Stoere praat voor een 30 jarige ofzo die een beetje achter zn pc huilt Kusje op je onwetendheidquote:
Klopt het beste kan je gewoon vergif innemen ( niet anti braakmiddel vergeten )quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef Murdera het volgende:
Van buiten de schedel door je hoofd schieten is trouwens niet handig, teveel risico.
Er zijn heel veel mensen die richting hun slaap schieten, en het overleven.
De mooiste manier lijkt mij om een flink zware bijl op een scharnier vast te maken, het blad flink verzwaren, met een touw via een katrol naar het dak, en dan door naar een laag punt vast te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:39 schreef Geester het volgende:
[..]
Klopt het beste kan je gewoon vergif innemen ( niet anti braakmiddel vergeten )
In deze SC die toch maar wordt bevolkt door 6 mensen ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Wordt het wellicht op den duur wel rustiger
Sting!!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
Alsof Grunge mensen nooit zelfmoord plegen!quote:
Dan gaat het topic ook dood.quote:
Nog niet rustig genoeg hier?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef STING het volgende:
[..]
correlatie.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef STING het volgende:
[..]
Oh, toen ik hier nog wat meer kwam, was het altijd erg druk enzo
Ik ging er vanuit dat die in de jaren '90/'00 welk grotendeels waren uitgeroeidquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Alsof Grunge mensen nooit zelfmoord plegen!
Goed hoor, drukquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:42 schreef MohMi het volgende:
[..]
Sting!!How is life? Gezellig dat je even langskomt
Niet druk, vakantiequote:
Mijn vakantie moet nog gaan beginnen, over een klein maandje op vakantiequote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Niet druk, vakantieMaar bijna afgelopen
Hoe komt het dat je hier zo weinig bent? Van welk forum ben je mod?
Nice! Waar ga je heen?quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:47 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn vakantie moet nog gaan beginnen, over een klein maandje op vakantie
Ik Fok over het algemeen een stuk minder
Ben mod van GAM.
Ja, true!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:44 schreef MohMi het volgende:
Ik ging er vanuit dat die in de jaren '90/'00 welk grotendeels waren uitgeroeid
Sinds ik hier ben is het verdacht stil...quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:43 schreef STING het volgende:
Oh, toen ik hier nog wat meer kwam, was het altijd erg druk enzo
Heerlijke rust.quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Sinds ik hier ben is het verdacht stil...
Ga huilen danquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
[..]
Nice! Waar ga je heen?
Zal bij GAM wel wat rustiger zijn lijkt me..? Of zijn Fokkers over het algemeen net zo sociaal vaardig als hier?
quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:49 schreef MohMi het volgende:
Zal bij GAM wel wat rustiger zijn lijkt me..? Of zijn Fokkers over het algemeen net zo sociaal vaardig als hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |