quote:
Dit en ditquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Been there done that, 2 jaar lang
Exact. Het schuim der aarde, dat is het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef Plantagehouder het volgende:
Omdat de nice guys eigenlijk klootzakken zijn die denken dat ze zo mensen kunnen manipuleren.
Met name een naief iets.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
klopt jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit dus
Achteraf denk je: "Wat ben ik toch een stomme sukkel geweest"Maar ja, achteraf praten is altijd makkelijk... De positieve momentjes geven je (teveel) hoop dat het toch nog iets kan worden. Ach ja, ook met mij is het goedgekomen
Exactlyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Gezond2012 het volgende:
Mensen die denken dat ze via 'aardig zijn' ALTIJD een relatie moeten kunnen krijgen. En boos worden als diegene zich niet tot hen aangetrokken voelt. Poep zijn die mensen.
M.a.w. "Je bent een bitch/klootzak als ik niet in je broekje mag want ik heb ZOVEEEEEL voor je gedaan!"
Binnen drie reacties! gogo,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Hoeft niet altijd, ligt maar aan de situatie en wat het betreft ....mensen kunnen hoop blijven houden ook als alle hoop is vervlogen (met name met ernstige ziekte wil dat nog wel eens voorkomen).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met name een naief iets.
Verder is dit typisch iets uit de puberteit. Na verloop van tijd worden mensen wel wijzer (hoop ik).
ik ben wel een beetje de friendzone koning hier of niet?quote:
Mensen die dit moeten gewoon van bil gaan en zien dat nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje de friendzone koning hier of niet?
niet iets om trots op te zijn, en gelukkig ben ik er uit. maar je begrijpt wat ik bedoel
Dat betwijfel ik. Ik ken zelfs 40-ers (zonder al teveel ervaring in wat dan ook) die de hele dag de aardige broer lopen uit te hangen in de hoop op meer. Wat er niet gaat komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Verder is dit typisch iets uit de puberteit. Na verloop van tijd worden mensen wel wijzer (hoop ik).
Maar toch heb je een relatie met die persoonquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:16 schreef Gezond2012 het volgende:
Is ook totaal niet aantrekkelijk. Ik heb een relatie met iemand die jarenlang gewoon een vriend was, dat is nooit een sneu figuur geweest die ALLES en dan ook ALLES deed om aardig gevonden te worden. Gewoon een normale, leuke man met een eigen leven en eigen interesses.
dat niet aantrekkelijke gaat over wanhopig friendzone gedrag, niet de man waar ze het over heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:17 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Maar toch heb je een relatie met die persoon. Waarom vraag ik me dan af?
Hebben wij het over dezelfde vrouw?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt ja
ik zie nu pas dat ik gewoon haar fucking slaafje was. Maarja, liefde en hoop maakt blind he.
EDIT: grote tetten ook trouwens (en daar had ze een paar van)
Wat ben ik blij dat ik er nu uit ben
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |