m'n armen omhoog houden.. Waarom wilde ik zo nodig wat aan mezelf doen?
ik ga ook fitnesse....das handiger dan die verplichte lestijden met groepsles wil/moet gewoon cardio doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja geen idee
Ik ga het merken volgende weekWant ik moet echt aan de bak
Ik zal er eind van de maand wel een stuk beter uitzien denk ik, ik kan onbeperkt wanneer ik wil/kanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
tja geen idee
Ik ga het merken volgende weekWant ik moet echt aan de bak
Jah das echt klote, wilde eerst ander abo, maar dan kon ik alleen tussen 09:00 en 17:00, daar heb ik met mijn baan geen klote aan natuurlijk..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga ook fitnesse....das handiger dan die verplichte lestijden met groepsles wil/moet gewoon cardio doen
Ik ben ook van plan om, om de dag 10 km te gaan lopenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:58 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik ga ook fitnesse....das handiger dan die verplichte lestijden met groepsles wil/moet gewoon cardio doen
ik merk er weinig van... loop elke dag een flink srtuk... maar tis denk ik ook net wat je lijf gewend is... ik val van hardlopen heel snel af (omdat dat me moeite kost) als ik dat eenmaal kan zal t minder snel gaanquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben ook van plan om, om de dag 10 km te gaan lopenIk merk gewoon dat je daar van afvalt
Doe nou eens positiefquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:01 schreef Myraela het volgende:
Eind van de maand? Ik zou in iets langere termijnen denken.
Heeft niets met positief of negatief te maken. Gewoon realistisch.quote:
Ik hoef ook niet speciaal breder te worden..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heeft niets met positief of negatief te maken. Gewoon realistisch.Ik val in een maand geen 15 kilo af. Jij bent na een maand niet ineens een stuk breder.
Het was niet de bedoeling deze fles wijn te nuttigenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]![]()
Ik heb hier nog 2 kratten bier staan!
Wat wil je er dan "beter uitzien"? Groeien?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet speciaal breder te worden..
En er zijn hulpmiddelen voor, en dan bedoel ik geen steroiden shit etc..
sorry ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat wil je er dan "beter uitzien"? Groeien?
whehequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
sorry daar moest ik om lachen, ransquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
sorry ik moest lachen
Nu zit er wijn op mijn beeldscherm
whehe ik be het nu aan het wegpoetsenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:11 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
sorry daar moest ik om lachen, rans
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het was niet de bedoeling deze fles wijn te nuttigen
Ik moet morgen winkelen met een vriendinnetje, dus ik moet er vroeg uitquote:
Zeg dan eens iets inhoudelijks. Wat is je doel, hoe ga je het bereiken. Dat maakt een gesprek een heel stuk beter dan overal slap overheen lullen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]![]()
Laat maar. Met jou valt echt niet te praten soms..
Buikje weg, betere conditie, en er gewoon gezonder uitzien..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zeg dan eens iets inhoudelijks. Wat is je doel, hoe ga je het bereiken. Dat maakt een gesprek een heel stuk beter dan overal slap overheen lullen.
Dan is een maand niet echt realistisch hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Buikje weg, betere conditie, en er gewoon gezonder uitzien..
Veel fitness en gezondere voeding...
ontgiften (gezonde voeding... gezondere huid enzo) durt al 6 wekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan is een maand niet echt realistisch hoor
Buikje weg is in een maand niet te doen hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ok, dan is een maand dus niet realistisch. En snap ik ook niet wat je met speciale middelen bedoeld.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik val sowieso op vrouwen met donker haarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat voor hoge eisen gelden hier wel niet?
Sixpack-implantaten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ok, dan is een maand dus niet realistisch. En snap ik ook niet wat je met speciale middelen bedoeld.
Mijn hart, het brakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik val sowieso op vrouwen met donker haar
urenlang zacht en teder.. komt er geen hoogtepuntje...?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar urenlang zacht en teder geven.
Ik kwam.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou haar urenlang zacht en teder geven.
Waarschijnlijk binnen 10 seconden. Maar ze ziet er zo lief uit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
urenlang zacht en teder.. komt er geen hoogtepuntje...?
Doe hans en grietje de groeten als je ze tegen komt. Want kennelijk leef je in een sprookjes bosquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
awwwwwwwwww Maar komt goed morgen tochquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
aaahw voel me schuldig, hondjes hebben hele dag niets gedaanwel geplast enzo, maar niet ff goed gerend... en tis nu eig te donker om ze los te laten in t onverlichte park... orgen maar extra vroeg de wekker
Hebben jouw honden geen halsbanden met lichtjes erin?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:38 schreef marbasnarf het volgende:
aaahw voel me schuldig, hondjes hebben hele dag niets gedaanwel geplast enzo, maar niet ff goed gerend... en tis nu eig te donker om ze los te laten in t onverlichte park... orgen maar extra vroeg de wekker
ja morgen geen probleem, maar jess ligt zo verveeld in dr mand en obi komt steeds slijmballen... heb ze wel beetje verwaarloost vandaagquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
awwwwwwwwww Maar komt goed morgen toch
jawel,, maar t probleem is meer dat ik geen ruk ziequote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben jouw honden geen halsbanden met lichtjes erin?
Herkenbaarquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
jawel,, maar t probleem is meer dat ik geen ruk zieen straks ergens in de sloot lig of tegen een booom loop ghehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 08-06-2012 22:49:29 ]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
DG???
Deze twee?Die Spaonse natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ehhh, wij zijn Iers dus groen is de kleurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
alvast even mijn nageltjes oranje lakken
Ik heb geen oranje nagellakquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:03 schreef charmed_angel het volgende:
alvast even mijn nageltjes oranje lakken
Moet Ierland morgen spelen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehhh, wij zijn Iers dus groen is de kleur
Zondag, maar ik ga een nachie door denk ikquote:
Ja dat doe ik wel als ierland moet voetballen okquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ehhh, wij zijn Iers dus groen is de kleur
Ik had een potje gekochtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen oranje nagellak![]()
Morgenochtend maar even kopen
Oh dan doet ze morgen toch gewoon oranje vervangen door groenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zondag, maar ik ga een nachie door denk ik
Ow zondag worden mijn nageltjes Rood/Geelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zondag, maar ik ga een nachie door denk ik
Ierland-Spanje is ook binnenkortquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow zondag worden mijn nageltjes Rood/Geel
Samzz heeft daar altijd al een hekel aan gehad. Gewoon ja en amen zeggen en vrolijk doorgaan met twitterenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:05 schreef formerjellybean het volgende:
En trouwens er werd tegen mij gemopperd over twitter en dan zie ik hier af en toe een hoop twitterachtige berichten
Mn linkerhand lukt altijd perfect. Rechts ziet er gewoon niet uit!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nagels lakken lukt mij trouwens niet het ziet er altijd niet uit
mij ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:07 schreef formerjellybean het volgende:
Nagels lakken lukt mij trouwens niet het ziet er altijd niet uit
Ja maar jij bent dan ook gewoon geweldigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:09 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik probeerde het laatst en het zag er best netjes uit
Ja alsof ik dat zelf nog niet wistquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij bent dan ook gewoon geweldig
Ik heb het wel, gebruik het nooitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Heeft iemand hier Get Glue en ben je er ook al aardig verslaafd aan ???
Wat voor lijm is dat dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef formerjellybean het volgende:
Heeft iemand hier Get Glue en ben je er ook al aardig verslaafd aan ???
Daar heb ik een hekel aan. Dat soort dingen kunnen me echt niet boeien.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik check mij sowieso nergens in
Ik zie dat weleens op fb voorkomen, die en die is nu in de albert heyn
Braafquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik heb mijzelf ook afgeleerd om dronken op fb te gaan
Serieus man, soms durfde ik de volgende niet eens meer te kijken omdat ik allemaal rare shit gepost hadquote:
Ghehe.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Serieus man, soms durfde ik de volgende niet eens meer te kijken omdat ik allemaal rare shit gepost had
Ja dronken op FOK! heb ik dus nooit gedaan, maar flipsels had de mooiste berichten dan jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe.
Beetje zoals hoe flips dr eigen voelde na een nacht twitteren en fokken
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:21 schreef Myraela het volgende:
Ik blijf altijd van facebook af als ik onder invloed ben. Liefst ook van FOK!, nouja, niet met wat wijntjes, dan blijf ik wel op fok. Ik heb wel eens rare dingen gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |