Heb je de brief al gekregen met je login gegevens? Werkt dat gewoon bij jou?quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef jooordiii het volgende:
Ik ga beginnen met de studie bedrijfseconomie!;)
hmmmzquote:Op maandag 23 juli 2012 06:05 schreef hmmmz het volgende:
Studielink gaat alleen over de bachelor, master staat daar nooit in. Aldus de studentenadministratie
Oompaloompa heeft geen zonnebril op sterkte en zwaaide voor de zekerheid maar even lafjes terug om daarna snel aan arjo te vragen of het friek was of dat het misschien voor totaal iemand anders bedoeld wasquote:Op dinsdag 24 juli 2012 17:05 schreef Friek_ het volgende:
oompaloompa zwaaide met zeer veel moeite terug. Het valt niet mee.
Als het haar was tenminste.
Ik beaam ditquote:Op dinsdag 24 juli 2012 21:28 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Oompaloompa heeft geen zonnebril op sterkte en zwaaide voor de zekerheid maar even lafjes terug om daarna snel aan arjo te vragen of het friek was of dat het misschien voor totaal iemand anders bedoeld was. Daarna klom oompaloompa op de tafel om een indiaanse begroetingsdans te doen maar was Friek alweer naar zijn mp3 speler aan het kijken
straks zeker?quote:Op woensdag 25 juli 2012 00:09 schreef automatic_ het volgende:
Morgen weer naar de UvT om te babbelen over mijn thesis...
Hij zal wel een minderwaardigheidscomplexje hebbenquote:Op woensdag 25 juli 2012 15:30 schreef GlowMouse het volgende:
Met smart nog wel, ik heb hem de afgelopen jaren verwaarloosd en nauwelijks aandacht geschonken.
Ja, was er alleen voor niets. Vrijdag nieuwe poging.quote:
mijn stalkskills doen 't nogquote:Op woensdag 25 juli 2012 16:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, was er alleen voor niets. Vrijdag nieuwe poging.
Ik zag jequote:
Je leven draait dus alleen om studie? Zoek een hobby of vrienden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil eigenlijk wel weer beginnen, zit me sinds eind mei al te vervelen op twee verslagen na. Werk vinden lukt ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |