quote:Op zondag 15 juli 2012 22:34 schreef marijn17gay het volgende:
ik ben blij dat hij niet beter heeft geweten liever dit, teder en lief bij hem thuis gewoon in bed. dan met iemand van 17 in een smerig steegje ofzo
Met je tfoe.quote:Op woensdag 25 juli 2012 08:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik ben niet moslim. En waarom die geit?
Ja toevallig iets van het bovenste, maar dat hoeft niet perse.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste getint of een neger.
In alle andere gevallen een wannabee-mocro
Wil je daarmee zeggen dat alle getinte mensen of donkere mensen dat zeggen ? Ik weet niet waar je woont, maar dan moet je wel gewoon dom zijn om dat te denken.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:56 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dan ben je tenminste getint of een neger.
In alle andere gevallen een wannabee-mocro
Dat zeg ik niet, je moet wel lezen..quote:Op zondag 29 juli 2012 15:47 schreef Hellraider1997 het volgende:
[..]
Wil je daarmee zeggen dat alle getinte mensen of donkere mensen dat zeggen ? Ik weet niet waar je woont, maar dan moet je wel gewoon dom zijn om dat te denken.
Oke, maar het punt is niet alle getinte of negroïde mensen zeggen dat ( waarvan ik dacht dat je dat bedoelde ) want duidelijk niet alle getinte mensen zijn hetzelfde.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:32 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, je moet wel lezen..
Als je het woord tfoe gebruikt ben je getint of negroïde, jij draait het om.
Ok, bedankt voor deze zinvolle info.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:58 schreef Hellraider1997 het volgende:
[..]
Oke, maar het punt is niet alle getinte of negroïde mensen zeggen dat ( waarvan ik dacht dat je dat bedoelde ) want duidelijk niet alle getinte mensen zijn hetzelfde.
Graag gedaan manquote:Op zondag 29 juli 2012 17:30 schreef Don_Vanelli het volgende:
[..]
Ok, bedankt voor deze zinvolle info.
Zijn alle blanke mensen wel hetzelfde?
Ok, en hoe zit het met Chinezen? Die zijn toch zeker wel allemaal hetzelfde?quote:Op zondag 29 juli 2012 17:31 schreef Hellraider1997 het volgende:
[..]
Graag gedaan man
Nee dat zeg ik toch helemaal niet ? Je moet wel lezen he
Kwaliteitstopic jwtquote:Op dinsdag 31 juli 2012 17:25 schreef o.us het volgende:
Waarom is dit topic nog open en neemt men dit topic nog steeds serieus![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |