Alsof je in een psychose zit joh. Ik ga het niet meer aanklikken, dood eng allemaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef snakelady het volgende:
deze...
de vagina's zitten achter hem aan...
Hij is Asperger. Wow, dat had ik niet aan zien komenquote:
Nah, ik betwijfel het. Aspergers zijn vaak een stuk intelligenter. Dit is gewoon een mongool met een ander labeltje.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Hij is Asperger. Wow, dat had ik niet aan zien komenHij zag er best verzorgd en sociaal uit.
Ik vind het goed allemaal, genoeg internet voor vandaag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef snakelady het volgende:
deze...
Ik hoop het toch niet zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Michielos het volgende:
stereotype fokker. Zo ziet denk ik 96% eruit
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Michielos het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Michielos het volgende:
Ik hoop altijd dat dat maar een vooroordeel is, maar soms dan ben ik niet zo hoopvol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Michielos het volgende:
dit soort types geven ook advies in R&P als ervaringsdeskundigequote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:13 schreef snakelady het volgende:
deze...
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:24 schreef Meloewa het volgende:
Ik dacht dat hier alleen jonge mensen kwamen
Je hebt vast een mooi innerlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef Flammie het volgende:
Gewoon een fokker dus.. de meeste mensen hier zijn vast nog lelijker
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:26 schreef Flammie het volgende:
Gewoon een fokker dus.. de meeste mensen hier zijn vast nog lelijker
quote:
quote:
Bij dit soort uitspraken begin ik te denken dat jullie zelf 200 kg wegen en een grafbakkes hebben.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:18 schreef Michielos het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |