Dat geldt helaas voor veel vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:06 schreef kwiwi het volgende:
Het is een beetje zoals Chantal Janzen; redelijk leuk zolang ze d'r mond maar dichthoudt
Dus jij valt op meisjes van onder de 14, daarna niet meer aantrekkelijk...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, denk ik ook. Ik vind meisjes van die leeftijd over het algemeen niet (seksueel) aantrekkelijk meer.
Ik ken je niet, maar ik wéét dat jij de uitzondering op de regel bent.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:19 schreef Meloewa het volgende:
Mannen die niet kunnen tegen pratende vrouwen
Zegt ze toch.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij valt op meisjes van onder de 14, daarna niet meer aantrekkelijk...
Ik voel me totaal niet aangesprokenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:19 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Mannen die niet kunnen tegen pratende vrouwen
is wel de bedoelingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet aangesproken
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij valt op meisjes van onder de 14, daarna niet meer aantrekkelijk...
Hij aanbid nog méér andere vrouwen als je zijn foBo bekijkt, het is een smeerlap.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:34 schreef Argo het volgende:
Trouwens aan de tortelduifjes hier boven. Chroestjov heeft een UI van Meloewa? Of aanbid hij een andere vrouw?
gr gr Argonius.
Maar nu ben jij dus min of meer zijn meesteres? Als ik jou was, zou ik hem in de gate houden de smeerkees. Sowieso wordt men impotent van het aanbidden van te veel vrouwen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij aanbid nog méér andere vrouwen als je zijn foBo bekijkt, het is een smeerlap.
Dan is het maar goed, dat niet-Limburgers er weg blijven.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef Capi het volgende:
hoe je daar als niet-Limburger zou kunnen vertoeven is mij echt een raadsel
Jij ook altijdquote:
Lijkt meer op een kreet van iemand die 'meloenen' niet verstond wat dan vervolgens Meloewa??? wordt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:41 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Bij Meloewa denk ik aan een kruising tussen een Herdershond en een Labrador.
vice-versa dan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan is het maar goed, dat niet-Limburgers er weg blijven.
quote:
Nee hoor, want het is mij geen raadsel hoe ik in de rest van Nederland moet vertoeven. Ik ga daarheen ik spreek correct Nederlands of Engels. Vooral in de gebieden waar mensen met een hoog accent Hollands praten, daar spreek ik gewoon Engels, en doe ik alsof ik een Duitser ben. Ik functioneer dus prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:40 schreef Capi het volgende:
hoe je daar als niet-Limburger zou kunnen vertoeven is mij echt een raadsel
komkommersalade en kokosnotenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:46 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, want het is mij geen raadsel hoe ik in de rest van Nederland moet vertoeven. Ik ga daarheen ik spreek correct Nederlands of Engels. Vooral in de gebieden waar mensen met een hoog accent Hollands praten, daar spreek ik gewoon Engels, en doe ik alsof ik een Duitser ben. Ik functioneer dus prima.
gr gr Argo (ps over namen gesproken er wordt gewerkt aan een film, die dezelfde naam als mij heeft! Wat een eer wat een eer.)
sryquote:
Het is natuurlijk, ik ben een gezonde manquote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:37 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Hij aanbid nog méér andere vrouwen als je zijn foBo bekijkt, het is een smeerlap.
Ik moet elke keer hieraan denken als ik die naam zie. Ik krijg dit beeld van haar maar niet uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 20:43 schreef rosepetals het volgende:
Vind het wel een leuke username eigenlijk. Meloewa. Klinkt wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |