+1 Superlieve foto!quote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:08 schreef Kyara het volgende:
Zeg DF, dat kan zo maar niet. Het topic sluiten met zo''n leuke foto! Zet hem eens gauw hier ook neer!
ja maar Kwam vanalles tussenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:12 schreef Kyara het volgende:
pssst, heb jij inmiddels al een laptop gevonden evenstar? We hebben nog een olliebolliefotospam van je tegoed. En ik vergeet dat niet hoor!![]()
Ja ik kan niet wachten...Evan jarig op vaderdag en voetbalwedstrijd Nederlands Elftalquote:Op vrijdag 8 juni 2012 10:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Mefke, van harte!![]()
Zo, verjaardag weer achter de rug. Wat is dat vermoeiend zeg! Cas heeft zich goed gehouden en heeft lekker geslapen, wel heel vroeg wakker maar heb hem fijn bij me genomen.
Wij zijn begonnen met fruit en hebben later groente erbij gegeven. Cas weet nu al niet anders meerTand nr 4 & 5 zijn ook door! Arm ventje, had gisteravond ontzettend veel last.
Zal het aan de geboortedatum liggenquote:Op vrijdag 8 juni 2012 19:21 schreef Take_A_Picture het volgende:
Eva eet bijna alles, alleen vindt ze bloemkool echt niet lekker.
quote:Op zaterdag 9 juni 2012 10:04 schreef mefke79 het volgende:
Calimero was ook onze bijnaam tijdens de helm. Het was echt een komisch gezicht.
Veel plezierquote:Op zaterdag 9 juni 2012 11:46 schreef bitterend het volgende:
Leuk die ontwikkelingen te lezen![]()
Eenvoor de moeilijke nachten! Ik heb denk ik een okee nacht gehad..sinds ze met ons in bed slaapt wordt ik niet echt wakker voor de tiet en dat is voor ons allemaal veel beter!
Tienus wat ben jij toch een scheetje![]()
Lior![]()
We hebben de swimtrainer (zelfde als Nirak en Faithz) in huis!! morgen naar het zwembad om te proberen
Pas maar op, dadelijk loopt hij al bij 9 maandenquote:Op zondag 10 juni 2012 20:04 schreef Kyara het volgende:
Hij rolde nu ook door! Zo het kleed af!
*trots is*
Zo lekker verbaasd hequote:Op zondag 10 juni 2012 19:52 schreef Susie het volgende:
Bitterend! Zag het filmpje op fb, maar kon daar op de een of andere manier niet reageren, maar R aan het rollen en dat gezicht daarna!
Seth heeft ook het ook gehad maar dat was niet meteen alleen maar spugen. OoEerst een paar keer projectiel dat hij 3 weken was, toen heb ik de huisarts gebeld en gezegd dat ik dacht aan pylorus, toen werd het afgedaan als reflux. Toen werd het steeds erger maar het sijbelde uit zijn mond. Zo zijn we toen naar de huisartsenpost geraakt omdat hij niet meer plaste, we zijn toen ook weer naar huis gestuurd met de diagnose reflux. De dag van opname begon hij pas weer te projectiel spugen. Slapen heeft hij altijd goed gedaan. Toen hij opgenomen werd was hij al uitgedroogd en moesten we 2,5 dag zonder eten wachten op operatie omdat zn bloedwaarden omhoog moesten.quote:Op maandag 11 juni 2012 05:38 schreef meissie1595 het volgende:
Pylorus is echt veel meer hoor.
Hier pylorus gehad, rowan sliep niet meer haast
Dan blijft die constant spugen
Hier ben ik na het weekend gelijk naar de dokter geweest en toen op bezoek bij de kinderarts toen dachten ze eerst ook bij reflux moest afwachten tot vrijdag toen.quote:Op maandag 11 juni 2012 08:51 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Seth heeft ook het ook gehad maar dat was niet meteen alleen maar spugen. Eerst een paar keer projectiel dat hij 3 weken was, toen heb ik de huisarts gebeld en gezegd dat ik dacht aan pylorus, toen werd het afgedaan als reflux. Toen werd het steeds erger maar het sijbelde uit zijn mond. Zo zijn we toen naar de huisarts geraakt omdat hij niet meer plaste. De dag van opname begon hij pas weer te projectiel spugen. Slapen heeft hij altijd goed gedaan. Toen hij opgenomen werd was hij al uitgedroogd en moesten we 2,5 dag zonder eten wachten op operatie omdat zn bloedwaarden omhoog moesten.
ja ze heeft meestal een doekje bij zich en ze heeft nog een knuffeltje met labels..quote:Op zondag 10 juni 2012 22:34 schreef PureEvil het volgende:
Niet helemaal bijgelezen, maar pap89 beterschap, zo sneu voor zo'n kleintje![]()
En Zoe, als ze in de box ligt en je dan tegen dr praat, of een knuffeldoekje oid geeft om mee te 'spelen' ? werkt dat niet? of muziekje aan ofzo?
Ik persoonlijk zou iig niet de hele dag aan de bank 'gekluisterd' willen zitten met mn kind...
Oh en ik las ook ff gauw nog iets over rollende/kruipende/tijgerende kinderen![]()
Oh ik dacht in heel NL pas met 2 maanden, bij ons cb in ieder geval wel. Met 1 maand was alleen wegen, lengte & hoofdomtrek meten en bij controle door de arts: fontanel controleren, beentjes/ heupjes/ rug & reflexen.quote:Op maandag 11 juni 2012 10:01 schreef Zoë23 het volgende:
Oh t eerste prikjekijk er wel tegenop. S moet volgende week (hier doen ze dat met 1mnd)
Ik zie net de foto op FB, maar dat ziet er ook super uit!quote:Op maandag 11 juni 2012 10:43 schreef Cyntiaa het volgende:
aaahw! Dat ziet er lief uit!
Hier is het half kruipen, half tijgeren. En op je knietjes zitten is ook gaaf! Vandaag voor het eerst op de foto op het kdv, ben heel benieuwd!
Klopt, of in ieder geval hier ook. Pas prikjes gehad toen ze iets meer dan 2 maanden was (2 maanden viel precies met de kerst, dus werd 2 januari).quote:Op maandag 11 juni 2012 11:18 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Oh ik dacht in heel NL pas met 2 maanden, bij ons cb in ieder geval wel. Met 1 maand was alleen wegen, lengte & hoofdomtrek meten en bij controle door de arts: fontanel controleren, beentjes/ heupjes/ rug & reflexen.
Heb ik ook gedaan. Dacht alleen hier zijn er ook best wat bv moeders en hier gaat het gesprek een stuk sneller, dacht het kan geen kwaad.quote:Op maandag 11 juni 2012 11:26 schreef Susie het volgende:
Euhm... misschien in het BV-topic plaatsen?
Meer niet? Hier hebben ze met 2, 3 en 4 maand. En dan een hele tijd niet!!quote:
Ja nog wel meer prikjes maar dat weet ik zo niet uit mn hoofdquote:Op maandag 11 juni 2012 13:10 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Meer niet? Hier hebben ze met 2, 3 en 4 maand. En dan een hele tijd niet!!
Oh DF mooi!!
Jammer dat het zo ver weg is voor jou. Er zijn vast ook wat fokkers in Friesland of iemand anders, die je misschien kan helpen met een draagdoek.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:40 schreef Zoë23 het volgende:
Tinu
Ik woon bovenin Friesland dus Amstelveen is wel ver (kan ook nog niet echt autorijden, zaterdag 5min geredenmaar dat gaat nog niet echt top)
dat is ook zo
Een klein rondje lopen lukt me wel, goed idee
Vind het nog wel spannend om alleen te lopenomdat het prettiger is om met iemand te zijn als het even niet lukt, maar ik moet er toch een keer mee beginnen..
Laatst enorme steken in m'n been, had ik op het einde vd zwangerschap ookZak er dan doorheen ofzo. Heel vervelend
Ja een winkelcentrum is wel leuk natuurlijk, maar een blokje om is ook prima. Dan kun je het voor jezelf rustig opbouwen en kijken of S. daardoor een beetje in de kinderwagen en thuis slaapt, zodat je wellicht tussen voedingen door wat tijd ook voor jezelf hebt.quote:Op maandag 11 juni 2012 13:48 schreef Zoë23 het volgende:
Jaa er zijn wel mensen die kunnen helpen![]()
Maar zelfstandig zijn is ook wel weer fijn
Dat is wel handig zo dichtbij! Het winkelcentrum is hier 15min lopen, maar dat trek ik niet![]()
Ik liep altijd heel veel (2.5u met m'n moeder enz) heb er zin in om dat weer te kunnen!
Maargoed, S wassen & in bad doen is qua staan nog te veel, dat eerst maar kunnen.. Dat is belangrijker.
quote:Op maandag 11 juni 2012 14:00 schreef _evenstar_ het volgende:
O zit nog in newborn luiersen 62. Want 68 is echt te groot nog..
Wow, Leyla zit nog in 4...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Wat echt nog in de newborn luiers? Of is dat een grapje? S heeft nu net sinds vandaag maat 4! (Vanaf 7 kilo) En ik moet zeggen dat ze ook weer een stuk beter zitten dan maatje 3.
Jemig Zoë, je bent ook echt wel door de mangel gehaald met je bevalling he.... Dat je nu nog steeds niet zo lang kan staan. Wat naar zeg.
Ik denk dat Leyla die nu ook wel redt ja.quote:Op maandag 11 juni 2012 15:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Hier ook maat 4+, dan lekt Cas minder doorWij gaan de 11 kg halen denk ik, 6 juli eerstvolgende afspraak bij het CB.
Die maatvoering loopt dan ook uiteen, want de Kruidvat maat 3 zijn van 6 tot 9 kilo. Mijn bolletje is nu 7 kilo en ze passen m prima. We moeten zolangzamerhand ook over naar maat 68, maar ik wil niet want zij n 62 kleren zijn veel leuker...quote:Op maandag 11 juni 2012 15:19 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Wat echt nog in de newborn luiers? Of is dat een grapje? S heeft nu net sinds vandaag maat 4! (Vanaf 7 kilo) En ik moet zeggen dat ze ook weer een stuk beter zitten dan maatje 3.
Jemig Zoë, je bent ook echt wel door de mangel gehaald met je bevalling he.... Dat je nu nog steeds niet zo lang kan staan. Wat naar zeg.
Goed excuus om te gaan shoppen :pquote:Op maandag 11 juni 2012 15:42 schreef Clubsoda het volgende:
We moeten zolangzamerhand ook over naar maat 68, maar ik wil niet want zij n 62 kleren zijn veel leuker...
of een vaatwasser of wasmachinequote:Op maandag 11 juni 2012 15:50 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Goed excuus om te gaan shoppen :p
Cristel heeft nu kruidvat luiers nr2 en die zijn bijna op, daarna hebben we alleen nog nr 3 liggen.
Voor nu lijkt ze trouwens weinig last te hebben van de prikjes. Hier prikken ze trouwens ook Hep B. en pneumokokken. Dat is/was anders als in NL? Hep.B enting hebben mn jongens nooit gehad iig.
Zoe...vervelend dat je nu nog steeds niet zoveel kanKrijg je fysio oid?
Oh wat hier trouwens soms helpt om cristel stil te krijgen (hielp bij de jongens ook) is de stofzuiger of fohn aanzetten. schijnt een lekker geluid te zijn...
quote:Op maandag 11 juni 2012 16:24 schreef Susie het volgende:
Arme Danne! Hoop dat ie snel opgeknapt is!![]()
Ik heb zojuist 2 shirtjes en een broekje gescoord bij de Hema en ik ging voor zo'n doos, waar Fee-nix het over had en die heb ik dus nietMaat 74 maar alvast, past ze nu ook al veel van aan en Hema valt wat klein, vind ik... of ik ben in ontkenning
Jaa dat is ook zoquote:Op maandag 11 juni 2012 16:28 schreef Susie het volgende:
En Zoe; het is pas 4 weken geleden dat je bent bevallen he?! Je moet niet verwachten dat je nu al een marathon kan lopen, alles rustig aan! Het is niet nix wat je hebt gepresteerd, je lichaam moet eerst nog herstellen en al helemaal als je ook nog eens bekkenklachten had. Beter nu alles op zijn gemakkie dan dat je straks blijvend last van je bekken houdt!![]()
![]()
Ik ben pas zo rond 6 weken gaan wandelen met de wagen en toen kon ik ook nog niet heel ver, buiten het feit dat ik nog een ontsteking down under kreeg, wat het er ook niet makkelijker op maakte.
Joh, daar zullen er vast wel meer van zijn? Vriendin van mij ook hoor, die liep ook zo weer buiten. Ikzelf had daar wat meer moeite mee (ook omdat ik de tijd niet vond om mij fatsoenlijk te douchen en aan te kledenquote:Op maandag 11 juni 2012 16:39 schreef Cyntiaa het volgende:
Idd Zoë, even lekker hulp van andere mensen krijgen
Dan behoor ik vast tot een uitzonderlijk geval wat eigenlijk meteen weer in de benen was en na een dag of 7 alweer buiten liep?Ik ben nogal van het snelle geloof ik.
* NotTheSame kijkt naar beneden... Ziet een jazzpant en trainingsjasje... Ik geloof dat me fatsoenlijk aankleden soms nog niet tot de prioriteiten behoortquote:Op maandag 11 juni 2012 16:45 schreef Susie het volgende:
[..]
Joh, daar zullen er vast wel meer van zijn? Vriendin van mij ook hoor, die liep ook zo weer buiten. Ikzelf had daar wat meer moeite mee (ook omdat ik de tijd niet vond om mij fatsoenlijk te douchen en aan te kleden)
Dag 2 moest ik jen naar het kdv brengen. Leyla mee in de doek, nog voordat de kraam er was.quote:Op maandag 11 juni 2012 18:09 schreef _evenstar_ het volgende:
Op dag 6 hechtingen eruit.. Dag 7 naar de winkelIk werd gek van die muren
Hoe gaat het met haar nu? Beetje betere nachten?quote:Op maandag 11 juni 2012 18:38 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dag 2 moest ik jen naar het kdv brengen. Leyla mee in de doek, nog voordat de kraam er was.
wow, daquote:Op maandag 11 juni 2012 19:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn baby gaat veel te snelhij trekt zich nu gewoon aan dingen op tot staan ..
Ja, ik vind het geweldig knapquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Ja! Laatste nacht hier ging goed. Morgen heb ik ze weer.quote:Op maandag 11 juni 2012 19:19 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Hoe gaat het met haar nu? Beetje betere nachten?
En zo zie je maar, iedereen is anders. Ik liep na 10 dagen (verdeeld over 2 avonden en met wat tussenstops) de hele route van Glow Eindhoven. Want ik moest en zou dat zienquote:Op maandag 11 juni 2012 18:05 schreef Susie het volgende:
De kraamhulp wilde mij al na 6 dagen naar buiten hebben "joh, ga lekker een blokje om" Ja daaaag, die was niet wijs![]()
Fijn!!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:26 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja! Laatste nacht hier ging goed. Morgen heb ik ze weer.
Oh, ik ben ook zooooo blij dat ik dat nooit meer hoef te doen!quote:
quote:Ik heb nog wel een andere vraag, niet echt babygerelateerd, maar meer post-bevalling:3 weken is wel lang, eerste keer weer is meestal wel heftiger, maar zo lang? Geen idee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, die Ollie! Wat goed zeg, sterke knul!quote:
Oh, dat weet ik nog ja! Vond dat zo knap van je, ik moest er niet aan denken!quote:Op maandag 11 juni 2012 21:34 schreef Nirak het volgende:
[..]
En zo zie je maar, iedereen is anders. Ik liep na 10 dagen (verdeeld over 2 avonden en met wat tussenstops) de hele route van Glow Eindhoven. Want ik moest en zou dat zien
Maar ik had het wandelen ook zo gemist de laatste maanden. We wandelen met regelmaat en dan wat verder dan een blokje om, dus ik was blij dat ik het weer kon
Die klote vogels buiten misschienquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:25 schreef Deepfreeze het volgende:
KD, ging de productie juist niet achteruit als er een menstruatie aankomt bij de meesten?
Nicole, moet een leuk gezicht zijn!
Gek Susie, maar misschien iets waar ze wakker van wordt? verwarming, buren? Zolang het verder geen groot drama is...
Het is hier kwijlen, kauwen op alles (behalve als het echt eten is), zure poepbroeken en een richeltje..
Ik zeg ook.. De meesten.. Je hebt altijd mensen die dwars willenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 09:53 schreef Kleurdoos het volgende:
hmm daar heb je een punt DF.
Maar ik heb al een paar dagen/ bijna 2 weken als t idee dat ik ongesteld moet worden.
vandaar..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja...Evan kon na een paar weken al staan met hulp en tijgerde een paar maanden door waarna hij ging staan. Daarna is hij pas echt gaan kruipen.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gefeliciteerd met Lientje!!! 1 jaar alweer!!
Ik ben wel een beetje 'jaloers' op alle kindjes die met 7 a 8 maanden al kunnen kruipenEva komt echt niet vooruit (maar gaat wel achteruit)
Leuk!quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:30 schreef Deepfreeze het volgende:
TAP, dat komt vanzelf![]()
Net even gewinkeld.. Op mijn eigen zolder![]()
Er lag een stapel 68 klaar om erheen te gaan, en 80 er maar afgehaald. Wat heeft mijn zusje ontiegelijk veel spul gebracht. Kan gewoon kiezen en de rest weer terug in de doos stoppen.. En allerlei spul van Chris, Ook stoere zomerkleren, hopelijk kan Daan dat nog aan
Wow mooie stats fee! Wat irritant dat het zo lang duurde, heb ik gelukkig nog niet gehad *afklopt*quote:Op dinsdag 12 juni 2012 13:59 schreef Fee-nix het volgende:
Juud gefeliciteerd met Lientje!Mooie fotospam!
Zoë, S ook alweer 1 maand!![]()
Pff ik ben echt doodop zeg. Moest naar het CB en echt een uur in de wachtkamer gezeten! Gelukkig heb ik zulke lieve kids, want ze gaven geen kik. Maar man, man wat duurde dat lang! En stats voor Sander: 4 maanden, 7540 gram en 64,7 cm!
Thnx! En dat vraagt natuurlijk wel weer om een 'meet' om ff te kunnen vergelijkenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:39 schreef klavertje-4 het volgende:
[..]
Wow mooie stats fee! Wat irritant dat het zo lang duurde, heb ik gelukkig nog niet gehad *afklopt*
M is dan maar een kleintje die was vorige week met 4 maanden 6230 en 62 cm!
Wat zijn hormoonbultjes? Het ziet er gewoon uit als pukkeltjes/ acne. Sommige pukkeltjes hebben een klein wit stipje erin net zoals de acne die pubers hebben.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:36 schreef Deepfreeze het volgende:
Tinu, zijn het van die hormoonbultjes? Daan had het meeste in zijn gezicht. Op zijn lijf een beetje, maar dat waren maar een paar verdwaalde.
Zo zagen ze er hier inderdaad uit. Nu heeft hij ze soms nog (als ik ongesteld moet worden), meestal in z'n nek of op zn rug..quote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat zijn hormoonbultjes? Het ziet er gewoon uit als pukkeltjes/ acne. Sommige pukkeltjes hebben een klein wit stipje erin net zoals de acne die pubers hebben.
Door de hormonen in de moedermelk komt dat geloof ikquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef PiercedGal het volgende:
Ik ben even benieuwd, zitten jullie ook nog op andere babyforums??
hij krijgt pukkels als jij ongie moet worden? of lees ik het verkeerd hihi
Dat lees je goed hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:31 schreef PiercedGal het volgende:
Ik ben even benieuwd, zitten jullie ook nog op andere babyforums??
hij krijgt pukkels als jij ongie moet worden? of lees ik het verkeerd hihi
Uiteraard zitten we ook op babybitesquote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:33 schreef Kyara het volgende:
dat lees je goed. Krijgt een baby door bv ook wat van mee. toch?
Iedereen zit trouwens ook op babybites
Dat inderdaad. Die hebben dan ook last van hun hormonenquote:Op dinsdag 12 juni 2012 20:49 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Wat zijn hormoonbultjes? Het ziet er gewoon uit als pukkeltjes/ acne. Sommige pukkeltjes hebben een klein wit stipje erin net zoals de acne die pubers hebben.
Het zag er eng uit, en het zal heus niet lekker zijn geweest...Ze was behoorlijk aan het krijsen !!!! Maar toen ik dr weer had aangekleed en in de maxicosi had gezet, was het al weer over (gelukkig...)quote:Op dinsdag 12 juni 2012 21:47 schreef Nirak het volgende:
Kw, ik lees over Het nekje masseren heen PE! Deed dat geen pijn? Of hoe reageerde je kleintje erop? Hopen dat het helpt
Wat weet jij dat goed Nirakquote:
Cas heeft die bultjes/pukkeltjes ook gehadquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:40 schreef Tinuviel het volgende:
Zoë bedankt voor de uitleg. Weet jij hoelang dat aanhoudt dat hormonen in de moedermelk blijven of dat de hormoonbultjes blijven?
Ik wist niet dat meisjes bloed in de luier kunnen hebben. Je hebt het niet over uraten, maar echt over bloed?
PE klinkt naar, ik hoop dat het heeft geholpen idd. Waarom was je grote kind chagerijnig?
Nirak, fijn dat jullie goede nachten hebben.
Susie en Anouk & Cynthiaa, DF & PE fijn die goede nachten
Meissie hopelijk slaapt je kleintje s'avonds gauw beter.
Fee-nix fijn dat je goede uitleg kreeg op het cb en dat het geen kwaad kan.
Kyara, kun je straks nog bijslapen? Succes bij de tandarts.
Als ik dit hoor denk ik al gelijk, misschien moeten wij niet weer aan een speen beginnen, dan hebben wij dat probleem niet, wel andere problemen![]()
Zoë fijn dat de ponden ervan af vliegen. Voelt zeker ook lekker weer nieuwe & mooie kleren te kopen, zeker voor zoiets als een huwelijk.
Het 'grote kind' manlief dusquote:Op woensdag 13 juni 2012 09:40 schreef Tinuviel het volgende:
PE klinkt naar, ik hoop dat het heeft geholpen idd. Waarom was je grote kind chagerijnig?
Oh, gezellig zeg. Hier was lief wat gepikeerd maandag dat ik het eten nog niet klaar hadquote:Op woensdag 13 juni 2012 11:41 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Het 'grote kind' manlief dusZat te zeiken dat ik niks had opgeruimd, en als er iets is waar ik niet tegen kan..dan is het dat wel. Want ik had dus WEL opgeruimd. En toen later ging ie chagerijnig naar bed. 'ga maar lekker computeren' bah
![]()
Ik ben trouwens misselijk. bleh
Bij mijn weten had Cas het ook rond die tijd en is het vanzelf weer weg gegaan, hij heeft er niets aan overgehouden. Dus het komt goedquote:Op woensdag 13 juni 2012 12:06 schreef Tinuviel het volgende:
PE oh dat kind bedoelde je. Vervelend een zeurende man en dan ook nog misselijkheid![]()
![]()
Cynthiaa, ja zo ongeveer ziet het er hier ook uit. Misschien kan ik straks wat foto's nemen en uploaden. Ik dacht zelf ook aan babyacne en wist niet dat dat bv gestuurd is, maar wellicht komen die hormonen niet door de bv maar op een andere manier.
Zoë dank voor de link, weer wat geleerd.
Sam fijn dat het nu zo goed gaat en dat jullie er gauw achter komen, waar het aan ligt. Ja hier ook alweer 5 weken, ongelofelijk.
Meeleznde man heb ik ook!quote:Op woensdag 13 juni 2012 12:54 schreef Kyara het volgende:
Hier geen klagende man gelukkig. wel een meelezende
Fijn dat het beter gaat Sam!
Idemquote:Op woensdag 13 juni 2012 13:28 schreef MeNicole2 het volgende:
Meelezende man heb ik dan weer niet. Die vind het hele internet maar onzin
Sowieso reflux, maar daarbuiten is er lichamelijk niks aan de hand. Schijnt een zeer prikkelbaar mannetje te zijn, waardoor hij heel snel afgeleid is, waardoor hij weer overdag niet slaapt, dit resulteer weer in slecht drinken. Ze willen hem nu minstens 1 week opnemen om zijn huidige ritme te doorbreken. Wij moeten vervolgens met hem thuis ook anders met hem omgaan. Minder spelen, minder oppakken, inbakeren, etc.quote:Op woensdag 13 juni 2012 13:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Xaban, wat heftig!!
Hebben ze enig idee wat er is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |