Echt doodzonde ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:01 schreef Strega het volgende:
[..]
Hou op, hier ook. Mijn roos bij de voordeur, alle bloesem uit de kweepeer, de amandel, perzik en abrikozen boompjes. Ik weet niet of dat nog goed komt. En mijn twee vlinderstruiken zijn allebei " morte".
Ja, maar kom op, zo groot is die tattoo niet eensquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:06 schreef oh-oh het volgende:
Uhm ja in het jaar nul Q, alles is duurder geworden he
Wink wink nudge nudgequote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar kom op, zo groot is die tattoo niet eens
Andere shop was dicht. En dit was een buitenlander die ik amper kon verstaan trouwens. Hij wilde mijn tattoo ook iets groter maken. Ja, doei
Kun je niet naar degene die hem ook gezet heeft?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar kom op, zo groot is die tattoo niet eens
Andere shop was dicht. En dit was een buitenlander die ik amper kon verstaan trouwens. Hij wilde mijn tattoo ook iets groter maken. Ja, doei
Grapjasquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Kun je niet naar degene die hem ook gezet heeft?
Ja, jezus!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:38 schreef Pisces29 het volgende:
Hoe groot is hij nu Qwea, hoeveel cm bij cm?
poot van Beer toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:42 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, jezus!![]()
Iets groter dan mijn enkel litteken. Cm of 15 denk ik lang en cm of 5 a 6 breed.
Nee, was het maar zo. Die wil ik nog steeds laten zetten, mo is tegenquote:
jammer is dat he dat die dingen vervagenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef Qwea het volgende:
http://www.q-creations.nl/uploads/tattoo2.jpg
Heule ouwe foto. Hij is een stuk valer.
Nou valt mee, maar het wil er wel eens erg druk zijn. NU viel het reuze mee en heb nu alles al op (kleine friet (niet helemaalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:57 schreef Strega het volgende:
[..]
Is de snackbar zo ver weg?Of ga je zoveel eten?
Laat es zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef Qwea het volgende:
ik vind een pic van Mo terug, in pak
met stropdas
![]()
Ja, plus dat ze hem kut heeft gezetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
jammer is dat he dat die dingen vervagen
hoe lang heb je m nu?
Niet quoten, haal hem zo weer wegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nou valt mee, maar het wil er wel eens erg druk zijn. NU viel het reuze mee en heb nu alles al op (kleine friet (niet helemaal), portie kipnuggett, gehaktbal en een kaassouflé
![]()
"IK WIL GEEN PAK AAN NAAR DE BRUILOFT!"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |