quote:
Dit en ditquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Been there done that, 2 jaar lang
Exact. Het schuim der aarde, dat is het.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef Plantagehouder het volgende:
Omdat de nice guys eigenlijk klootzakken zijn die denken dat ze zo mensen kunnen manipuleren.
Met name een naief iets.quote:
Dit dusquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
klopt jaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dit dus
Achteraf denk je: "Wat ben ik toch een stomme sukkel geweest"Maar ja, achteraf praten is altijd makkelijk... De positieve momentjes geven je (teveel) hoop dat het toch nog iets kan worden. Ach ja, ook met mij is het goedgekomen
Exactlyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:49 schreef Gezond2012 het volgende:
Mensen die denken dat ze via 'aardig zijn' ALTIJD een relatie moeten kunnen krijgen. En boos worden als diegene zich niet tot hen aangetrokken voelt. Poep zijn die mensen.
M.a.w. "Je bent een bitch/klootzak als ik niet in je broekje mag want ik heb ZOVEEEEEL voor je gedaan!"
Binnen drie reacties! gogo,quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Hoeft niet altijd, ligt maar aan de situatie en wat het betreft ....mensen kunnen hoop blijven houden ook als alle hoop is vervlogen (met name met ernstige ziekte wil dat nog wel eens voorkomen).quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Met name een naief iets.
Verder is dit typisch iets uit de puberteit. Na verloop van tijd worden mensen wel wijzer (hoop ik).
ik ben wel een beetje de friendzone koning hier of niet?quote:
Mensen die dit moeten gewoon van bil gaan en zien dat nietquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik ben wel een beetje de friendzone koning hier of niet?
niet iets om trots op te zijn, en gelukkig ben ik er uit. maar je begrijpt wat ik bedoel
Dat betwijfel ik. Ik ken zelfs 40-ers (zonder al teveel ervaring in wat dan ook) die de hele dag de aardige broer lopen uit te hangen in de hoop op meer. Wat er niet gaat komen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:58 schreef Friek_ het volgende:
Verder is dit typisch iets uit de puberteit. Na verloop van tijd worden mensen wel wijzer (hoop ik).
Maar toch heb je een relatie met die persoonquote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:16 schreef Gezond2012 het volgende:
Is ook totaal niet aantrekkelijk. Ik heb een relatie met iemand die jarenlang gewoon een vriend was, dat is nooit een sneu figuur geweest die ALLES en dan ook ALLES deed om aardig gevonden te worden. Gewoon een normale, leuke man met een eigen leven en eigen interesses.
dat niet aantrekkelijke gaat over wanhopig friendzone gedrag, niet de man waar ze het over heeft.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 12:17 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Maar toch heb je een relatie met die persoon. Waarom vraag ik me dan af?
Hebben wij het over dezelfde vrouw?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:46 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt ja
ik zie nu pas dat ik gewoon haar fucking slaafje was. Maarja, liefde en hoop maakt blind he.
EDIT: grote tetten ook trouwens (en daar had ze een paar van)
Wat ben ik blij dat ik er nu uit ben
Bedoel je zoiets als elke week gratis de Porsche van de overbuurman wassen en dan denken dat-ie eigenlijk ook een beetje van jou is?quote:
nah, een 15 jarige chick die al getrouwd is klopt niet echtquote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:27 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Hebben wij het over dezelfde vrouw?
Ach, het is nu jaren geleden, zij is inmiddels getrouwd, heeft een kind en ik wil daar absoluut nog niet aan denken... Gelukkig maar dat het nu anders is gelopen
quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
[..]
Dit en dit
Been there, done that. Maar dan iets korter dan 2 jaar
Je leert er van toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dit
Als je duidelijk hebt gezegd dat je hem/haar leuk vindt, en ze geven wisselende signalen: een leukere vinden. Graag of niet! Je hebt genoeg te bieden, en als ze interesse hebben moeten ze gewoon duidelijker zijn en geen spelletje spelen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:41 schreef trovey het volgende:
En wat dan als de uitverkozen persoon wisselende signalen geeft?Ja, zo'n eentje heb ik gehad.
![]()
Zou zo wel moeten zijn, helaas loopt het vaak anders.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 17:55 schreef Gezond2012 het volgende:
[..]
Als je duidelijk hebt gezegd dat je hem/haar leuk vindt, en ze geven wisselende signalen: een leukere vinden. Graag of niet! Je hebt genoeg te bieden, en als ze interesse hebben moeten ze gewoon duidelijker zijn en geen spelletje spelen.
win win situatiequote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat wel ja,
ik kan het nu herkennen
Zo naïef...quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
Misschien wil de man in kwestie gewoon oprecht een vriend zijn, niet meer en niet minder. Maar aangezien hij alles voor haar doet en haar met zijn auto overal heen brengt ...Ik heb ook mannelijke vrienden, maar die gaan echt niet mijn tassen dragen bij het winkelen (als ze al mee zouden gaan winkelen) of spelen chauffeur. En gelukkig maar, ik hou niet van dat slaafse gedrag. Als je bevriend bent, ben je gelijkwaardig in die vriendschap.
Ik denk dat veel jongens zich ook in de friendzone duwen, juist door dat slaafse gedrag. Ik als vrouw vindt een slaafse man geen relatiemateriaal. Het straalt onzekerheid uit en ik heb ook het gevoel dat die mannen niet honderd procent zichzelf durven te zijn, uit angst om dan afgewezen te worden. Door pakezel te spelen denken ze in ieder geval niets fout te kunnen doen. Zonde, want karakter is juist voor mij heel belangrijk.
Zeg gewoon tegen die jongen je kan een keer sex met me hebben omdat je er altijd voor me bent en daarbij houd het opquote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:19 schreef Fera het volgende:
Misschien wil de man in kwestie gewoon oprecht een vriend zijn, niet meer en niet minder. Maar aangezien hij alles voor haar doet en haar met zijn auto overal heen brengt ...Ik heb ook mannelijke vrienden, maar die gaan echt niet mijn tassen dragen bij het winkelen (als ze al mee zouden gaan winkelen) of spelen chauffeur. En gelukkig maar, ik hou niet van dat slaafse gedrag. Als je bevriend bent, ben je gelijkwaardig in die vriendschap.
Ik denk dat veel jongens zich ook in de friendzone duwen, juist door dat slaafse gedrag. Ik als vrouw vindt een slaafse man geen relatiemateriaal. Het straalt onzekerheid uit en ik heb ook het gevoel dat die mannen niet honderd procent zichzelf durven te zijn, uit angst om dan afgewezen te worden. Door pakezel te spelen denken ze in ieder geval niets fout te kunnen doen. Zonde, want karakter is juist voor mij heel belangrijk.
Lees eens verder dan de eerste regel ...quote:
Dus iedere jongen die in de toekomst achter me aanloopt, aardig tegen mij is en dingen voor me doet verdient een potje seks? Ben ik even blij dat niemand achter me aanloopt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:17 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen die jongen je kan een keer sex met me hebben omdat je er altijd voor me bent en daarbij houd het op. Weet de man ook weer wat hij ervan kan verwachten
.
Jaa anders blijft hij achter je aan lopen en krijg je dit als gevolg;quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus iedere jongen die in de toekomst achter me aanloopt, aardig tegen mij is en dingen voor me doet verdient een potje seks? Ben ik even blij dat niemand achter me aanloopt.
Laten we het maar hierop houden dat het een stuk simpeler zou zijn dan dat een man 2 jaar achter je aanloopt zonder dat het iets opleverde voor relatiemateriaal.quote:Been there done that, 2 jaar lang
Of hij laat me met rust en gaat serieus aan de gang met chicks hosselen.quote:Op zondag 10 juni 2012 00:50 schreef CoolCat31 het volgende:
[..]
Jaa anders blijft hij achter je aan lopen en krijg je dit als gevolg;
[..]
Laten we het maar hierop houden dat het een stuk simpeler zou zijn dan dat een man 2 jaar achter je aanloopt zonder dat het iets opleverde voor relatiemateriaal.
Als je een potje verse honing hebt loop ik wel achter je aan.
Mijn God, dan blijf ik bezig.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Dus iedere jongen die in de toekomst achter me aanloopt, aardig tegen mij is en dingen voor me doet verdient een potje seks? Ben ik even blij dat niemand achter me aanloopt.
Ze kunnen het wel zeggen maar of ze het vervolgens krijgen is de keuze van de vrouw zelf. Zij heeft zelf het recht om wel of niet seks met iemand te willen. Als de vrouw het niet wilt gaat het ook niet gebeuren.quote:Op zondag 10 juni 2012 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik snap de friendzone gewoon 0,0. Volgens mij is het een totaal gebrek van de mannen om te zeggen dat ze gewoon keiharde seks willen.
Dat kan op subtiel wijze, door aanrakingen kusje etc. etc. Of door gewoon klaar te zeggen ik ben verliefd op je. Binnen 5 seconden heb je dan duidelijkheid.
Maar nee je hebt ze er gewoon bij die maandenlang er achter aan blijven lopen in onzekerheid. Zijn die mannen masochistisch ofzo?
Iets met plank en misquote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel zeggen maar of ze het vervolgens krijgen is de keuze van de vrouw zelf. Zij heeft zelf het recht om wel of niet seks met iemand te willen. Als de vrouw het niet wilt gaat het ook niet gebeuren.
Wat denken die mannen allemaal dan, dat een vrouw te dwingen is?
Dan kap je het toch af? Je gaat toch geen vriendschap aan met een vrouw waar je verliefd op bent? Dat voelt toch kutquote:Op zondag 10 juni 2012 17:17 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ze kunnen het wel zeggen maar of ze het vervolgens krijgen is de keuze van de vrouw zelf. Zij heeft zelf het recht om wel of niet seks met iemand te willen. Als de vrouw het niet wilt gaat het ook niet gebeuren.
Wat denken die mannen allemaal dan, dat een vrouw te dwingen is?
Ik zei ik vind je leuk, zij zei ik ben verliefd op iemand anders en je bent mijn type niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hebben ze het niet door, of hebben ze ergens nog hoop?
Ik ken zelf iemand die al zo'n twee jaar achter een meisje aanloopt, maar ondertussen lijkt het wel of ze hem gebruikt. Even huiswerk overschrijven, helpen met leren en nu hij net zijn rijbewijs heeft rijdt hij haar ook nog eens regelmatig ergens naar toe.
Iedereen ziet het en ik vraag me af: wanneer denk je nou, laat ik er maar gewoon mee stoppen?
Waarom gaan dit jongens blind door met de 'nice guy' spelen? Waarom hebben ze niet door dat het nooit wat gaat worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |