Ja eigenlijk wel, alleen ik dan zonder die pijnboompitten, die zijn idd lekkerquote:
Voor de slaai heb ik olijven komkommer, feta en van die gevulde pepertjesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, alleen ik dan zonder die pijnboompitten, die zijn idd lekker
Lekker. De eerste pluksla in mijn groente bak komt op!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Voor de slaai heb ik olijven komkommer, feta en van die gevulde pepertjes
Leuk Strega, hebben jullie veel buiten qua groenten(tuin?)?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker. De eerste pluksla in mijn groente bak komt op!
Ik heb die van de aldi es gekocht maar ik denk dat ik m lame vindquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog steeds jouw tzaziki versie maken, ik droom er al bijna van
Oehquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Strega het volgende:
[..]
Lekker. De eerste pluksla in mijn groente bak komt op!
Ook zo lekker, heb komkommers in de kas staan. Snackkomkommers en van die " ouderwetsche" met stekels. Heerlijk, zo in de volle grond en niet op steenwol.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet nog steeds jouw tzaziki versie maken, ik droom er al bijna van
Ohhhh leukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:44 schreef Strega het volgende:
[..]
Ook zo lekker, heb komkommers in de kas staan. Snackkomkommers en van die " ouderwetsche" met stekels. Heerlijk, zo in de volle grond en niet op steenwol.
Dit jaar is de eerste x in 4 jaar dat ik weer iets zelf kan doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk Strega, hebben jullie veel buiten qua groenten(tuin?)?
Oh, dan wil je vast wel een bloemenmatje uit Woudbloem!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik roep elke dag dat mijn zonnebloemen uit Maastriiiiiiiiiiiiicht groeien
Is de snackbar zo ver weg?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:55 schreef Bos81 het volgende:
ZO even naar de snackbar, hopelijk is het niet te druk en ben ik om 18.00 uur thuis voor het voetbal
Die zijn zo tof, daar heb ik vorig jaar echt veel plezier van gehadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, dan wil je vast wel een bloemenmatje uit Woudbloem!
Oh dat klinkt goedquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:50 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit jaar is de eerste x in 4 jaar dat ik weer iets zelf kan doen.![]()
We hebben 2 soorten tomaten in de kas, en gele courgette en 2 soorten komkommer. Buiten hen ik een grote bak op het terras speciaal voor groente. Kan ik bij zitten op stoel, met daarin pluksla, rucola, koriander en nog wat dingen. In potten paprika, pepers en aubergine, zodat ze bij kou zo de kas in kunnen. Dit is allemaal in de overtuin, waar ook de kas en de serre staat.
Achter het huis, dicht bij de keuken heb ik al m'n kruiden. Het staat er momenteel allemaal fantastisch bij.
Ik weet niet wat het is, maar ik vermoed dat ik het wel leuk vindquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:51 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, dan wil je vast wel een bloemenmatje uit Woudbloem!
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:50 schreef Pisces29 het volgende:
Ik roep elke dag dat mijn zonnebloemen uit Maastriiiiiiiiiiiiicht groeien
Ja dat weet ik zekerquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ik vermoed dat ik het wel leuk vind
Ja dikke lul 3 bierquote:
Hou op, hier ook. Mijn roos bij de voordeur, alle bloesem uit de kweepeer, de amandel, perzik en abrikozen boompjes. Ik weet niet of dat nog goed komt. En mijn twee vlinderstruiken zijn allebei " morte".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:57 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil ook pepers en zo weer, maar ik heb binnen zo weinig plek en buiten is alles kaputgevroren dit jaar in april of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |