Dit pootje beweegt ook zo mooi., dat kan die kleine van mij niet, die is lila.quote:
Zit batterij inquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:21 schreef Strega het volgende:
[..]
Dit pootje beweegt ook zo mooi., dat kan die kleine van mij niet, die is lila.
ja, de moeder van onze buurvrouw is net overleden, ik had voor haar een Boeddha kaart en een klein katje als kraal, voor aan je tas o.i.d.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt leuk, en kosten niks, ik vind ze leuk om te geven ik vergeet het alleen meestal
Ik heb ze wel es gezien op zonne energie, die zijn nog kekker, maar dat was op Bali geloof ikquote:
Die staart lijkt echt xxxxl lang furrryquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy is echt zo een sukkel ook he![]()
![]()
Het is dat je het zegt, want ik zie geen verschil met jouw eigen kaartenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik vind m zelf ook echt heel leuk![]()
Foto heb ik niet gemaakt he, maar een pro
Hij moet die kleine biatch gewoon uit zijn mand rammen, suffertjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die staart lijkt echt xxxxl lang furrry
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het is dat je het zegt, want ik zie geen verschil met jouw eigen kaarten
Oh ik dacht dat jij ze allemaal gemaakt hadquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]oh nou ik wel
![]()
Die van Kees met de bloemen en Billy met IYou zijn ook door een pro gemaakt.
Nu is Guuuuuus al naar huuuuusquote:
Oh ja die was er ook nog, idd. Ook pro, door dezelfde als Kees met de bloemen en de Billykaartquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij ze allemaal gemaakt hadAlleen van die ene wist ik, die donkere 'hoi' geloof ik. Op een blok uit de studio.
Kutje maakt zich extra grootquote:
ECHT WEL!quote:
Hmmmmmmm met wat???quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:35 schreef Pisces29 het volgende:
Ohh ik heb straks macaroni van gister, noom nom nom nom nom nom
Macaroni met tomatensaus (en veul groenten) en salade erbijquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hmmmmmmm met wat???
Ik ga mss vanavond die vegapasta al doen.
Ik heb champignons, courgette, paprika, aubergine, verse tomaten, pijnboompitten
Maar wel een mooie sukkel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Billy is echt zo een sukkel ook he![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |