Noted. Excuus.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
SSS, lapohunten wordt niet echt gewaardeerd.
Zit er een autonummer op?quote:
Ja, er zit een autonummer op.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit er een autonummer op?Ik ben een n00b. De TT bleef verder wel staan namelijk.
Kut, najah! 148 was toch voor mietjes!quote:
die 3 posts. Er zijn altijd mensen die hem niet vol willen maken. Dan juist prettig als iemand anders dat wel wil doenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Crutch het volgende:
SSS, lapohunten wordt niet echt gewaardeerd.
Ik moest ook even in m'n ogen wrijven bij het zien van het TT idd.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:48 schreef Murdera het volgende:
Ik ben even weg, en gelijk zijn jullie crutch aan het vullen.
Dat staat erbij he, als je een nieuwe aanmaaktquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Zit er een autonummer op?Ik ben een n00b. De TT bleef verder wel staan namelijk.
dit soort teksten zijn voor mij redenen om eens de TT te lezenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moest ook even in m'n ogen wrijven bij het zien van het TT idd.
Mijn gedachte!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
die 3 posts. Er zijn altijd mensen die hem niet vol willen maken. Dan juist prettig als iemand anders dat wel wil doen
Niet gezien!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
Dat staat erbij he, als je een nieuwe aanmaakt
Het maakt mij geen fuck uit, het mag gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
die 3 posts. Er zijn altijd mensen die hem niet vol willen maken. Dan juist prettig als iemand anders dat wel wil doen
Ik heb er alleen geen note voor gekregen. Wat ik dan wel uitermate teleurstellend vind.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Crutch het volgende:
Het maakt mij geen fuck uit, het mag gewoon niet.
Wat zeg je dat soort dingen toch altijd vriendelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat zeg je dat soort dingen toch altijd vriendelijk
Nu geloof ik je helemaal niet!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef Crutch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:54 schreef Crutch het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.XO till we overdose
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:55 schreef ovoxo het volgende:
Topics vullen met onzin. Dus pas maar op!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Ik kreeg laatst ook gezeik omdat ik met één post extra het topic volgooide.quote:
Eerst maar eens structureel LaPo's hunten, vooralsnog is dat nog niet het geval zo te zienquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:52 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik heb er alleen geen note voor gekregen. Wat ik dan wel uitermate teleurstellend vind.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst maar eens structureel LaPo's hunten, vooralsnog is dat nog niet het geval zo te zien
Dat meen je niet?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Crutch het volgende:
Ik kreeg laatst ook gezeik omdat ik met één post extra het topic volgooide.
Meteen gemeld bij de FA's ditdat.![]()
Ik geef trouwens niet zo vaak notes hoor.
Pas jij maar op. Papa Crutch kan je bannen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:56 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Topics vullen met onzin. Dus pas maar op!
Je moet ook overal moeite voor doen tegenwoordig!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef STING het volgende:
Eerst maar eens structureel LaPo's hunten, vooralsnog is dat nog niet het geval zo te zien
Nou ja, je hebt toch een soort voorbeeldfunctie he?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat meen je niet?![]()
Echt wat een kleuters soms hier zeg!
EASY LIKE SUNDAY MOOOOHOOORNINGquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je moet ook overal moeite voor doen tegenwoordig!
Nothing is ever easy!
Zelfs in SC?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:59 schreef Crutch het volgende:
Nou ja, je hebt toch een soort voorbeeldfunctie he?
Take it easy, take a SicSicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:58 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Je moet ook overal moeite voor doen tegenwoordig!
Nothing is ever easy!
Mijn zondagochtenden zijn doorgaans nooit makkelijk inderdaad!quote:
Potver!quote:
Hoi pandaquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Skv het volgende:
Dag negers!
Ik verveel me in de trein met de leptop.
Nope.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Volgens mij zijn al mijn notes van jou.
De mijne zijn super!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:03 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Mijn zondagochtenden zijn doorgaans nooit makkelijk inderdaad!
Nope.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet?
okee.
maar alle 3 waren ze in een half uur ofzo.
Ja tuurlijk, wrijf het er nog maar even in!quote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:41 schreef Crutch het volgende:
Vul me met bitterkoekjes en chocolademelk, pls.
Ik durf ze niet meer te kopen, want ik vreet me geheid kapot aan die dingen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Als ik die in huis zou hebben zijn ze voor mij
Koekjes sowiesoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik durf ze niet meer te kopen, want ik vreet me geheid kapot aan die dingen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:46 schreef MohMi het volgende:
Zo maar eens een paar beschamende oranje vlaggetjes tussen de violen rossen buiten.
Ja, apart idd, maar laten we het wel serieus nemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef ovoxo het volgende:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....verder
Geweldig topic![]()
Moeten we dit echt serieus gaan nemen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ja, apart idd, maar laten we het wel serieus nemen.
Vind er ook weinig geweldig aan in dit geval.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:00 schreef ovoxo het volgende:
Ben ik paranoia en jaloers of is hier iets helemaal mis....verder
Geweldig topic![]()
Tsja, geweldig in een slechte zin.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:03 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vind er ook weinig geweldig aan in dit geval.
Genialer vond ik een topic, in SEX of R&P, dat heette; hij belt niet terug na een one-night stand, hoe moet ik dit opvatten?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:08 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ze noemt d'r vriend een gore hoerenloper.
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Genialer vond ik een topic, in SEX of R&P, dat heette; hij belt niet terug na een one-night stand, hoe moet ik dit opvatten?
Sommige mensen..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Genialer vond ik een topic, in SEX of R&P, dat heette; hij belt niet terug na een one-night stand, hoe moet ik dit opvatten?
Waar?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:09 schreef MohMi het volgende:
[..]
Net maar even gedoucht...quote:
Zoek me een bult, krijg em niet gevondenquote:
Ik heb hem ook wel eens langs zien komen. Maar ik heb wel, na 7 jaar, zo'n idee dat ik bijna alles wel eens langs heb zien komen in R&P.quote:
Bij een homo zou ik toch gaan twijfelen!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef heloef het volgende:
Verder is het volgens mij niet zo vreemd dat een naakt meisje van 16 opwindend is voor welke man dan ook.
quote:me dochter had op dat moment haar vriendje Michael van 19. zij is samen met hem weggelopen en hij heeft haar naar dat drugspand gebracht. (en naar een kraakpand en naar een flat van een stel dat aan SM deed) dus ja ze is genoeg met seks geconfronteerd maar zelf was ze gewoon trouw aan Michael...
Homos uitgesloten dan. Bij zeekoeien is het trouwens trouwens ook uitgesloten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:18 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Bij een homo zou ik toch gaan twijfelen!
niiiiiiiicequote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef heloef het volgende:
"Ook kwam me oudste een keer de gang op om naar de wc te gaan s nachts. zij slaapt naakt. mn vriend ging ook plassen en had haar naakt gezien per ongeluk. daarna stapt hij met een stijve lid het bed in en drukt hem gelijk bij mij naar binnen, zo geil was hij."
Dit is niet waar. Zeg dat het niet waar is.
Verder is het volgens mij niet zo vreemd dat een naakt meisje van 16 opwindend is voor welke man dan ook.
Ik denk dat je daar versteld van staatquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:17 schreef heloef het volgende:
Wincest all the way.quote:
Op welke manier?quote:
De populariteit van een zeker KPD topic zegt iig genoegquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoeveel mannen dat daadwerkelijk geil vinden.
Ow wacht. . dat stond erik las wat anders
daar staan geen 16 jarige meisjes opquote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef STING het volgende:
[..]
De populariteit van een zeker KPD topic zegt iig genoeg
Die had ik op 9gag gezienquote:
Een halve cup.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:49 schreef STING het volgende:
[..]
Riight.
En 16, 18, what's the difference
Lolbroekje weer aan?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
Ik kan nergens vinden of een mannelijke zeekoe nou een boner krijgt of niet...
Wie is er zo dom?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:18 schreef MohMi het volgende:
Voor de derde avond op rij wordt er voor me gekookt vanavondDus wat doe je dan als nette gast? Een stapel Desperado-'biertjes' meenemen natuurlijk!
Dom? Voor een stapel biertjes kook ik elke dag!quote:
Jaquote:
Vanavond een vrouwelijke collega xD Wel een halve vent als ik maar daar val ik niet opquote:
Het is geen BBQquote:
Ik zou haar doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vanavond een vrouwelijke collega xD Wel een halve vent als ik maar daar val ik niet op
[..]
Het is geen BBQOok al weet je niet wat ik bedoel ivm afwezigheid enzo
Ik zal even overleggen met haar vriend en zoontjequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou haar doen.1/3
Neem mij mee, heeft ze meer plezier aan dan aan wat biertjes.
Is goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik zal even overleggen met haar vriend en zoontje
Jaya the Cat!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is goed.![]()
Overigens doe ik haar vriend niet hoor! Zeg dat er wel bij.
Ik bedoelde ermee dat waarschijnlijk de hij er goed voor beloond wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:30 schreef MohMi het volgende:
Het is geen BBQOok al weet je niet wat ik bedoel ivm afwezigheid enzo
Ik weet dat je dat bedoelde!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef STING het volgende:
[..]
Ik bedoelde ermee dat waarschijnlijk de hij er goed voor beloond wordt
Wel lekker warm.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat bedoelde!Ik bedoelde dat ik vorige week eindelijk eens geneukt heb maar dat was op een BBQ van het werk, waar ik niet eens wat van heb kunnen eten omdat ik te laat was
Right, zat ik toch goed in de buurtquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:33 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat bedoelde!Ik bedoelde dat ik vorige week eindelijk eens geneukt heb maar dat was op een BBQ van het werk, waar ik niet eens wat van heb kunnen eten omdat ik te laat was
Zelfde!quote:
Hoop voor je dat je het hebt gehaald.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:30 schreef WasMachinator het volgende:
en dat was het tentamen, in principe gehaald(of ze moeten nog rare fratsen gaan uithalen)![]()
vanavond flink aan de erdinger dus
67.8 % goed van het blok zelf en voor t aparte onderwijs traject dit blok 76% goed. normaal gesproken is dat voldoendequote:
Awh, dan heb je het vast gehaald. Goed feesten nu dan.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:46 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
67.8 % goed van het blok zelf en voor t aparte onderwijs traject dit blok 76% goed. normaal gesproken is dat voldoende
ja gelukkigquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:48 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Awh, dan heb je het vast gehaald. Goed feesten nu dan.
Beterrrrrr, anders zat je daar weer mee. Wat ga je doen vanavond?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:50 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja gelukkig! betekend dat ik geen herkansingen hebben tijdens mn eurotrip
ja ik maakte me er toch een beetje zorgen over ^^, op de bank hangen met een vriend en een film kijken is de bedoelingquote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:51 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Beterrrrrr, anders zat je daar weer mee. Wat ga je doen vanavond?
Leuk, welke film? Ja, ik ga Griekenland - Polen kijken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:53 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ja ik maakte me er toch een beetje zorgen over ^^, op de bank hangen met een vriend en een film kijken is de bedoeling..
en jij al plannen ?
geen idee, zei tegen die vriend ik moet leren dus kies jij de film maar uit ^^..quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:56 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Leuk, welke film? Ja, ik ga Griekenland - Polen kijken.
Haha, het ergste is dat hij dit gewoon op school maakt.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 17:58 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
geen idee, zei tegen die vriend ik moet leren dus kies jij de film maar uit ^^..
en die deur is zeer apart, heh.
whaha, nee gok eerder dat dat morgen bij een andere vriend kan gebeurenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:00 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha, het ergste is dat hij dit gewoon op school maakt.![]()
Misschien ga je wel een romantische film kijken
Hoezoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:01 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
whaha, nee gok eerder dat dat morgen bij een andere vriend kan gebeuren
omdat we morgen ook film gaan kijkenquote:
Met ingemaakte Grieken!quote:
Die staan gewoon op 1-1 anders.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 18:55 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Met ingemaakte Grieken!
Of cupcakes, wat hij wil...
Hoooowj!quote:
Omdat bezoekers verward waren, de oude naam leek heel erg op het oorspronkelijk topicquote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:03 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Hoooowj!
Waarom is de naam van het topic veranderd?
Jaa dat is ook zeker wel zo! hoe vaak ik wel niet op de verkeerde heb geklikt...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 22:09 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Omdat bezoekers verward waren, de oude naam leek heel erg op het oorspronkelijk topic
Je bent lekker bezig dus, maar wat een fucking bullshit die assesments zeg.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Skv het volgende:
Tsja, valt me ook niks tegen. Ik ga genieten van mn weekend en een terrasje pakken. Sollicitatiegesprek van vanochtend heeft me bij de laatste 45 gebracht hoorde ik daarstraks. Woensdag assessments.
Goed bezig, kerel!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:11 schreef Skv het volgende:
Tsja, valt me ook niks tegen. Ik ga genieten van mn weekend en een terrasje pakken. Sollicitatiegesprek van vanochtend heeft me bij de laatste 45 gebracht hoorde ik daarstraks. Woensdag assessments.
Haha, dat wist ik al vanaf het begin hoor. Hoe zielig ben je als je zo veel energie in een troll-topic steekt?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het werd wel duidelijk dat het een trol was
Ik wil niet direct het predikaat trol meegeven maar hij ging zover dat het ongeloofwaardig werdquote:Op zaterdag 9 juni 2012 00:24 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Haha, dat wist ik al vanaf het begin hoor. Hoe zielig ben je als je zo veel energie in een troll-topic steekt?![]()
Niks mis met Amsterdam, een bijnaam moet iemand toch wel een tikkeltje beter omschrijven, en het liefste nog voor lul zetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 15:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
@twi, leuk een bijnaam!
Eerste waar ik aan denk... Euhmmmm....Amsterdam
InB4 alle random "Ga toch fietsen, MohMi" comments.quote:
Zo oud ben je toch nog niet? Of hoe ga je het doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 23:16 schreef MohMi het volgende:
Terug van een te vette avond; ladiesnight georganiseerd door mijn lieve lady-collega's wegens mijn opkomende afscheid
Vraag je nu of ze met pensioen gaat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
InB4 alle random "Ga toch fietsen, MohMi" comments.
[..]
Zo oud ben je toch nog niet? Of hoe ga je het doen?
Ik dacht meer in de richting van cyaankali, trein, torenflat.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:43 schreef miesjelle112 het volgende:
[..]
Vraag je nu of ze met pensioen gaat?
En fietsen I didquote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:56 schreef twi het volgende:
[..]
InB4 alle random "Ga toch fietsen, MohMi" comments.
...wat?quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht meer in de richting van cyaankali, trein, torenflat.
Oh, afscheid van een baan. Ja, ik dacht dat mensen van hier niet werkten, dus had een ander afscheid in m'n hoofd.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:48 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, afscheid van een baan. Ja, ik dacht dat mensen van hier niet werkten, dus had een ander afscheid in m'n hoofd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 14:56 schreef MohMi het volgende:
[..]Tjoooonge jonge xD
Wel als je spreekwoorden zo blijft vernaggelen. De wens is namelijk de vader van de gedachte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was cryptisch bedoelt!quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wel als je spreekwoorden zo blijft vernaggelen. De wens is namelijk de vader van de gedachte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, en dat nr:quote:Op zaterdag 9 juni 2012 15:00 schreef twi het volgende:
[..]
Wel als je spreekwoorden zo blijft vernaggelen. De wens is namelijk de vader van de gedachte.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
Ik ben zo boos geworden dat mn spieren opzwellen en mn t shirt scheurde
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:51 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
HJJBJBJJ.. jij bent niet nederlands jij weet niet wat dit is mattie
Nederlander of niet, ik vind dit behoorlijk kut. Kutdenen.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:55 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Dus je bent een pure nederlander die in nederland woont.. Hmmkeey
Kom niet praten dan ..aaah nep supporter ga gaquote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:57 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Nederlander of niet, ik vind dit behoorlijk kut. Kutdenen.
Nepsupporter? Dacht het niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 19:58 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Kom niet praten dan ..aaah nep supporter ga ga
Meer dan je denkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2012 20:02 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel wat voor verbintenis heb jij met Nederland dan
xD ik moest lachenquote:Op zaterdag 9 juni 2012 22:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Smoel houwe ik ben heel erg teleurgesteld.
Is het al opgelost?quote:
quote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het al opgelost?
Ik heb net clam gegeten, bitches and G's en het was echt fantastisch!
uhm.. wil ik details?quote:Op zondag 10 juni 2012 18:39 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is het al opgelost?
Ik heb net clam gegeten, bitches and G's en het was echt fantastisch!
daar ben ik blij om.quote:Op zondag 10 juni 2012 19:22 schreef SicSicSics het volgende:
Op Bretonse wijze, met een fijne witte wijn saus afgemaakt met zure room en spekjes!
Lekker hoor.
Jij bikkel, ben je toch gaan skeeleren ook al waren ze al versleten?:o Respect, hoor! Maar wel goed dat je ze hebt weggedaan.quote:Op zondag 10 juni 2012 20:57 schreef muhahaha het volgende:
MohM, ik heb mijn skeelers weggegooit, die dingen waren zo erg veroudert dat bij allebei de skeelers een bandje afbrak en de wieltjes draaide voor geen meter. Ik kwam afgepeigerd thuis terwijl mijn zusje nergens last van had (die had wel goede skeelers). Dan maar fietsen
Daag Skv! Hier nog erger; mijn vakantie is voorbijquote:Op zondag 10 juni 2012 21:49 schreef Skv het volgende:
Daag allemaal! Weekend weer bijna voorbij.
En snoeibrak.
Nog maar 5 daagjes en het is weekend!
Ja, was echt loeizwaar en vanuit mijn huis moet je eerst een stuk over de stoep/klinkerweg, boh dat was helemaal klote. Ik kon klunen met die dingenquote:Op zondag 10 juni 2012 23:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jij bikkel, ben je toch gaan skeeleren ook al waren ze al versleten?:o Respect, hoor! Maar wel goed dat je ze hebt weggedaan.
Overigens was het vandaag een drama om iig in de Bossche Broek te skeeleren, het was daar drrruk!Niet normaal, ben uiteindelijk zelf maar omgedraaid naar huis en ben gaan hardlopen.
Maar fietsen is toch ook relaxed!
Ah, dan heb ik je idd niet meer gezien nee, ik stond iets over 12 op de wieltjesquote:Op zondag 10 juni 2012 23:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, was echt loeizwaar en vanuit mijn huis moet je eerst een stuk over de stoep/klinkerweg, boh dat was helemaal klote. Ik kon klunen met die dingen.
We zijn door de Bossche Broek heen gegaan. Na 5e tho, viel wel mee qua drukte
.
Balen dat de vakantie alweer voorbij is, altijd tekort die krengen
Ik ben een beginner met skeeleren/schaatsenquote:Op maandag 11 juni 2012 00:02 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik je idd niet meer gezien nee, ik stond iets over 12 op de wieltjesKun jij trouwens remmen? Zo ja, dan mag je me dat een keer leren als je wilt
En idd, met pijn in mijn hart maar ook met pijn in mijn lever neem ik afscheid van de vakantieToch wel weer oke om weer even normaal te gaan leven, dat dan weer wel
quote:Op maandag 11 juni 2012 07:19 schreef Mystikvm het volgende:
Ik trap hem weer af voor vandaag
Topweekend gehad! En ik heb zelfs nog een beetje zin om te werken, én ontzettend veel zin in volgend weekend!
Niet heel spannend hoor. Vrijdagavond concert van Sepultura. Was hard, uniek (superklein zaaltje) en vet gezellig. Daarna de kroeg in, de dag erop met het vriendinnetje naar Emmen, schoonouders ontmoet (supertoffe mensen!) en een festival gedaan wat onverwacht heel gezellig was (ondanks Drenthe). Gisteren heerlijk relaxed tot laat in bed gelegen, teruggereden en hier waar de zon wel scheen nog tot laat buiten gezeten.quote:
Sepultura.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:16 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet heel spannend hoor. Vrijdagavond concert van Sepultura. Was hard, uniek (superklein zaaltje) en vet gezellig. Daarna de kroeg in, de dag erop met het vriendinnetje naar Emmen, schoonouders ontmoet (supertoffe mensen!) en een festival gedaan wat onverwacht heel gezellig was (ondanks Drenthe). Gisteren heerlijk relaxed tot laat in bed gelegen, teruggereden en hier waar de zon wel scheen nog tot laat buiten gezeten.
Ik heb een nieuwe indo geregeld.quote:Op zondag 10 juni 2012 23:37 schreef MohMi het volgende:
[..]
Daag Skv! Hier nog erger; mijn vakantie is voorbijEn ik zit nog in mijn vakantie ritme want het is nu half 12 geweest en ik word alleen maar wakkerder
Neehee.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Pics.
Ik heb een zomerpak aangeschaft, dus binnenkort hossel ik alles wat los en vast zit.
TOYBOYquote:Op maandag 11 juni 2012 08:55 schreef Skv het volgende:
[..]
Neehee.
Voor het eerst sinds *ooit* trouwens dat ik een meisje heb gezoend die ouder is dan ik ben.UNIEK.
Wat voor pak heb je gekocht? Een linnen ofzo?
27 of 28. Volgens mij 27.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
TOYBOY![]()
Hoe oud is ze?
http://store-nl.hugoboss.(...)224446,nl_NL,pd.html
Deze is het.
Ik doe wel een pic als hij binnen is, de broek moest vermaakt worden.Dus pas vrijdag kan ik hem ophalen.
Stoute de Kruts!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Oh ja, ik moet dat nog even teruglezen
Dit word mn 2equote:Op maandag 11 juni 2012 09:00 schreef Skv het volgende:
[..]
27 of 28. Volgens mij 27.
Dat pak is wel erg nice![]()
Draag je ook pakken in je vrijetijd? Ik draag eigenlijk alleen nog maar boss orange. Vind pakken wel mooi staan, maar voor geen meter zitten.
Veel in de zon gezeten? Nee!quote:Op maandag 11 juni 2012 09:16 schreef shifto het volgende:
Damn, gewoon weer aan het werk zeg
Voelt wel beetje raar, nu eerst even tegen iedereen vertellen hoe leuk mijn vakantie was
Nice!quote:
Dat iddquote:Op maandag 11 juni 2012 09:16 schreef shifto het volgende:
Damn, gewoon weer aan het werk zeg
Voelt wel beetje raar, nu eerst even tegen iedereen vertellen hoe leuk mijn vakantie was en een paar sloten koffie weggieten
Ik kan wel braken. Brakheid van zaterdag + zes koffie =quote:
Ja als je nou plek in je party houd voor mijquote:Op maandag 11 juni 2012 10:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
Shiftie! We hebben nog neit eens samen gegamed he?
Ging wel heel goed gister met muhaha
17K dmg van 1 zon poison vliegje, en dan heb ik 14% damage reduction, dan nog 60 % resistance, en 45% reduction door armorquote:Op maandag 11 juni 2012 10:06 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja als je nou plek in je party houd voor mij
Act 2 gaat alleen echt nergens over, die kk beestjes slopen je als je al 2 van die poisen vliegjes raakt
Ja echt bizarquote:Op maandag 11 juni 2012 10:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
17K dmg van 1 zon poison vliegje, en dan heb ik 14% damage reduction, dan nog 60 % resistance, en 45% reduction door armor
Is goed.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:09 schreef shifto het volgende:
[..]
Ja echt bizar
Maar vanavond gaan we wel ff eunen dan met muhahaha erbij
Ben monk, 15k dmg, 40k hp, 400resistance to all en iets van 3500 armorquote:Op maandag 11 juni 2012 10:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is goed.Jij bent DH? Wat is je DMG?
En een maat van me (barb) doet ook mee.
Sweet, een monk is wel fijn! kan ik midden in de mobs jumpen en area dmg doen, door jouw mantra of healing.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:11 schreef shifto het volgende:
[..]
Ben monk, 15k dmg, 40k hp, 400resistance to all en iets van 3500 armor
Ben ff aan het installeren op mn werk laptop, dan kan ik ff kijken
Ja die gebruik ik ook het meest in parties, anders mantra of evasionquote:Op maandag 11 juni 2012 10:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
Sweet, een monk is wel fijn! kan ik midden in de mobs jumpen en area dmg doen, door jouw mantra of healing.
Neh, gewoon een avondje stappen!?quote:
Voor tijdens het stappen ja, je weet dat shifto rond een uur of 4 weer mot heeft, dus nu moeten we het aanvalsplan al uitdokteren.quote:
* Skv buut de rol van veldmaarschalk. Geester is operation Human Shield.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor tijdens het stappen ja, je weet dat shifto rond een uur of 4 weer mot heeft, dus nu moeten we het aanvalsplan al uitdokteren.
Nice, kan je in de pauze even uitgewoond worden.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
Briljant; de BBQ-man zit hier de hele ochtend op de afdelingEn oh wat vinden mijn collega's dat leuk
De homo's
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:30 schreef MohMi het volgende:
Briljant; de BBQ-man zit hier de hele ochtend op de afdelingEn oh wat vinden mijn collega's dat leuk
De homo's
Moet kunnen, je bent toch bijna wegquote:Op maandag 11 juni 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice, kan je in de pauze even uitgewoond worden.
Ach, we komen deze ronde toch niet door.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:27 schreef Crutch het volgende:
Ik heb een oranjeshirt gekregen van Hara!
Maar die moet ik wel steeds aan als er voetbal is.
quote:Op maandag 11 juni 2012 10:34 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nice, kan je in de pauze even uitgewoond worden.
Aan die gedachte klamp ik mij dan ook krampachtig vastquote:Op maandag 11 juni 2012 10:34 schreef shifto het volgende:
[..]
[..]
Moet kunnen, je bent toch bijna weg
Heus wel; van Marwijk krijgt schoppen.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ach, we komen deze ronde toch niet door.
Affelay en Robben buiten en Huntelaar in 't midden.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heus wel; van Marwijk krijgt schoppen.
Ohoooof hij stelt Huntelaar én Van Persie op.
Dan kan het nog wat worden.
Stel je toch eens voor dat we woensdag van Duitsland zouden winnenquote:Op maandag 11 juni 2012 10:37 schreef Crutch het volgende:
[..]
Heus wel; van Marwijk krijgt schoppen.
Ohoooof hij stelt Huntelaar én Van Persie op.
Dan kan het nog wat worden.
Ik wil Affelay, Elia, Boula, Huntelaar, Kuyt, Sneijder en Ruudje.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Affelay en Robben buiten en Huntelaar in 't midden.
En Kluivert!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:39 schreef Harajuku. het volgende:
Ik wil Affelay, Elia, Boula, Huntelaar, Kuyt, Sneijder en Ruudje.
Waarom dan pas?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
[..]Ik moest lachen
En dat kan volgende week pas weer, maar een goed idee is het wel.
[..]
Aan die gedachte klamp ik mij dan ook krampachtig vast
Issie ongesteld?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:36 schreef MohMi het volgende:
Ik moest lachen
En dat kan volgende week pas weer, maar een goed idee is het wel.
Die stel hij sowieso op, dus dan maar Huntelaar erbij.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Stel je toch eens voor dat we woensdag van Duitsland zouden winnenMaar ja, dat gebeurt nicht
Ik word echt super pissed als ie van Persie weer opstelt. Ik ben daar al boos over sinds het WK dus brace yourself
Na drie keer open doel missen kan hij dat toch eeeigenlijk niet maken hèquote:Op maandag 11 juni 2012 10:41 schreef Crutch het volgende:
[..]
Die stel hij sowieso op, dus dan maar Huntelaar erbij.
En vanzelfsprekend na de rust van der Vaart (en misschien ook Robben).
Eigenlijk niet, maar wat hebben wij erover te zeggen?quote:Op maandag 11 juni 2012 10:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Na drie keer open doel missen kan hij dat toch eeeigenlijk niet maken hè
Van Persie boven en Van der Wiel onder.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Affelay en Robben buiten en Huntelaar in 't midden.
Dat doen ze maar op hun hotelkamertjes!quote:
Ik vond deze wel vet! Kun je daar nog mee aankomen als je bijna 30 bent? Niet he?quote:Op maandag 11 juni 2012 11:08 schreef Skv het volgende:
http://www.boxers.nl/muchachomalo/million-2-pack
Briljant, hebben.!
Kan welquote:Op maandag 11 juni 2012 11:11 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vond deze wel vet! Kun je daar nog mee aankomen als je bijna 30 bent? Niet he?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |