Op BB bedoel je? Ja dat kanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:42 schreef Pranjicc het volgende:
Ah, logisch
Dat moet ik dan eerst maar eens even doen. Dit is inderdaad vertelt tijdens de introductie. Het wordt wel even puzzelen hoe dat ook alweer zitDie huidige vakken kan ik "weggooien" neem ik aan (allemaal gehaald)?
Ok, mooi. Ja, ze zijn bijgeschrevenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Op BB bedoel je? Ja dat kanvoor de zekerheid pas doen als je ECTS zijn bijgeschreven.
Maar de ESG is niet bijgewerkt dus je kunt niets kiezen?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:37 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee, dat verschilt per vak. Je kan via COMAP zien voor welke groepen je je aan moet melden en op welke datum/hoelaat. Dit kan je zien als je de vakken hebt gekozen in je ESG, dus dat moet je eerst doen. Wordt bij je eerstejaarsintroductie uitgelegd als het goed is.
Iemand?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 15:07 schreef Senor__Chang het volgende:
Ik heb een week (of 2) geleden mezelf ingeschreven voor Sociologie via studielink, maar ik heb nog niks bevestigd gekregen. Is dit normaal?
Comap?quote:Op zondag 29 juli 2012 14:06 schreef J.Doe het volgende:
Weet iemand wanneer je je in kunt schrijven voor optional subjects? Want die studiegids is nog steeds niet klaar, wel?
Had je iets paars aan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:19 schreef GlowMouse het volgende:
Mijn dag is ook helemaal verpest. Oompaloompa deed net alsof ze mij niet zag.
Dan heb ik je niet gezienquote:
Volgende keer toch doenquote:
neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |