En ook al geen bikiniquote:
Ik krijg de uitslag nog van mijn bloed, ze laten het bezinken, en er wordt gekeken naar bepaalde waarden die te maken hebben met mijn schildklier.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Bloed prikken hebben ze al wel gedaan maar daar konden ze niets vinden. Geen idee waar ze naar gezocht hebben. Het is iig goed irritant. Ook al naar de KNO geweest, die kon ook niets vinden.
Ik heb het gevoel dat mn keel opgezwollen is en heb moeite met slikken en praten en continue keelpijn, KNO arts was ook zo lekker "zeur niet, niets aan de hand". Heerlijk, arrogante artsen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:32 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik krijg de uitslag nog van mijn bloed, ze laten het bezinken, en er wordt gekeken naar bepaalde waarden die te maken hebben met mijn schildklier.
Heb er verder helemaal geen last van en ook geen andere klachten, het ziet er alleen een beetje raar uit.
Gelukkig heb ik er veel minder last van als ik bier drink dus dan moeten we dat maar doen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat mn keel opgezwollen is en heb moeite met slikken en praten en continue keelpijn, KNO arts was ook zo lekker "zeur niet, niets aan de hand". Heerlijk, arrogante artsen..
Da's niet oranjequote:
Gelukkig wel. Het is al druk genoeg hier as it isquote:
Op deze planeet bedoel ik dan he. Niet in Singlesquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Gelukkig wel. Het is al druk genoeg hier as it is
Obviouslyquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Op deze planeet bedoel ik dan he. Niet in Singles
I've still got itquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |