dat is lekker hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:28 schreef MrBaas het volgende:
Die vent![]()
Fles cola opdrinken in een paar minuten![]()
Pakje boterhamworst opvreten
quote:Ja ja, zo klinkt t aan de binnenkant van je moeder. Dat komt door al dat vaginavocht en die flappen. Het verhaal gaat dat phil collins In the air tonight heeft opgenomen door tegen een kut te zingen.
Gewoon schijt hebben aan alles en iedereen en met je vette bek op youtube.quote:
OMG hoe kunnen mensen dat. Dan moet je toch kotsen man.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:28 schreef Zenato het volgende:
Bij die Euroshopper film eet hij op 0:14:54 een pakje margarine
Vergeet niet dat hij ook pakjes boter opeetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:26 schreef MAHL het volgende:
Die gast is fokking slim man. Hij lekker uitkering strekken en pastasaus opdrinken en cola atten, en wij ons helemaal kapotwerken voor Spaanse en Griekse bankenEn dan noemen wij hém een mongool.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:33 schreef ecktebaas123 het volgende:
[..]
Vergeet niet dat hij ook pakjes boter opeet. Maar het is te triest voor woorden dat ze hem een uitkering geven
Of sterft.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:36 schreef Zenato het volgende:
Het duurt niet lang meer voordat hij een hap uit zijn computer neemt.
Frituurvet!quote:
Duurt niet lang meer neequote:
Nu kan ik me van die boekjes herinneren die ik vroeger las. Je had onder andere meneertje kletskous en andere types. Volgens mij zat er ook een meneertje wreetzak/eet veel of iets in die trant. Deze man doet me hier sterk aan denken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 21:42 schreef FerryNL het volgende:
De tering die gast zit gewoon een pot pindakaas te vreten. Hoe krijg je dat weg man. Vind het wel logisch dat die zo moddervet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |