Deze vakken zijn voor een deel meer als social cognition ben ik bang, alhoewel sommige docenten ondertussen veranderd zijn, voor mij al weer 3 jaar geleden. Wat je volgens mij in het algemeen wel kunt stellen is dat de vakken die door het soc psy departement gegeven worden vergelijkbaarder zijn met b.v. soc cog dan ik noem maar iets persoonlijkheids psy.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:00 schreef neilpad het volgende:
[..]
Meer begrijper, alleen vind ik het altijd wel moeilijk inschatten wat ze ongeveer gaan vragen op tentamens. Moet zeggen dat ik ook bij veel colleges niet ben geweest, maar tot nu toe heeft dat mij alleen opgebroken bij Social Cognition. Als ik voorheen naar colleges ging dan had ik altijd het idee dat ze gewoon de stof uit het boek aan het uitleggen waren. Ik heb ook amper aantekeningen...
Overigens ligt filosofie mij wel en als ik zo de stof bekijk heb ik ook al aardige voorkennis. Dat moet wel lukken lijkt me.
Ben wel benieuwd naar de rest. Komt Tink89 hier nog weleens?
Thanks voor de infoquote:Op donderdag 5 juli 2012 15:07 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Deze vakken zijn voor een deel meer als social cognition ben ik bang, alhoewel sommige docenten ondertussen veranderd zijn, voor mij al weer 3 jaar geleden. Wat je volgens mij in het algemeen wel kunt stellen is dat de vakken die door het soc psy departement gegeven worden vergelijkbaarder zijn met b.v. soc cog dan ik noem maar iets persoonlijkheids psy.
Bijna alle vakken die je noemt hebben komend jaar overigens een nieuwe docent dus pas op met dat vooruit werken, het zou goed kunnen dat de stof helemaal verandert.
Ik ben begin van het kalender jaar ingestroomd en ik wil eigenlijk mijn bachelor komend jaar halen. Alleen moet ik dus ook nog een stel tweedejaars vakken en daarbij heb ik het ook druk met werk. Verder ga ik in de zomer alleen naar Lowlands dus heb ik genoeg tijd omhanden momenteel.quote:Op donderdag 5 juli 2012 15:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Maar waarom krijg je het dan zo enorm druk?
Ik heb je een PM gestuurdquote:Op donderdag 5 juli 2012 14:16 schreef neilpad het volgende:
Ik wil in de zomer alvast wat vooruit werken aangezien ik het rete mega druk ga krijgen komend college jaar.
Iemand hier die een van de volgende psychologie vakken heeft gevolgd?
-Attitudes & Communication
-Political Psychology
-Consumer Behaviour
-Wetenschapsfilosofie
-Organizational Psychology
Hoe lastig zijn deze vakken? Welke is geschikt om alvast tijd in de investeren zodat ik er straks wat minder voor hoef te doen? Welke vereisen in principe geen aanwezigheid?
Zag dat Consumer Behaviour voornamelijk uit artikelen bestaat, die ik dus al kan lezen. De rest vereist allemaal een boek (mocht er nog iemand van zijn boeken afwillen, khou mee aanbevolen).
Conumer krijgt nieuwe docent, attitudes krijgt nieuwe docent, volgens mij ook political, ik denk dat het dat was maar weet het niet zeker...quote:Op donderdag 5 juli 2012 19:12 schreef neilpad het volgende:
[..]
Thanks voor de info.
Waar kan je zien welke vakken nieuwe docenten krijgen?
[..]
Ik ben begin van het kalender jaar ingestroomd en ik wil eigenlijk mijn bachelor komend jaar halen. Alleen moet ik dus ook nog een stel tweedejaars vakken en daarbij heb ik het ook druk met werk. Verder ga ik in de zomer alleen naar Lowlands dus heb ik genoeg tijd omhanden momenteel.
werken en semi-eigentijdsindeling ftw (zei ze al werkend op de bankquote:Op woensdag 11 juli 2012 21:05 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik heb je een PM gestuurd.
Hoe is het hier verder? Lopen jullie al tegen vakantie aan of zijn jullie nog aan het bikkelen? Ik zweer je dat ik geen tijdbesef meer heb van die dingen nu ik 40u werk, gaaah. Merk het alleen op de weg, ik kan nu om kwart over 7 vertrekken zonder te laat te komen ipv 7u. En dan lekker om 10 over 6 pas weer thuiskomen, eten koken....
Genieten jullue even extra van het studentenleven, voor mij, pls?. Ik mis dat echt, mn semi- eigen tijds deling.
Goed bezigquote:Op dinsdag 17 juli 2012 17:15 schreef Friek_ het volgende:
M'n laatste paper en bachelorthesis ingeleverd. Het kan niet anders dan dat ik m'n bachelor in de pocket heb.
Hoezee.
Done.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:08 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je mag mij naar 2e jaar zetten, BSA gehaald tijdje terug
http://studiegids.uvt.nl/quote:college rooster
programma
tentamen rooster
vakbeschrijving
Mijn levensdoel is om eerder dan jij een masterdiploma in handen te hebben.quote:Op donderdag 19 juli 2012 10:26 schreef GlowMouse het volgende:
Je had "dag rooster" nog niet gevonden.
Succes en veel plezier, ik ga aankomend collegejaar alweer m'n derde jaar BE in, wat gaat de tijd toch snel zeg.quote:Op woensdag 18 juli 2012 20:55 schreef jooordiii het volgende:
Ik ga beginnen met de studie bedrijfseconomie!;)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |