Alles is de schuld van de babyboomers!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
alles ligt aan de oudere en de tokkies in de wereld!
jeetje dat zou een goeie TT zijn
Gebrek aan homoacceptatie rechtpraten met behulp van normen en waarden uit het jaar nul kunnen wel grotendeels op die drempel gelegd worden, ja.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:33 schreef rhubarbje het volgende:
alles ligt aan de oudere en de tokkies in de wereld!
Whut?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:25 schreef rhubarbje het volgende:
owja en nu ik toch aan het zeiken ben: kan iemand die viktoria koblenko even aangeven bij de oekrainse geheime politie of zo?
met d'r gouden oor
O best grappig.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:02 schreef Tegan het volgende:
[ afbeelding ]
Nou zeg. Laat haar lekker een grote oorbel dragen zeg.
Niet als ze tussen 1945 en 1950 zijn geboren.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 12:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*mep* Kinderen zijn leuk en lief, meestal.
Oef, dan hebben mijn ouders nog geluk.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:14 schreef Q. het volgende:
[..]
Niet als ze tussen 1945 en 1950 zijn geboren.
ja prima maar doe er dan niet dom overquote:
Mijne ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Oef, dan hebben mijn ouders nog geluk.
Inderdaad, " gewoon omdat ik het leuk vind".quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja prima maar doe er dan niet dom over
als je zoiets doet krijg je vragen
zeg dan gewoon ja ik vond het wel leuk
of ff geen zin in een 'wat draag je nu weer voor iets' vraag.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:35 schreef Tegan het volgende:
Maarja, dat is overduidelijk de reden. Want wat kan het anders zijn. Misschien beantwoord ze nooit privevragen?
Alsof je dr je bed uit zou schopppenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:41 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
of ff geen zin in een 'wat draag je nu weer voor iets' vraag.
Kan ik me in haar geval wel voorstellen
In 2010 had ze die gouden al eens.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 13:46 schreef CherryLips het volgende:
Dat is al tig jaar geleden, dat is iedereen alweer vergeten
Ik ook, ik ookquote:Op vrijdag 8 juni 2012 14:16 schreef MissMSX het volgende:
Poeh, straf windje hier. Dat wordt 10 minuten eerder vertrekken zo
En een kusje voor T![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Nou vooruit, ben de beroerdste niet vandaagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |