Dat is wel waar. Ik denk vaak dat het wel mee zal vallen omdat ik zelf namelijk ook fucking sexy ben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:30 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij dit soort uitspraken begin ik te denken dat jullie zelf 200 kg wegen en een grafbakkes hebben.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Ik denk vaak dat het wel mee zal vallen omdat ik zelf namelijk ook fucking sexy ben.
jij bent toch een ecto soma boii?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:35 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Ik denk vaak dat het wel mee zal vallen omdat ik zelf namelijk ook fucking sexy ben.
Link?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Stil toch jong; na die foto in US mag je niet meer brospeak praten.
ben alsnog 94kgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk ook 94 kg met een kop als een stoeptegel zijn.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een figuren hangen hier toch ook rond. FOK's finest.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:06 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Wat een figuren hangen hier toch ook rond. FOK's finest.
huh hoe dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:40 schreef Herkenbaarheid het volgende:
Ik zit in zijn video..Ging helemaal stuk.
Meen je dit nouquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef HSG het volgende:
Hij heeft wel een punt. Doe je een keer niet aardig krijg je meteen een ban terwijl je overal op Fok! "kk dit" en "kk dat" tegen kom of talloze andere beledigingen van users naar users toe.
Waarschijnlijk komt ie in beeldquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huh hoe dan?
hoe zit je in die video bedoel ik
nu wil ik jou ook wel zien, ik weet dat je in het bb topic post maar ik kan er niet veel bij halen. 75kg max?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:37 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Het enige punt dat hij heeft is dat ze hier heel inconsequent modden. Verder natuurlijk onzin dat hij genegeerd zou worden omdat hij te aardig is.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:43 schreef HSG het volgende:
Hij heeft wel een punt. Doe je een keer niet aardig krijg je meteen een ban terwijl je overal op Fok! "kk dit" en "kk dat" tegen kom of talloze andere beledigingen van users naar users toe.
Nu weet ik zeker dat je een grafkop hebt met je obsessie voor gewicht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:47 schreef Kroc het volgende:
[..]
nu wil ik jou ook wel zien, ik weet dat je in het bb topic post maar ik kan er niet veel bij halen. 75kg max?
Ik ben geen 'ie'. Maar ja, ik kwam in beeld. Heel cool ditdatquote:
Sorryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben geen 'ie'. Maar ja, ik kwam in beeld. Heel cool ditdat
okquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:50 schreef Herkenbaarheid het volgende:
[..]
Ik ben geen 'ie'. Maar ja, ik kwam in beeld. Heel cool ditdat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |