Ja die gastquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
yup en het hele euroshopper assortiment test.
ja zal ff linkjes zoekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ja die gast
Is het dezelfde dat je weet?
Aha hier spreekt een runner upquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:58 schreef Michielos het volgende:
Dat filmpje sowieso![]()
Die stem
Die fokkers rotkop
fok
fokkers
Jep, lees o.a. de reacties maar. Hij wordt alleen maar beledigd en daar wordt niks aan gedaan. Jammer van de mods.quote:
ik ben wel lekker hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef HiddenResponse het volgende:
Daar gaat m'n beeld van al die lekkere mannen hier![]()
psst , camen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:01 schreef HiddenResponse het volgende:
Daar gaat m'n beeld van al die lekkere mannen hier![]()
Ik zeg niet dat je per sé een rotkop hebt, maar als ik die foto zie ben je helemaal niet zo afgetraind. Waarom dan zo je mond vol over ecto's omdat je een zwaardere bouw hebt?quote:
dat ontbijtliedje was meesterlijkquote:
ik heb gewoon een rechthoekig figuur verdommequote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je per sé een rotkop hebt, maar als ik die foto zie ben je helemaal niet zo afgetraind. Waarom dan zo je mond vol over ecto's omdat je een zwaardere bouw hebt?
Nog steeds niet wat ik zou verwachten van iemand met zulke praatjes, maar ja als je maar blij bent met jezelf. Ben ik ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:05 schreef Kroc het volgende:
[..]
ik heb gewoon een rechthoekig figuur verdomme
http://oi43.tinypic.com/21oo40y.jpg
dan lijkt het wat minder op fotos als je geen vrouwenheupen heb, maar dat snappen de meeste mensen niet
ecto praatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Nog steeds niet wat ik zou verwachten van iemand met zulke praatjes, maar ja als je maar blij bent met jezelf. Ben ik ook.
mwoah die laaste foto is best nice hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:07 schreef Piye het volgende:
[..]
Nog steeds niet wat ik zou verwachten van iemand met zulke praatjes, maar ja als je maar blij bent met jezelf. Ben ik ook.
Wat jij wil.quote:
Ja je ziet dat hij traint en ik heb respect voor de toewijding, maar die praatjes doen eerder een bill goldberg vermoeden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:08 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
mwoah die laaste foto is best nice hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |