Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
NL__Headsh0t (EVH001)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
Netjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/124008946
Nog een keer, omdat ik 'm zelf tof vond.
Hoe doe je zo'n stiftje?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
Nice!!! Hoe doe je zo'n rabona?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef Lindgren. het volgende:
discriminatiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ze geven helaas geen rechten aan Brabanders.
Ik mag hem ook niet qua persoon maar hij s gewoon onredelijk goed in FUTquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:16 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Suarez, nee, daar speel ik niet mee.
Dat kan toch alleen maar bij de eerste balcontact ?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
In een hoek van 90 graden voorzetten met LT erbij.
Nee, hoezo?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:23 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat kan toch alleen maar bij de eerste balcontact ?
Ik wil eerst mijn team afmaken, maar ik zoek een geldschieterquote:
Ach. ik moet toch even weg :p Misschien voor half 6 ofzo nog een potquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:26 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik wil eerst mijn team afmaken, maar ik zoek een geldschieter.
Wat ik nodig heb: Lavezzi LM en Cavani ST. Nog benodigd. 10k
en ik moet zo heel even hier ergens mee helpen, maar ze zijn nooit zo goed met timen. Is altijd onder een potje fifa.
maak gewoon een nieuwe mbv www.puush.me in de webapp.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:29 schreef RavioliPunch het volgende:
Rijst weet je toevallig waar de pic van mijn team is, dan kunnen anderen misschien helpen.
Beamertje staat klaar, bier staat koud en nu alleen nog wat beter weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:29 schreef Joodnl het volgende:
Allemaal al klaar voor het EK?
Hier wel hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vrienden?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:32 schreef laucas het volgende:
[..]
Beamertje staat klaar, bier staat koud en nu alleen nog wat beter weer
Die worden ingevlogen. Ik eet ook altijd alleen aan de eettafel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
Stuur ik zo'n berichtje naar een dude: "I've played you yesterday!"
Krijg ik terug: "Oh yes ha ha you won with kabir 5-1 good goals good luck"
Dus ik een beetje sportief spelen, speelt ie met Gervinho en Walcott en hij scoort 5 cutbacks.Wat een homo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LOL GARPJE xd xd
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
Dus ik een beetje sportief spelen, speelt ie met Gervinho en Walcott en hij scoort 5 cutbacks.Wat een homo.
ownedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:36 schreef Lindgren. het volgende:
Dit is je HBO test. Scholieren die dit snappen zijn aangenomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:45 schreef Fuszy het volgende:
Iemand hier ervaring met een HBO studie en een minor op andere school?
Ik moet me van mijn school herinschrijven, maar van die andere school moet ik me ook voor die school inschrijven. Snap er nu al niks meer van.
Tering..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:29 schreef Joodnl het volgende:
Allemaal al klaar voor het EK?
Hier wel hoor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is een fut founder?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Van die FUT-founders die geen zak van chemistry snappen
Wats datquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:53 schreef Rijst het volgende:
OMG
http://www.facebook.com/p(...)24834&type=1&theater
quote:
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:55 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Chinese gokmaffia gaat dus EK manipuleren zodat Nederland kampioen wordt?
Banaan gooien naar Balotelliquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso gaat dit EK uit de hand lopen.
Al dan niet via matchfixing, dan wel door rellen en/of racisme.
Met Frankrijk als #1 doelwitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:56 schreef Fuszy het volgende:
Sowieso gaat dit EK uit de hand lopen.
Al dan niet via matchfixing, dan wel door rellen en/of racisme.
Doet zo'n pijnquote:
Nani is niks. Rommedahlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk gaat Willems er niet slechter door spelenDaar sta je dan als 18 jarige tegenover Nani en het publiek helpt dan ook niet echt.
Nani's glorie is er niet eensquote:
Ach, Nani heeft ook een kleurtjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:59 schreef Rijst het volgende:
Hopelijk gaat Willems er niet slechter door spelenDaar sta je dan als 18 jarige tegenover Nani en het publiek helpt dan ook niet echt.
ja, paar honderd coins.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Is deze nog wat waard vanwege lage rating?
Udb vindt hem niet
Bewaren tot er een toernooi komt met max rating..... Dan komend deze jongens van pas en worden ze duurder. Heb zon mongool ooit voor 2.5K verkocht.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Udb vindt hem niet
Ik had hem !quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[ afbeelding ]
Udb vindt hem niet
Zoek je een 3-5-2 Cavani?? Die heb ik op de TP staanquote:
Die zoek ik inderdaadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Zoek je een 3-5-2 Cavani?? Die heb ik op de TP staanDie mag je wel voor een vriendeprijsje overkopen als hij nu niet verkoopt.
www.ultimatedb.nlquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef RavioliPunch het volgende:
IF Kiesling, hoeveel coins kan ik daar ongeveer voor vangen?
Voetbal > Tennisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
16:30 Djokovic - Federer
18:00 Polen - Griekenland
Dilemma
Dat was gisteren...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:08 schreef EVH001 het volgende:
De beste spelers van de TOTY worden gerereleased.
Markt gaat nog verder kapot vanavond.
Tot 18:00 tennis, dan polenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:09 schreef Toefjes het volgende:
16:30 Djokovic - Federer
18:00 Polen - Griekenland
Dilemma
Nog 1 uur en 47 minutenquote:
Youtubequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Waar?op Youtube of twitter of facebook?
Toefjes ik zou eerder op 1X zetten, dat thuisvoordeel en de vorm van Polen in de afgelopen tijd kan wel eens voor een overwinning zorgen thuisquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:12 schreef Toefjes het volgende:
Geld gaat op Djokovic en Polen - Griekenland X2 in elk geval.
Ongeveer hetzelfde maar ik dacht dat dat redelijk goedkoop was en dat ik bij verkoop wat meer zou vangenquote:
ik had 'm ook gelikedquote:
YouTube reactiequote:
Andorra 4-0 vind ik niet overtuigend genoeg. Meeste spelers van Polen krijgen een druk die ze nog nooit ervaren hebben. Griekenland heeft zich tenminste bewezen in de kwalificaties, 10 wedstrijden , 7 gewonnen, 3 gelijk, 0 verlies. Slechts 5 tegengoals. 2-0 thuis van Kroatië gewonnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:13 schreef BDIL het volgende:
[..]
Toefjes ik zou eerder op 1X zetten, dat thuisvoordeel en de form van Polen in de afgelopen tijd kan wel eens voor een overwinning zorgen thuis
Ik speel hem het hetzelfdequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef KrAlex het volgende:
Polen - Griekenland = Polen
Rusland - Tsjechië = Rusland
Notering: 4,70 x 10¤ = ¤47,00
Even wedden op Unibet, en dan het EK beginnen met leuk zakcentje
Die Grieken hebben niet de kwaliteiten om die topper Lewandovski af te stoppen, Het is een wonder dat die Grieken het EK hebben gehaald met dat defensieve spel. Word in ieder geval een hele saaie wedstrijd met Polen als nipte winnaar door een doelpunt van Robert Lewandovskiquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Andorra 4-0 vind ik niet overtuigend genoeg. Meeste spelers van Polen krijgen een druk die ze nog nooit ervaren hebben. Griekenland heeft zich tenminste bewezen in de kwalificaties, 10 wedstrijden , 7 gewonnen, 3 gelijk, 0 verlies. Slechts 5 tegengoals. 2-0 thuis van Kroatië gewonnen.
Kan altijd nog bij gelijke stand de weddenschap in de rust verkopen trouwens als het spelbeeld me niet bevalt
Jaa als je elke dag twee wedstrijd wed kan je alsnog een lekker vakantie bedrag overhouden aan het EK. Morgen overwinningen voor Duitsland en Nederland levert 34¤,- op (3,40 x 10¤ = 34¤)quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:17 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik speel hem het hetzelfde
Ik ga elke dag unibetten
Heb de 2-0 zelf gekeken en dat was een schandalige wedstrijd... De wedstrijd moest afgelast worden aan het begin toen hun supporters voor rellen zorgden, ten 2e moest Griekenland zeker 2 rode kaarten incasseren en speelde Kroatië laatste 15 - 20 min met 10 man vanwege een blessure ( geen wissels meer overquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Andorra 4-0 vind ik niet overtuigend genoeg. Meeste spelers van Polen krijgen een druk die ze nog nooit ervaren hebben. Griekenland heeft zich tenminste bewezen in de kwalificaties, 10 wedstrijden , 7 gewonnen, 3 gelijk, 0 verlies. Slechts 5 tegengoals. 2-0 thuis van Kroatië gewonnen.
Kan altijd nog bij gelijke stand de weddenschap in de rust verkopen trouwens als het spelbeeld me niet bevalt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef Fuszy het volgende:
Overigens zal de wedstrijd van Griekenland wel verkocht zijn, zodat hun schuld iets kleiner wordt.
waah die heb ikook, dag erop nederland spanje en kroatië dacht ikquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Jaa als je elke dag twee wedstrijd wed kan je alsnog een lekker vakantie bedrag overhouden aan het EK. Morgen overwinningen voor Duitsland en Nederland levert 34¤,- op (3,40 x 10¤ = 34¤)
0 wedstrijden van 10 verliezen vind ik geen wonder, maar kwaliteit. met de hakken over de sloot, door een onterecht buitenspeldoelpunt er komen, dat is meer een wonder. Griekenland is groepswinnaar geworden, Polen heeft zich geplaatst door het te organiseren, niks meer, niks minder.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Die Grieken hebben niet de kwaliteiten om die topper Lewandovski af te stoppen, Het is een wonder dat die Grieken het EK hebben gehaald met dat defensieve spel. Word in ieder geval een hele saaie wedstrijd met Polen als nipte winnaar door een doelpunt van Robert Lewandovski
Kroatie is echt geen slecht land hoor, en Israel zou het Belgié in Israel ook moeilijk kunnen maken. Een slecht Griekenland zou van allebei verliezen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef DutchSL het volgende:
Die poule was verschrikkelijk slecht ook, daar was België nog zonder nederlaag doorheen gewalst.
dat 5k team dat ik laatst liet zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Lindgren. het volgende:
Gezocht, een team voor <20k. Omdat ik een teampje 'moet' hebben als conditieteam. Heb er nu 3, dus blijf switchen.. Het liefst low golds.
Ik ben lui. Link me.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat 5k team dat ik laatst liet zien
Show nog is? Heb wel interessequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat 5k team dat ik laatst liet zien
Geloof ook niks van dat je per speler ook 9 chem moet hebben. Zolang je totale chem maar 100 is speelt het naar mijn mening prima.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Heel dat 9 chemistry per speler verhaal is volgens mij echt bullshit. Net tegen zo'n gast met ST: Eto'o en CF: UP RVP. Die 2 spelers hebben mij gewoon helemaal gesloopt, niet gemerkt dat ze allebei maar 3 chem hebben ofzo.
Kroatië verloor zeer ongelukkig zoals BDIL al bewezen heeft en is ook een stuk minder dan het was.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kroatie is echt geen slecht land hoor, en Israel zou het Belgié in Israel ook moeilijk kunnen maken. Een slecht Griekenland zou van allebei verliezen.
Dat klopt ook wel, maar Griekenland heeft geen absolute toppers. Buiten Sotiris Ninis, Samaras en die verdediger Papadopoulos is het gewoon een heel matig elftal. Polen heeft kwalitatief gewoon een betere selectie en dat ze in eigen land spelen is altijd mooi mee genomen. Griekenland gaat hopeloos 4e worden in de poule.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
0 wedstrijden van 10 verliezen vind ik geen wonder, maar kwaliteit. met de hakken over de sloot, door een onterecht buitenspeldoelpunt er komen, dat is meer een wonder. Griekenland is groepswinnaar geworden, Polen heeft zich geplaatst door het te organiseren, niks meer, niks minder.
En doelpuntenmakers zijn afhankelijk van de aanvoer van hun ploeggenoten, dit elftal is niet echt te vergelijken met Borussia Dortmund
Ik vind 'm niet mooi.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
iets duurder dan 5k maar dat komt door Fetfat.
1 Ding is 100% zeker: 1 van ons 2 heeft gelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar Griekenland heeft geen absolute toppers. Buiten Sotiris Ninis, Samaras en die verdediger Papadopoulos is het gewoon een heel matig elftal. Polen heeft kwalitatief gewoon een betere selectie en dat ze in eigen land spelen is altijd mooi mee genomen. Griekenland gaat hopeloos 4e worden in de poule.
Polen en Tsjechie gaan voor de tweede plaats vechten achter de Russen. Al is de bal rond en weet je nooit wat er kan gebeuren natuurlijk.
hommoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik vind 'm niet mooi.
Ik ga iets met Jara maken denk ik.
Kroatië is zeker geen land om te onderschatten. Heb ze zien spelen tegen Turkije in de play-offs en daar waren ze op elke front beter dan Turkije, maar dat heeft ook te maken met Guus Hiddink en zijn belachelijke selectiebeleid.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kroatie is echt geen slecht land hoor, en Israel zou het Belgié in Israel ook moeilijk kunnen maken. Een slecht Griekenland zou van allebei verliezen.
Maakt me niet uit wie er gelijk heeft, als we maar kunnen genieten van een mooi EK met hopelijk een elftal die het verdiend om te winnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:27 schreef Toefjes het volgende:
[..]
1 Ding is 100% zeker: 1 van ons 2 heeft gelijk
Griekenland gaat een verdedigend en zeer harde duel proberen te spelen... Durf te wedden dat er meer dan 6 gele kaarten gaan vallen en misschien wel een rode. Griekenland speelt geen voetbal op balbezit maar breekt alleen het voetbal van de tegenstander af. Vandaag zal Polen sowieso 55% > Balbezit hebben en Griekenland zal loeren op de counter of proberen te scoren vanuit een dode spel situatie zoals die 2x tegen Kroatie. Polen heeft veel meer creatieve spelers rondlopen en met een Lewandowski voorin in vorm zouden ze dit moeten winnen. Ik vind het jammer dat Griekenland met spelers zoals Ninis, Fetfatzidis etc. niet een ander stijl van voetbal gaat spelen gezien het feit dat meeste van deze selectie niet meer op het WK zullen verschijnen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef KrAlex het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel, maar Griekenland heeft geen absolute toppers. Buiten Sotiris Ninis, Samaras en die verdediger Papadopoulos is het gewoon een heel matig elftal. Polen heeft kwalitatief gewoon een betere selectie en dat ze in eigen land spelen is altijd mooi mee genomen. Griekenland gaat hopeloos 4e worden in de poule.
Polen en Tsjechie gaan voor de tweede plaats vechten achter de Russen. Al is de bal rond en weet je nooit wat er kan gebeuren natuurlijk.
Ajax thuis en uitquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Weet iemand nog een leuk/orgineel tenue?
RKC Waalwijk thuis en het uitshirt moet ik heel even opzoekenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Boca Juniors uit en thuis heb ik nuquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:29 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik lig dubbelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:34 schreef DutchSL het volgende:
Shirt met Xbox reclame terwijl je op de PS3 speelt is wel grappig.
Die van ES Troyes is wel grappigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:35 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Die vind ik op zich ook wel tof
Garayquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[ afbeelding ]
Cheap, maar volgens mij best wel bazen.
4-3-2-1 kan ook trouwens.
pringoooals?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze. Ik open een Pringles en hij is gewoon half leeg
Hongerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:56 schreef Rijst het volgende:
Wat is deze. Ik open een Pringles en hij is gewoon half leeg
Zou ik ook moeten doen. Ik weeg bijna teveel.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Honger, maar ik me voorgenomen minder snoep/chips te gaan eten en minder frisdrank te drinken
Ik kan nu niet sporten, dus moet ik zo mijn gewicht op pijl krijgen/op pijl houden.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen. Ik weeg bijna teveel.
Mijn oplossing:quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Honger, maar ik me voorgenomen minder snoep/chips te gaan eten
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:00 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zou ik ook moeten doen. Ik weeg bijna teveel.
Over een uur.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik heb geen spits. Om hoe laat begint het voetbal?
Ja, ik zag het. Jammer.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef DutchSL het volgende:
Omdat hij nu als Juventus speler in de pakjes zit.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:08 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt ook die Belg keeper doen en Perea CB.
hij gaat CAM staan in 352, NIF Aimar bevalt mij heel goed iigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef DutchSL het volgende:
Epic fail van mezelf
[..]
Als CM in 4-3-2-1 niet imo.
Andere rol niet geprobeerd.
Precies in mijn formatie, stond er 1 minuut op. 1200 coinsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:16 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Guarin zit niet meer bij Porto dus die zal wel lastig te krijgen zijn.
notbad.jpgquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies in mijn formatie, stond er 1 minuut op. 1200 coins.
Jij hebt IF Aimar toch gehad? Was het wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Precies in mijn formatie, stond er 1 minuut op. 1200 coins.
Zijn passing.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:17 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Jij hebt IF Aimar toch gehad? Was het wat?
433?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:25 schreef Lindgren. het volgende:
In welke formatie, buiten 4-3-2-1 natuurlijk, krijgt Jara 9 chemistry?
[ afbeelding ]
Ik las eerder dat 'ie 'm niet mee vond vallen, toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Is TOTY Mata het waard tov de UP of ziet het er gewoon leuk uit?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net 1 mannetje tekort voor een Canadees elftal.
[ afbeelding ]
Hutchinsonquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:29 schreef Rijst het volgende:
[..]
Net 1 mannetje tekort voor een Canadees elftal.
[ afbeelding ]
Up is al een gigantisch beest.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Die zet ik ook nog wel even aan op de computerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik kijk nog even tennisMooie wedstrijd, Djokovic - Federer.
Eerlijk gezegd speel ik vaker via de rechter kant dan op links. Hij is niet echt snelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:28 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel snelquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd speel ik vaker via de rechter kant dan op links. Hij is niet echt snelMaar volgens mij als je weet hoe je hem moet gebruiken dan kan die als Messi voorbij iedereen dribbelen. Hij houdt de bal erg dichtbij zich. Crossen komen vaak wel aan alleen denk ik dat die van de UP niet slechter zijn.
Als je UP al goed vind denk ik dat je beter die kan houden dan. Het verschil zal wel minimaal zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:35 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ik vind hem best wel snelZeker in combinatie met die dribbel ja, dan ben je je tegenstander al een stapje voor met een goede beweging. Heb voorlopig toch nog even geen geld voor de TOTY
En anders eerst Hulk upgraden.
beter dan een PATatquote:
Bale vind ik ook erg goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:37 schreef Rijst het volgende:
[..]
Als je UP al goed vind denk ik dat je beter die kan houden dan. Het verschil zal wel minimaal zijn.
Ik vind NIF Bale beterWil de IF ook halen maar dan moet ik mijn hele team veranderen en daar heb ik geen zin in.
Kan ook nog beter koppen en kan beter met rechts schieten. Die 3* van mata blijft zondequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bale vind ik ook erg goedHeeft ook wat meer kracht.
Budget?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt dit voor me af:
SIF Muller - Podolski
SIF Kagawa
UP Mata - IF Gundogan - UP Bender -(IF) Farfan
David Luiz - Santana - (IF)Subotic
Neuer
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:45 schreef marcie216 het volgende:
Nederland > Polen > de rest > Portugal > Duitsland
Goud geld mee te verdienen bij wedkantoren als je zeker weet dat Denemarken doorgaat.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:45 schreef marcie216 het volgende:
Nederland > Polen > de rest > Portugal > Duitsland
De beste gaat niet altijd door natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goud geld mee te verdienen bij wedkantoren als je zeker weet dat Denemarken doorgaat.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef marcie216 het volgende:
Die DJ is gewoon goed hoor.
Eerder die pianist. Hij wou trucjes gaan doen met een bal maar faalde volledig
500 man ofzo hoor.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
Check al die GriekenKlagen tegen bezuinigingen maar alsnog in vele aantallen gewoon aanwezig op het EK
Klaar?? Prachtige wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef Toefjes het volgende:
Zo, met het tennis ben ik weer klaar, op naar de openingswedstrijd
haha, zijn ook grieken die 40 uur werken en een goede baan hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
Check al die GriekenKlagen tegen bezuinigingen maar alsnog in vele aantallen gewoon aanwezig op het EK
Stijn zn oplossing is te duurquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:39 schreef DannyDeko het volgende:
Wie maakt dit voor me af:
? - ?
SIF Kagawa
UP Mata - IF Gundogan - UP Bender - ?
David Luiz - Santana - ?
Neuer
Je bent laat.quote:
Ik moest nog naar boven rennen en dat gaat niet zo snel met een manke poot.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Je bent laat.
Ik heb daar allang op gefapt
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef RavioliPunch het volgende:
Hoe laat ik hier mijn team zien via webapp
die 2 cb'squote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:59 schreef Toefjes het volgende:
Je zal maar verslaggever zijn bij Polen - Griekenland, al die gare namen..
Wanneer is WK pingpong?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:07 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Ja daarom gaat die Chinees niet kijken.
Juist jij snapt hemquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:07 schreef DutchSL het volgende:
Gekas.
Hey Marcie, dat is alsof as gek is . Hihi.
Mag niet omdat ik brabants benquote:
Ik zou gewoon met een proxy naar Wikipedia gaan, weten ze niet dat je van Brabant komtquote:
sarcasmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
hoeveel winst ongeveer?quote:
ah de man die zei dat het geen goede tactiek wasquote:
Heb er 5k uitquote:
Zijn van gold packsquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ah de man die zei dat het geen goede tactiek was
ohjaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb er 5k uit
[..]
Zijn van gold packs
40k ofzoquote:
Ik zei ook niet dat ik er winst mee gepakt hebquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:13 schreef Rijst het volgende:
Als je ze uit gold packs hebt dan heb je toch geen winst?
Duitsland heeft ook Polen, Turken, een Spanjaard en een Ghaneeesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
Wat is dezen? Dat elftal van Griekenland bestaat niet eens uit Grieken.
Heb ik zojuist gedaan, 47 cent verloren, maar zie de 1-0 wel vallen. Kan altijd later nog instappenquote:
Polen to winquote:
47 cent is te overzienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb ik zojuist gedaan, 47 cent verloren, maar zie de 1-0 wel vallen. Kan altijd later nog instappen
X2 ingezet. griekenland of gelijkspel, maar heb mn bet tijdelijk eventjes verkocht, misschien switch ik nog welquote:
Wie is die Spanjaard dan ook al weerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:16 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Duitsland heeft ook Polen, Turken, een Spanjaard en een Ghaneees
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |