SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voorstellen dus niet hier maar in het andere topic."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Dan mag daar iemand anders aan knutselen, want ik niet weetquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen moet er een nieuwe OP gemaakt worden, zodat duidelijk wordt wat het verschil tussen beide topics is.
Zal ik je rijdenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou ook wel willen drinken maar ik kom nooit meer thuis met het OV
Dan maar door tot de volgende ochtendquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik zou ook wel willen drinken maar ik kom nooit meer thuis met het OV
Maar ik bedoel het goedquote:
zou prettig zijn, en deze reeks gaat echt te kneiterhard.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Ja, alleen moet er een nieuwe OP gemaakt worden, zodat duidelijk wordt wat het verschil tussen beide topics is.
Ik heb vanmorgen de OP wat aangepast zodat het verschil iig duidelijker is. Nieuwe OP komt er aan, ik ben net thuis.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:09 schreef Kper_Norci het volgende:
Ik zou er nog mee akkoord gaan ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:25 schreef IHaveAmnesia het volgende:
HahaHet is dat ik iemand heb. Anders ga ik eerst Weissman veroveren (die ken ik het langst hier en heb het eerder uitgesproken). Daarna jou
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iedereen is hier stikgeil natuurlijk, vandaar dat ze allemaal nieuwe contacten zoeken
You guessed it!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Iedereen is hier stikgeil natuurlijk, vandaar dat ze allemaal nieuwe contacten zoeken
Nee hoor, ik ben gewoon een frigide bitchquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:24 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ach ja, het bier moet ook ergens koud kunnen staan hèquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben gewoon een frigide bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |