Goed hoor. Ben toch de hele dag thuis en fiets wel even naar de universiteit.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:23 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik kan vanaf 3 uur (misschien eerder, maar dat weet ik nog niet)
Okeequote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:24 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goed hoor. Ben toch de hele dag thuis en fiets wel even naar de universiteit.
Hij is op miraculeuze wijze bij je terecht gekomen.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:25 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Okeemag ik je nummer? Dan laat ik het je even weten als ik klaar ben.
Praise the lordquote:Op vrijdag 8 juni 2012 16:28 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Hij is op miraculeuze wijze bij je terecht gekomen.
Welk profiel heb je hiervoor gedaan? Ik heb NT gedaan en zit in m'n eerste jaar rechten, en het vervelendste vind ik de grote hoeveelheden die je moet lezen (omdat ik dat niet gewend ben, dan wel omdat ik niet zo'n snelle lezer ben). Als je van nature een brede interesse hebt zal je de onderwerpen niet gauw 'stom' vinden of iets dergelijks. Het moeilijkste is om gewoon alles netjes bij te houden en te lezen. Nu is er geen leraar die je achter de broek zit als je niks doet, en dat is best wel een omschakeling vanaf het vwo.quote:Op woensdag 13 juni 2012 17:54 schreef ErikHoevenaars het volgende:
Goeiendag mede-fokkerts!
Volgend jaar begin ik aan de Rechtenstudie op de UvT. Ik wilde vragen hoe de rechtenstudenten het eerste jaar ervaren
Ze hebben een extra vak ingelast. Paper-based, seminar style, met twee sessies per dag van vier of vijf papers. En voor twee van die sessies moet ik presentaties voorbereiden. Heel gaar.quote:Op vrijdag 15 juni 2012 01:09 schreef Complexiteit het volgende:
Waarvoor moet je die presentaties voorbereiden dan?
Dus je kan ook gewoon extra vakken volgen naast je standaard programma, om zo mogelijkerwijs meer masters te kunnen gaan doen?quote:Op vrijdag 15 juni 2012 18:37 schreef GlowMouse het volgende:
Het gaat om kennis die nodig is om met een master te kunnen beginnen, vaak kan je die kennis verkrijgen met bepaalde vakken zodat je geen hele bachelor hoeft te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |